مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از میان کامنتها: چرا می گویید حرفهای دکتر سرائیان تکراری است؟

[box]مخابرات ما- این کامنت انتخابی در مورد حرفهای دکتر سرائیان است.حرفهایی که در هر استان تکرار می شود.[/box]

shoma-neveshte-eed-slideمخابرات ما- نویسنده کامنت معتقد است حرفهای دکتر سرائیان تکراری نیست بلکه شما (ما و شما کارکنان) انتظار داریم حرف مورد نظر خودمان را از زبان دکتر بشنویم.

شما هم بخوانید:

[box]

سلام بر شما
درست است که شما چندبار است برخی از سخنان دکتر سرائیان را مکرر شنیده اید ولی مهم این است که چه میزان به ان اهمیت داده اید و به چه میزان انها را بکار می گیرید؟

درست است که شما می گوئید برخی از سخنان اقای دکتر سرائیان تکراری است ولی منظورتان تکراری بودن آنها نیست بلکه می خواهید دکتر سرائیان حرف های مورد نظر شما را بزنند یعنی حرف از رفاهیات و بازنشستگی و اعمال مدرک که اتفاقا ایندفعه ممکن است حال دیگران از تکرار این کلمات بهم بخورد!

همکاران محترم ایا می دانید تحول و تغییر یعنی چه؟ ایا می دانید انقلاب از جنس تغییر و تحول است؟ ایا می دانید برای تغییر و تحول نیاز به شعار است؟ ایا قبول دارید شعار یعنی تکرار؟ در دوران انقلاب یادتان هست هر روز و هر شب شعار الله اکبر و مرگ بر شاه و استقلال ازادی جمهوری اسلامی از طرف انقلابیون و مردم سر داده می شد و مرتب نیز تا پیروزی انقلاب تکرار می شد.
همکاران عزیر لازمه تغییر و تحول وجود رهبری برای تغییر و بیان اشکالات نظام قبلی و بیان خوبی های نظام آتی و شعاری برای انگیزه دادن به کارکنان و مردم می باشد.
همکاران محترم تحول نیاز به صبر و تحمل و مقاومت و ایستادگی و گذشتن از خود دارد.
همکاران محترم قران می فرماید هیچ امتی تغییر نمی کنند مگر اینکه خودشان بخواهند که تغییر کنند. و تغییرات می باید از خود ما شروع شود.
تحول نیاز به شعار دارد. شعاری که به کارکنان انگیزه حرکت کردن بدهد. شعاری که خون سرد درون رگها را بجوشاند و همگان را به تحرک وا دارد.
انقلاب صرفا با یک الله اکبر گفتن توسط امام ره سر نمی گرفت. لازمه انقلاب تولید و تکرار شعارهای انقلابی متناسب و حرکت و جوشش مردم و اقدام برای ترک شرایط قدیم بود.
اقای سرائیان بعنوان رهبر این تغییر لازم است بدی های سیستم قبلی را مکرر بگویند و دلیل حرکت به سمت سیستم جدید را بر شمرند و بارها و بارها خودشان و معاونینشان در معرض همکاران حاضر شوند و با بیان حقایق مخابرات در شرایط کنونی و با ذکر خطراتی که رقبا برای مخابرات ایجاد می کنند کارکنان و مدیران را از این خطرات اگاه کنند.
مخابرات لازم است پوست اندازی کند و مگر می شود بدون اینکه تمام اجزا مخابرات و تمامی کارکنان اماده این پوست اندازی نباشند بشود که تغییر کرد و به شرایط جدید و نو وارد شد.
اجازه بدهید برخی از حرفهای تکراری اقای دکتر سرائیان را نیز من تکرار کنم و از شما خواهش می کنم به این صحبتها توجه کنید و از عمق وجودتان احساس خطر کنید و بخواهید که حرکت کنید و از لاک خودتان درائید.

– کسب و کار مخابرات مثل گذشته نیست که ما شبکه ایجاد کنیم و مردم در صف باشند و سرویس های ما را بخرند.
– مشتری از مهمترین موضوعات شرکت مخابرات می باشد و تمام شرکت می باید بر اساس خواسته و رضایت مشتری حرکت کند.
– نام شرکت مخابرات ایران باید به روزهای اوج خود بازگردد.
– استانها در میدان اصلی نبرد مخابرات قرار دارند و لازم است ستاد شرکت تمام پشتیبانی های لازم از استانها را انجام دهد.
– کسب و کارها می باید دیجیتال شود.
– یکپارچگی در شرکت مخابرات از اولویتهای مهم است.
– و ….

