شما نوشته اید- روابط عمومی شرکت مخابرات ایران.
مخابرات ما – آنچه می خوانید نظر یکی از اعضای سایت در مورد فعالیتهای مناسب اخیر سایت مخابرات ایران.لطفا بخوانید:
[box]
سلام بر همکاران عزیز مخابراتی
یه حسی دارم دلم می خواست با شما هم مطرح کنم.
هیچ جایی پیدا نکردم تا نوشته ام را در این سایت برای شما بنویسم لاجرم بصورت اتفاقی یکی از مطالب را باز کردم و در ذیل ان می نویسم. امیدوارم دبیران سایت مخابرات ما ان را در محل مناسبی بازنشر دهند.
به نظر من روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اولین مرده ای بود که با دم مسیحایی آقای دکتر سرائیان زنده شد.
اگر در این مدتی که گذشته است توجه نمائید روابط عمومی شرکت مخابرات ایران بسیاری از مطالب را بدرستی منعکس می نماید و تقریبا تمامی اخبار ان بروز است و کانال تلگرامی بسیاری فعالی را نیز راه اندازی و در قالب آن اطلاع رسانی می کند.
دکتر زارعیانی که تا قبل از مدیرعامل جدید با وجود نام بزرگی که در روابط عمومی های کشور به یدک می کشید ولی عملا مرده ای متحرک بود هم اکنون احیا شده است و مسایل تحول را بخوبی پیگیری می نماید.
مجله های ارتباطات نیز با نظم خوبی در زمان مقرر منتشر می شود و بر روی سایت روابط عمومی شرکت مخابرات ایران بروز می شود و مطالب زیادی نیز در خصوص تحول منشر می شود.
در خصوص برگزاری نمایشگاه تلکام فعالیتهای زیادی را انجام داده است و به گفته خود ایشان این بار غرفه های شرکت مخابرات ایران با تمامی آنچه از قبل دیده ایم متفاوت خواهد بود.
جالب است در سرمقاله اخیر مجله ارتباطات با عنوان”تغییر ثابت است” ایشان مدعی شده است “برای اولین بار در تاریخ مخابرات ایران شاهد تدوین برنامه تحول هستیم” و مثل اینکه ایشان هیچکدام از برنامه های تحول شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی را که با نام های معتبرتری از جمله سیمرغ و … پیگیری می شد برنامه نمی داند و صرفا این برنامه نظر ایشان را جلب نموده است.
در هر صورت اقای دکتر زارعیان فرد ضعیف و ناتوانی در شغل خود نیست و مثل اینکه هر انچه ایشان از تحول انتظار دارد در کلام و بیان مدیران جدید مخابرات جستجو کرده است و یکی از موفق ترین اعضای تیم تحول را بدون شک می توان دکتر زارعیان دانست.
چه بسیار خوب و به موقع اخبار اصفهان و گلستان را در قالب خبر و پیامک و تلگرام منتشر کرد و حتی در یک اقدام بسیار جالب مهمترین بخشهای سخنرانی آقای دکتر سرائیان را بصورت صوتی برای تمامی همکاران اطلاع رسانی نمودند.
عملکرد روابط عمومی در ارایه اخبار و صحبتهای آقای مدیرعامل بقدری مطلوب بود که برخی از همکاران شائبه تکراری بودن مطالب به ذهنشان خطور نمود و این نشان از عملکرد فوق العاده روابط عمومی می باشد.
مطمئنا یک روابط عمومی سرحال و بروز می تواند در امر ایجاد انگیزه تغییر و تحول برای همکاران بسیار مفید باشد و امیدواریم ایشان تا آخرین اقدامات مربوط به تحول پنج ساله مخابرات مدام پیگیر و منعکس کننده اخبار و اطلاعات رسمی شرکت باشند.
