مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – در (“قابل توجه مدیران ارشد مخابرات”)

[box]مخابرات ما – نظرا ت اعضای سایت  مخابرات ما و خوانندگانش در باره  موضوع “قابل توجه مدیران ارشد مخابرات” ؛ بر اساس پیگیری ها و مطالبات سردبیر از ما[/box]

مخابرات ما(محمد) – در این بخش ،  نظرا ت شما عزیزان را در باره موضوع  “قابل توجه مدیران ارشد مخابرات”  ؛ منتشر می کنیم.shoma-neveshte-eed-100x100

  1. همکار : با سلام نماینده وظیفه اش ( قانونگذاری است و همچنین نظارت بر دستگاه‌های اجرایی از لحاظ حسن اجرای قانون)
    خواهشمند است نماینده محترم پیگیری بفرمایید چرا شرکت مخابرات طرح طبقه بندی مشاغل (ماده ۳۶و۳۸ومقاوله نامه ۱۰۰و بخشنامه شماره ۳ )رو در مورد نیروهای شرکتی اجرا نمیکند و با حمایت مدیران سعی در تغییر قانون دارد.
  2. ناشناس : خانم زهرا سعیدی نماینده محترمه شهرستان مبارکه ! از خداوند متعال می خواهم که شما را در دنیا وآخرت پایدار و روسفید نماید سخنرانی شماراخواندم وبسیار بسیار خوشحال شدم که شیر زنانی مثل حضرت زینب در کشور مقدس ما پایدار ودر قید حیات است شما با صحبتهای خودتان قلب ملت ایران و مقام معظم رهبری را شاد وخشنود کردید -از خداوند متعال برای مقام معظم رهبری وبرای شما دلسوزان نظام سلامتی وکامیابی آرزومندم.
  3. مسعود : واقعا این نماینده ها چه فکر میکنند برای رفتن به مجلس همه حرفی میزنند وقتی وارد مجلس میشن همه چیز یادشان می رود تا دو ماه مانده به انتخابات ؛ اون وقت یاد مردم می افتند.
  4. ناشناس : آفرین به شما یه نفر پیدا شد وظیفه خودشو بدونه.
  5. مخابراتی :نماینده مجلسی را می شناسم که باعث کارشناس ارشد شدن یک نیروی قراردادی جدیدالاستخدام شده است.
  6. راضی ناراضی : جانا سخن از زبان ما میگویی….
  7. سالوت : نمونه های زیادی رو در ادارات و بویژه اداره خودمان دیده ایم. طرف راننده بود با کمک یکی الان شده کارمند بدون داشتن مدرک معتبر و مرتبط.
  8. همکار : سلام عزل و نصب ها وظیفه یک نماینده نیست اما پیگیری حقوق مردم چرا هست گویا  نماینده محترم اصلی ترین وظیفه خود را فراموش کرده . بله قانون گذاری قوانینی که مانع از تضیییع حقوق موکلین شود از وظایف ایشان است که اگر به درستی انجام شود دیگر نیازی نیست برای گرفتن حق مردم به سایر قوا مراجعه کنند.

shoma-neveshte-eed-100x100

650280cookie-checkشما نوشته اید – در (“قابل توجه مدیران ارشد مخابرات”)

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.