مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دكتر سرائيان و ايده آل هايش، در مجمع فوق العاده.

اين خبر بر اساس گزارش سايت مخابرات ايران تنظيم شده است.از همكاران براي انتشار سريع خبر تشكر ميكنيم.

مخابرات ما – دکتر سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران گفت: اتفاقی که امروز به صورت رسمی با آرای سهامداران به تصویب می رسد، نتیجه زحمات پنج ساله تمام مدیران و مشاوران شرکت مخابرات ایران از سال 1390 تاکنون است.

دکتر سرائیان گفت: ادغامی در این سطح برای اولین بار در مجموعه مدیریتی کشور اتفاق می افتد که با اجرای درست، تجربه مناسبی برای دیگر صنایع بزرگ کشور نیز خواهد بود.

 

دکتر سرائیان با ارائه گزارشی از روند تصمیم گیری تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران در چند ماه گذشته، گفت: روندها، مشکلات کنونی حوزه TCI و پتانسیل های بازار، مهم ترین پیشران های ورود به برنامه تحول پنج ساله شرکت مخارات ایران است.

دکتر سرائیان اظهار کرد: در سطح جهانی، در حوزه ثابت و سیار همگرایی ایجاد شده است و علاوه بر آن، اشیا نیز هوشمند شده و به عنوان مخاطبان جدید مخابراتی در حوزه اینترنت اشیا قرار می گیرند.

وی افزود: سهم بازار ICT کشور، 30 تا 35 هزار میلیارد تومان است که با توجه به پتانسیل بازار، حداقل تا 65 یا 70 هزار میلیارد تومان و با توجه به وضعیت جمعیتی تا 150 هزار میلیارد تومان  قابل ارتقا است. طبق بررسی ها، شرکت مخابرات ایران حدود 60 در صد از بازار فاوای کشور را به خود اختصاص می دهد.

 

وی با بیان اینکه  تحقق یکپارچگی، زیرساخت ارائه سرویس های جدید است گفت: تمام اپراتورهای بزرگ  دنیا این مسیر را 5 تا 10 سال پیش آغاز کرده اند که موجب کاهش ریزش مشتریان پس از یکپارچگی و افزایش چسبندگی مشتری شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان از سهامداران درخواست کرد با رای حداکثری به طرح یکپارچگی و ادغام شرکت های استانی، پشتیبان اجرای این طرح عظیم و عملیاتی سازی آن در شرکت مخابرات ایران باشند.

652820cookie-checkدكتر سرائيان و ايده آل هايش، در مجمع فوق العاده.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یعنی پنج سال مدیران ارشدمخابرات فکرکردن که مخابرات دوباره برگردد به زمان قبل ازسال1374یعنی ادارات کل استانی خسته نباشند..

  2. م می گوید

    حالا ببینیم ، اعتماد مبین و بقیه سهامداران عمده در عمل چی می کنن.

نظرات بسته شده است.