متاسفانه فقط به این موضوع بصورت گذرا اشاره می کنم که هر چه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در این چند ماهه احیا شده است ولیکن سایت مخابرات ما روزگار بدی را پشت سر می گذارد و لازم است آقای سردبیر عزیز کمی بخود بیاید. همانطور که شرکت مخابرات ایران برای امور رسمی خود نیاز به یک کانال مطلوب دارد همانطور هم کارکنان مخابرات نیاز به یک کانال غیر رسمی ولی مطمئن و دلسوز دارند و مخابرات ما در این چند ساله توانسته بود تا حدودی این نیاز را بر طرف نماید ولی چه شده است که اخیرا دلسوزیها کمتر به چشم می آیند باید از آقای سردبیر پرسید.
برای مجد و عظمت شرکت مخابرات ایران همگی دعا و تلاش خواهیم کرد.
موفق باشید.
[/box]
را ه است وچاه! میز است ونان!پست است وجاه! تا هر مدیر که بنگرد پیش پای خویش!روابط عمومی مخابرات ایران قدمتی مانند فراعنه مومیائی دارد! هالیوددی می خواهد تا بازگرداند واحیاء کند این مومیای را!
سلام
به نظر می رسد هر کجا که دولتی ها باشند آقای دکتر زارعیان بهتر کار می کند. حالا که رنگ و بوی دولتی ها در شرکت مخابرات ایران بیشتر شده است ایشان راه افتاده است.
بازدید اقای مهندس قنبری از روابط عمومی ایران و گزارش ها و مصاحبه های ایشان با اقای مهندس قنبری از حد نرمال خارج است.
آقای دکتر زارعیان باید بیشتر عرق مخابراتی داشته باشد. .
در عالم سیاست و مسائل اجتماعی در نبود احزاب این رسانه ها هستند که جور این فقدان را می کشند، در اینجا نیز مستثنی نیست، زمانی که سازمانهای نظارتی مانند اداره کار و سازمانهای بازرسی حکومتی بسان سازمان بازرسی کل کشور و….و سندیکاهای کارگری به نوبه خود تقریبا” کم اثر جلوه میکنند باید جور آنرا رسانه ها بعهده بگیرند و تقریبا” در خصوص شرکت مخابرات ایران سایتهای روابط عمومی نقش انعکاس انتقاد ها پیشنهادها و رهنمود های کارگران را بعهده دارند که آنهم وضعیتشان معلوم است ! حالا فقط می ماند سردبیر محترممان که او هم بنده خدا بقول قدیمی ها یک سر است و هزار سودا، و تقریبا” دست تنها! حالا یک سوال آیا سایت مخابرات ما توانسته این بار سنگین را به سر منزل مقصود برساند؟ آیا این سایت و سردبیر توانسته بدون پروا و با منطق رسانه ای مسائل متنوع شرکت را مطرح کند .این را باید من و شما پاسخ بدهیم. پاسخ شما را نمیدانم ولی از نظر من با یکی دوتا تک ماده نمره قبولی را میگیرد . هر چند خود من انتقاد های زیادی مخصوصا” در زمان مصاحبه های جنجالی او با مسئولین مختلف شرکت، به او داشتم .او باید کمی شجاع تر باشد. برای او آرزوی موفقیت میکنیم.
هنوز شاید دو ماه نیز نگذشته است. که یکی از همکاران نوشته بود روابط عمومی مدیرعامل را در حصر قرار داده است. و مدعی بود که دکتر زارعیان همراه مدیر عامل در سفرها همراهشان ایشان نیست.
سلام
فعالیتهای ایشان را به فال نیک می گیریم امیدواریم با ایجاد سازمانی قوی و نظامند در روابط عمومی شاهد
تداوم تلاش ایشان جهت اعتلای شرکت باشیم .
شعاری جدید.
آدم های مستقل ، جو گیر نمی شن . همه به اون چه که هستیم، باید برسیم و بهترش کنیم.
آقای زارعیان رو مستقل حس نکرده م، و روش حساب نکرده م.
سردبیرم که چند روزیه ساکته.