مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – در (“دکتر سرائیان آخرین حلقه نجات مخابرات کشور است” )

[box]مخابرات ما – اینجا نظرا ت اعضای سایت  مخابرات ما و خوانندگانش در باره  موضوع ” دکتر سرائیان آخرین حلقه نجات مخابرات کشور است” ؛ منتشر می شود. [/box]

 

مخابرات ما(محمد) – رکن اصلی مخابرات ما, اعضای سایت و خوانندگانش است.لذا بر اساس پیگیری ها و مطالبات سردبیر از ما, پیوسته بدنبال انتشار نظرات شما هستیم.

در این بخش ,  نظرا ت شما عزیزان را در باره موضوع ” دکتر سرائیان آخرین حلقه نجات مخابرات کشور است” ؛   رصد می کنیم تا یک جا قابل مطالعه باشد برای اهلش.

shoma-neveshte-eed-100x100

دیدگاههای شما در مورد مطلب “دکتر سرائیان آخرین حلقه نجات مخابرات کشور است” :

  1. ناشناس : سلام دیروز یکشنبه دکتر سرائیان در سمینار اصفهان گفت پس از حذف هیئت مدیره های استانی شرکت سیار هم در شرکت مخابرات ایران ادغام میشود و دیگر شرکت مخابرات ایران جزیره ای عمل نمیکند و برای گرفتن بازار از دست رقبا مجبوریم برای ارائه خدمت فقط یک پنجره برای مشترکین ایجاد میکنیم که شامل تلفن ثابت همراه دیتا و … باشد .
  2. نریمان : با سلام  بهترین روش برای برون رفت از وضعیت موجود ادامه طرح تشویقی – بازنشستگی همچنین برای کارکنان ۲۵ سال به بالا که با این کار بار مال زیادی از روی شرکت بر داشته خواهد شد. و به کارگیری نیروهای جوان وبا استعداد که دارای انگیزه بالای کاری هستند.
  3. فرهاد : با سلام خدمت دکتر سرائیان وکلیه دست اندرکاران
    اینجانب یک از کارمندان رسمی دارای ۲۵ سال سابقه کار میباشم.لطف کنید وپاسخ دهید. این چه عدالتی است .که اینجانب با مدرک مهندسی مخابرات(حدود پنج سال است که مدرکم را گرفتم)باید حقوق فوق دیپلم بگیرم.ولی کسی که مدرک تحصلیش فوق دیپلم(کارشناسان یک شبه) است باید حقوق یک مهندس بگیرد.   باتشکر
  4. برومند : با سلام و احترام خدمت سردبیر عزیز و تمامی همکاران
    از آقای سرائیان خواهش داریم که حکم های قراردادی ما را به دائم تبدیل بکنند ، هر چه سریعتر این کار را بشه خیال ما هم راحت میشه و لطفا طرح بازنشستگی ۲۵ سال به بالا را بیاورید و همچنین طرح دوستانی که بالای ۳۰ سال سابقه دارند و پست مدیریتی دارند و نمیخان از ادارهب رن به پایین ترین سطح ممکن بیاورید و همچنین دوستانی که بالای ۳۵ سال سابقه دارند را به خانه هایشان بفرستید.
  5. ناشناس : با سلام عرض ادب خدمت تمامی همکاران محترم  بنده اقدامات لازم برای نجات این کشتی به گل نشسته را بدین قرار میدانم :  ۱- برکناری تمامی مدیران عامل و اعضای محترم هیئت مدیره و گماردن تنها یک نفر لایق و باسواد بدون معاون و مدیر دفتر و منشی و …برای هر استان وایجاد تمرکز کامل در شرکت مخابرات ایران و اتخاذ تصمیمات متمرکز و سراسری برای همه استانها در همه امور از جمله در زمینه پرداخت حقوق همزمان کل پرسنل در یک روز مشخص و همچنین تصمیمات تجاری و فنی و مالی متمرکز از تهران ۲- اهتمام جدی در حفظ شان کارمندان از ابعاد مادی و معنوی و ایجاد انگیزه و رفع تبعیضات و عدم پارتی بازی و باند بازی و سیاسی کاری ….و از جمله تسویه حیاب کامل معوقات ، مخصوصاً رفاهیات و همچنین برگرداندن ۶% پس انداز کارکنان و اعطای وام از محل مذکور که در همدان آش رو با جاش بردند و خوردند . ۳- ادغام و تمرکز سریع شرکتهای تابعه از جمله همراه اول و آشنای اول و معرفی برندی واحد و در خور شان مخابرات ایران و کارمندان متخصص آن و رفع تبیضات بین کارمندان این دو شرکت که بعضا اختلاف دو برابری حقوق و دریافتی بین دو کارمند همتراز دیده میشود .  ۴- اخراج و اتمام قرار داد کلیه کارکنان قرار دادی جدید که با پارتی بازی و امتیازات ناحق وارد شرکت شده و خود را صاحب همه چیز آن میدانند .(تعدیل نیرو )
