مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ما عذر می خواهد و حلالیت می طلبد.

مخابرات ما سردبیر – هیچ دلیلی یک کارغلط واشتباه را توجیه نمی کند.

هیچ چیزی.

در مخابرات ما و با توسعه سایت، گاهی اتفاق می افتد چیزی در سايت منتشرمیشودکه حتی با گفتمان عادی من فرسنگها فاصله دارد.اما من مسئول تمام منتشرات سایت هستم و باید ساز و کاری برایش بسازم که چنین نشود.

حالا اگرشد چه؟

با کمال خضوع و خشوع و شرمساری عذرخواهی میکنم و تقاضای حلالیت دارم.

براي اين كامنتها بايد عذرخواهي كنم!

باسلام اگر انسان دینی هم نداشته باشد.و …  ،اگر یک کم شرافت انسانی داشته باشن متوجه هستن که شهریور ماه ،ماه مسافرت و مراسمات عروسی و آمادگی دانش آموزان برای ورود به سال تحصیلی می باشد ،حداقل تلاش میکنن که حقوق این ماه زودتر پرداخت بشه…

من تمام حق را به نويسنده ميدهم الا نوع نوشتن را! دين را نميشود هر وقت مشكل داريم براي حل مشكل فرا بخوانيم.دينداري بايد در تمام رفتار و سكنات ما باشد.لذا از اين مطالب نيز منتشر نميكنيم.بابت اين نوشته از همه خوانندگان عذرخواهي ميكنم.

 

بعدي،

اين يكي ديگر عذرخواهي سريعي ميخواهد از مدير كل طراحي، از اداره كل برنامه ريزي …. واقعا متاسفم.اين نوشتار هرگز در اين سايت جايي ندارد.

استان تخران بیشتیرن ضربه را از سیاسی بازی دیده کسانی مدیر هستند که مثل اانگار که فاتحه شرکت را قرار است بخوانند مدر کل طراحی که….  من اداره کل برنامه ریزی ….د

ايكاش مي توانستم يك بار ديگر آن جملات را تكرار كنم تا شما هم بدانيد چقدر بابت انتشارش متاسفم. لطفا حلالم كنيد.

 

از مهندس فرقاني بابت انتشار اين كامنت عذرميخواهم:

باسلام
میدونم پخش نمیکنی ولی آقای فرقانی دیپلم به بعد را از مدیریت دولتی گرفته….

واقعا چه فرقي ميكند يكي از كجا مدرك بگيرد؟ اصولا به ما چه ربطي دراد كه مدرك هر كسي از كدام دانشگاه است؟امروز گير ما در چيز ديگري است.بگذريم ……

 

در اين كامنت نميدانم خطاب به چه كسي بوده است.اما من بطور عمومي عذرخواهي ميكنم.واقعا چه كسي ميتواند كل شخصيت يك نفر را زير سوال ببرد؟

 ر… فقط به درد همون استان میخورد نه تهران باور بفرمایید مدیریت یک استان کوچیک با مدیریت تو مخابرات ایران خیلی فرق می کنه

مراتب تاسف خود را بعنوان سردبير اين سايت بابت انتشار اين كامنتها ابراز ميكنم و اميدوارم همكارانم آنقدر مرا و مخابرات ما را دوست بدارند كه راضي به اين عذرخواهي ها براي دفعات بعدي نشوند!

سردبير با شماره 09199868283 آماده پاسخگويي به اين عزيزان است.

 

650960cookie-checkمخابرات ما عذر می خواهد و حلالیت می طلبد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. اسماعیل می گوید

    باعرض سلام خدمت سردبیرمحترم وکلیه همکاران زحمت کش درکل کشور عزیزمان ایران متاسفانه مخابرات مازندران هر ماه در فیش حقوق بابت بیمه تکمیل درمان مبلغی را از حساب همکاران کسر نموده ولی قرار داد با بیمه آسیا بدلیل عدم واریز پول بحساب بیمه توسط مخابرات تمدید نشده روز یکشنبه با مسئول رفاه مازندران تماس برقرار شد جهت معرفی به یکی از بیمارستانهای تهران جهت بستری در جواب پاسخ داد سایت بیمه بسته شده وتازه قرار است شنبه مدیر عامل با بیمه رایزنی کند مشکل حل شود . آ.

