مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – احتمالا خبر اعلام ادامه بازنشستگی تشویقی در مخابرات از سوی معاون مالی شرکت, سریعااصلاح میشود.

مخابرات ما(سردبیر) – از ظهر امروز خبری در خبرگزاری ها و شرکت مخابرات ایران  و استانها منتشر شد که با توجه به اعلام آن در خبرگزاری فارس قابل باور نشان میداد:

به گفته وی (کمال بیگدلی معاون مالی شرکت مخابرات ایران –  در این اقدام رویه ارائه پاداش تشویقی برای بازنشستگی ادامه خواهد یافت، همچنان که ٩ هزار کارمند مخابرات با این رویه بازنشسته شده اند.

برای من که سالهاست خبرهای مخابرات را دنبال می کنم باور آن بسیار دشوار بود.این خبر یک جایش اشکال دارد.

مهمترین دلیلی که این خبر را غیر قابل باور نشان میدهد این است که برای این موضوع باید مصوبه هیئت مدیره گرفته شود در حالیکه تا امروز اصلا صحبتی از آن نشده است.مگر اینکه شب گذشته هیئت مدیره جلسه ای داشته که آن را مصوب کرده! این هم بعید است!

 

مسئله بعدی این است که بر اساس گفته های جناب بیگدلی و شنیده های حاضران در جلسه :  (چنانچه هیئت مدیره مصوب کند در اجرای آن مشکلی نخواهد داشت) .

این حرف معاونت مالی مخابرات درست است.چنانچه هیئت مدیره ادامه بازنشستگی تشویقی را تصویب کند ,میزان صرفه جویی از محل کاهش مالیات می تواند به پرداخت پاداش تشویقی کمک کند.روند گفته های جناب بیگدلی هم همین را نشان می دهد.

گفتگو با حاضران جلسه هم برداشت مرا تایید میکند.

حالا منتظر می مانیم تا شرکت مخابرات ایران در این مورد اعلام نظر کند هر چند که از ظهر امروز باید چنین کاری میکرد.بیعنی باید نظرش را بسرعت اعلام میکرد چه موافق چه مخالف.

 

 

653130cookie-checkسردبیر – احتمالا خبر اعلام ادامه بازنشستگی تشویقی در مخابرات از سوی معاون مالی شرکت, سریعااصلاح میشود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. منتظر بازنشستگی می گوید

    سلام

    سردبیر محترم بمناسبت عید غدیر اگر امکان دارد در مورد بازنشستکی تشویقی یه پرس جو بفرمائید انشااله

    که خوش خبر باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیزم
      باور کنید خبری نیست که نیست
      ربطی به عید هم نداره.خبر خوب عید و غیر عید نداره که

      1. منتظر بازنشستگی می گوید

        سلام سردبیر محترم صبور امیدوارم که بی ادبی نکرده باشم بعد از 30 سال خدمت. بس این گفته های آقای بیگدلی و خود مدیر عامل که در سایت منتشر شده همش ….. یعنی هیچ یکی از مدیران محترم جرات یک جمله شفاف که بگویند اصلا باز نشستگی تشویقی در کار نسیت ویا هست وخیال همه را راحت بکند وپرسنل در شرف بازنشستگی از بلا تکلیفی راحت شود

  2. بوشهر بازنشسته می گوید

    اونا هنوز حق وحقوق ما باز نشستگان ۹۴ بوشهر ندادن چطوری میخوان باز نشسته کنن مجدد کسی دیگه کلا سرش نره

  3. ناشناس می گوید

    اولش دیگ رواجاق را نشان میدن بابخاری که ازش بیرون میاد هرکس دورتر نشسته میگه به به ببین برا کارکنانش چی کرده مخابرات چه بریز وبپاشی اما نمیدانه که داخل دیگ اب جوشه بدون نمک اخه این روزا مد شده هرکاری که میخان بکنن میگن رونمایی (حتی ازدیگ اب جوش.)

  4. ناشناس می گوید

    خدا كنه صحت داشته باشه .بخدا خسته شديم

  5. آرمان می گوید

    سلام

    جناب آقاي سراييان قصد دارند برنامه هاي خود را سريعا عملي نمايند ( مانند ادغام شركتها )
    در شمال هم دررابطه با طرح تشو يقي فرمودنددردست بررسي مي باشد و حتما با اختصاص رديف بودجه اي به تصويب مي رسد . كار ايشان براي تامين بودجه قبل ازانجام طرح عاقلانه تر مي باشد .

    1. م می گوید

      انسانی که به برنامه، در قالب ِ بودجه ، فکر کند ، می تواند به اهداف ِ صحیح تعیین شده دست یابد.

نظرات بسته شده است.