    ۵- چابک سازی حذف بسیاری از مدیریت ها و ادارات که پس از ادغام و یکپارچه سازی نیازی به آنها نبوده و از ابتدا بار مالی شرکت را افزایش داده اند.  ۶- بازنست نمودن کارکنان بیش از سی سال سابقه و در صورت عدم خروج ، تقلیل رتبه آنها تا سطح کارشناس ایجاد تمرکز مهمتر از همه موارد بوده و بسیاری از موارد را همپوشانی مینماید .
  6. همدانی فوری : یکی از کارهای بسیار مهم بازنشسته کردن مدیران و هیئت مدیره ها و معاونت هایی که بیش از ۳۰ سال هست که در ادارات مشغول هستندب رای همیشه می باشد و حذف واسطه های استانی ict برای حقوق می باشد، در استان ما افرادی هعستند که بالای ۳۵ سال سابقه دارند و هنوز هم در پست های کلیدی هستند ، سردبیر عزیز لطفا این طرح را در صفحه ای اول سایت بگذارین آقای بتویی یک طرحی در شورای کار استان همدان دادند که در آنجا مطرح شد که هرکسی که ۳۰ سال سابقه اش پر می شود و خودش دوست دارد بماند ، پست مدیریتی اش را ازش بگیرن و فقط حقوقش فرق نکنه ولی دیگه جایگاه و پست قبلی اش را نداشته باشه ، لطفا این طرح را در منوی اول سایت بزارین شاید از دست مدیرانی که ۵ سال هست بازنشست شده اند ولی هنوز در دفتر هیئت مدیره ای خود هستند . در مورد پاداش بستن حساب ها که دو ماه قبل به بعضی از آقایان واریز شد
    آقای مهندس نظری پول مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره معلوم نیست چقدر گرفتن چون مبلغش زیاد هست آقای مهری عضو هیئت مدیره معولم نیست  مدیریت مالی پنج و نیم میلیون تومان  رئیس اداره حساب ها پینج میلیون تومان  رئیس دریافت ها و هم ترازهاش چهارمیلیون تومان  رئیس ممیزی یک میلیون و هشتصد تومان  مدیریت کامپیوتر که مسئول صدور قبض هست یک پاداش بسیار خوب  و …. شما ببنید که برای پاداش بستن ها چقدر پول به رئیس ها داده میشه و اینکه روز قبل اومدن آب اداره آرامگاه را قطع کردن چون پول آب نداده بود و چند میلیارد هم به اداره برق بدهکاره، آقای دکتر سرائیان مواظب خود باشین با این نیروهایی که فقط و فقط به فکر منافع خودشان هستند
  7. یک نفر : سلام سردبیر عزیز. این بحث برون سپاری قسمت های شرکت حقیقت داره؟ من در تهران چند وقتی هست که شنیدم میخوان بخش های شرکت تا سال ۱۴۰۰ برون سپاری کنن و یکی از بخش ها که میخواهن انجام بدن قسمت فنی و دیتا هست. لطفا اگه اطلاع دقیق دارید توضیح بدین. من خیلی ناراحت شدم از وقتی که شنیدم وکلی استرس گرفتم. به جای اینکه شرکت هر روز بهتر بشه مدیران به فکر خودشون هستن. چون خیلی از این آقایان مدیر که در شرف بازنشستگی هستن با این کار میخواهند با ایجاد شرکت هایی به نام خودشان این بخش ها را به صورت پیمانکاری در دست بگیرن و باز حق و حقوق ما رو نسب به جاهای دیگه کمتر بدن متاسفانه.
  8. س : بازمیگویندفردای دگر        صبرکن تا دیگری پیدا شود
    نادری پیدانخواهدشدامید        کاشکی اسکندری پیداشود
  9. ناشناس : با سلام روح و نشاط از مخابرات رفته همه بی تدبیر و بی هدف فقط صبح بیاییم و ساعت کار تموم بشه بریم کارکن با بیکار هیچ فرقی نداره مدیران ابزاری برا تشویق ندارند فقط محکم چسبیدن به میز تا با حقوقهای کلانی که حقشان نیست حال کنند هیچ توجهی به کارمند نمیشه خدا به کسانیکه با ایمان و وجدان به فکر نجات مخابراتند نیرو عطا فرماید.
  10. حسام : سلام  شرکت رو به دولت برگردونن همه چی درست میشه  و اخر هم همینطور خواهد شد  فعلا دولت دنبال قیمت پایین برای خرید مخابرات هستش هرچی وضع بدتر میشه قیمت پایین تر میاد  سردبیر این متنمو بزار تو ارشیوت حذف نکن وقتی به حرفم رسیدی پاکش کن.

shoma-neveshte-eed-100x100

650240cookie-checkشما نوشته اید – در (“دکتر سرائیان آخرین حلقه نجات مخابرات کشور است” )

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.