    1. رضا می گوید

      همکار گرامی این قصه هم دقیقا در استان بوشهر صدق میکند هرجا می رویم بیمه تکمیلی خدمات نمیدهد بخاطر پرداخت نکردن حق بیمه.در صورتی که پایان ماه از حقوقمان کسر میکنند.

  2. کارمند می گوید

    سلام
    سردبیر محترم
    لازم است نکاتی در خصوص فاصله امتیازات مدیران وکارکنان به استحضار برسانم :
    در تمام شرکتها ی جهان به مدیران پاداش – مزایا- اضافه کار ی دهند ولی در مقابل چه چیز !
    اضافه کار در برابرکار اضاقی !
    کار اضاقی برای اعتلای شرکت !
    پاداش در مقابل افزایش سود شرکت !
    ماموریت خارجی در مقابل افزایش مشتریان و عقد قرارداد وانتقال تکنولوژی و تجربیات!
    مدیران ما لحظه ای بیندیشند!
    اگر هر آنچه گرفته اند در مقابل کاری بوده که انجام داده ا ند نوش جانشان !
    ولی !!
    اگر خدای نکرده ! بار دیگر می گویم خدای نکرده ! مستحق آنچه گرفته اند نبوده اند !!
    لحظه ا ی با خدای خویش خلوت کنند ! شاید لازم باشد در مال و اموال خویش بیندیشند !
    در پایان از خدای مهربان عاجزانه مسئلت می کنیم خدایا ما را لحظه ای به حال خود وامگذار!

  3. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز

    آفرین بر شجاعت شما

    خدا نگهدارتان (:

  4. محمد می گوید

    درود بر سر دبیر نکته سنج و نکته بین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلامت باشید

  5. م می گوید

    امروز یه عذر خواهی دیگه م داشتیم، عادت عذر خواهی و اقرار و جبران خیلی خوبه.

  6. همکار می گوید

    سئوال این است که چرا بایستی به گونه ای مدیریت نموده وقوانین یکجانبه را بهتصویب برسانیم که کارکنان دون پایه به خود اجازه جسارت بدهند.مگر نه اینکه به اولیاء الهی هم دشنام میدادند.شما خود قضاوت کنید چند تا از مصوبات وامکانات رفاهی ومالی سطوح مدیریت به بالا شامل دون پایگان می شود .مگر کارائی این عزیزان نه در گرو توان اجرائی ماست .بیائیم بر بشماریم .! تعطیل کاری-اضافه کاری -جذب-ماموریت های داخلی وخارجی- حق جلسات- پاداشهای موردی پنهانی- حقوق بالا- وام اجاره خانه- وام های بالاتر از 40 میلیون – جبران خدمت -و….حالا کارمند دون پایه اگه قراردادی باشد که واویلا!اگررسمی باشد .خود را به مدیرانن بچسباند ای یه پسماندی گیرش می اید!امااگر جدا باشد که بایستی چشم بمالد تا سر برج اخرش هم که هیچی!خانه کارکنان از پای بست ویران است!مشکلات تنها به مدارک ختم نمی شود ! روابطی که سیستم را به انحطاط کشانده سالها وقت نیاز دارد تا تسویه مدیران رابطه ای را شامل شود……واما سر امد همه این مشکلات اینده ای که پیش رواست چشم اندازش وضعیت کارکنان در شرف بازنشستگی فعلی است که زمینه ناامیدی را در همکاران دامن می زند .فراموش نکنیم هرگاه مدیران از صاحبان اصلی شرکت جدا باشند .آش همین است وکاسه همین کاسه!اگر مالک شرکت مدیر ان باشد انوقت حساب به مثقال است !الان مدیران از جیب دولت می خورند والحمد..سفره ای پهن است ولقمه… به کف اید ومی خوریم تا فردا چه پیش اید .

  7. م می گوید

    در اشتباه سه کار لازم است
    اقرار
    عذرخواهی
    جبران
    خب حالا ، احتمالاً جبران هم شده.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منظور دوست خوبم؟
      باور کنید امروز آنقدر بهم سخت گذشته که اصلا کشش گوشه و کنایه رو ندارم.

      1. م می گوید

        اصلاً قصد آزردنت رو نداشته وندارم، اگه باعث چیزی شدم عذر می خوام، یه موضوع جهانی رو در مورد هر اشتباهی اشاره کردم و بس ومنظورم هیچ شخصی نبود.

نظرات بسته شده است.