مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حسابرسی همراه اول, استانهای sc1 و sc5 در مشهد.

[box]مخابرات ما- جلسه حسابرسی همراه اول در استانهای sc1,2,3,4,5 دز خراسان رضوی آغاز شد.[/box]

 

مخابرات ما – جلسه حسابرسی همراه اول برای استانهای sc1 & sc5  , امروز پنجشنبه در هتل بهمن مشهد با حضور مهندس وصلی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیران این استانها آغاز شد.این جلسه بمدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در این نشست  استانهای مازندران, گلستان, خراسان شمالی, خراسان رضوی, خراسان جنوبی حضور داشتند. احتمالا نمایندگان استان سیستان و بلوچستان هم حضور داشتند که تردید از نویسنده خبر است.

در ابتدای جلسه مهندس وصلی دقایقی در مورد ضرورت حسابرسی شفاف برای همه شرکتها و قدرت نمایش وضعیت مالی هر شرکت برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی صحبت کرد.

او با توجه به سابقه 29 ساله کار و فعالیت در زمینه ارتباطات و 30 ساله کار در شرکت مخابرات , قدرت مناسبی در تطبیق گفته های علمی بر مثالهای عینی داشت.

در مورد این جلسه و سخنرانی مهندس وصلی در آینده بیشتر خواهیم نوشت.

 

653820cookie-checkحسابرسی همراه اول, استانهای sc1 و sc5 در مشهد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. م می گوید

    جناب ِ توکلی هم حسابرس تشریف دارن؟

  2. م می گوید

    امیدوارم به : تقویم دارایی ، و تایید در آمد!!!! توجه کنند، بسیاری از دارایی های ما در گرو بدهی ها است، ودر امد ها ناشناخته و بی تعریف ، مغفول مانده اند، ونیز بسیاری از مدیران ، توجه به هزینه های “پنهان/لاپوشانی شده” ندارند. که ناگهان مانند هیولا سر بر می آورند ، وبا تقسیم سودهای بی حساب ، هیچ حساب ذخیره /اندوخته ای، برای مقابله باکوبش آنها نداریم.

نظرات بسته شده است.