همکاران محترم مطمئنا اقای دکتر سرائیان در استانهای شما نیز خواهند امد و همین صحبتها را احتمالا با تفسیر بیشتر و بهتر از من برای شما خواهند گفت. بیائید ایندفعه وقتی اقای دکتر سرائیان چنین صحبتهایی را انجام می دهند با تائیدهای خودتان و با دلگرمی دادن به ایشان راه را برای ایشان هموار کنید تا ان شاالله ایشان بتوانند همین شعارها و حرفهایی را که می زنند به مرحله اجرا و عمل ببرند و ان شاالله شاهد شرکت مخابراتی در حد و اندازه های شرکت مخابرات قبلی باشیم.
پر حرفی کردم و مرا ببخشید.

[/box]

نویسنده کامنت حرفهای جالبی زده است اما من نفهمیدم بالاخره اگر دکتر سرائیان پیوسته به استانهای مختلف برود و یک حرف را بزند, حرفهایش تکراری است یا خیر؟!

 

 

658440cookie-checkاز میان کامنتها: چرا می گویید حرفهای دکتر سرائیان تکراری است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقای دبیر دوم
    بین حرف تکراری و شعار تفاوت وجود دارد.

    اینکه شما تیتر انتخاب می کنید که صحبتهای آقای دکتر سرائیان تکراری است بار منفی دارد. ولی اگر شعارهای تکراری آقای دکتر سرائیان را تیتر کنید آنگاه شما به تغییر و تحول کمک کرده اید.
    بعید بدانم شما که اهل قلم و نوشتن هستید این موضوعات بدیهی را ندانید.
    راستی نگاهی به کفشتان بیاندازید مثل اینکه ریگی در کفش شما در حال اذیت کردنتان می باشد. لطفا آن ریگ را بردارید که اذیت نشوید .

    1. دبیر -دوم می گوید

      اینکه اینجانب دکتر سرائیان را مدیر بزرگ وتوانمندی می دانم اصلا شک نکنید طرح ره نگاشت گرچه انتقادهای بر آن وارد می دانم اما تنها راه برون رفت مخابرات ایران را پیمودن را ه دشوار تحول و دست شستن از دل بستگی ها وعادتهای سنتی در مخابرات ایران است و اینکه باید متحول شد شکی نیست اما چگونه ؟
      اینکه استان گردی های دکتر سرائیان برای تبین طرح ره نگاشت ضروری است لازم است در این هم شکی ندارم وآیا هر تکراری چیز بدی نیست نیز جای شکی ندارد البته اگر اجازه فرمایید با شما مخالفم که اقدام دکتر سرائیان را در تبین طرح ره نگاشت آنهم با سفر های استانی را شعار بنامم
      راستی کفش هایم را نگاه کردم ریگی نبود در این هم شکی ندارم

    2. ناشناس می گوید

      برادر ناشناس من در عصر انفجار اطلاعات یک موضوع در نقاط مختلف یک کشور تدریس کردن برای همکاران مخابرات که همیشه آنلاین هستند تکراری بودنش ثابت شده هست شاید در این جلسات منطقه ای اصل حاشیه باشد تا متن

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز
    تحولی که از آن صحبت می شود پیش نیازهایی دارد که عبارتند از
    1- کارمند راضی ( اجرای طرح طبقه بندی- پرداخت رفاهیات ……
    2- کارمند امیدوار ( انتصاب درست و اصولی – تغییر مدیران ضعیف و قدیمی ……
    3-شناخت مشتری- تکریم مشتری- نیاز سنجی مشتری- تسریع در واگذاری سرویس ….
    در صحبت های آقای سرائیان توجهی به اهمیت نیروی انسانی شرکت نشده است .
    فقط صحبت از مشتری است و بس …کننده کار مهم است .. اگر کارمند راضی باشد اهداف شرکت محقق می شود .

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      برای این گفتار شما در اینترنت جستجو کردم که ببینم چقدر حرف شما درست است در یکی از سایتهای “مدیریت تغییر” عوامل و مسببهایی را که جلوی تغییر را می گیرد پیدا کردم که به اختصار مطرح می کنم:
      1- مدیر محتاط و ترسو
      2- انجام و ادامه کار به روال موجود
      3- اقدامات و ابتکارات محدود
      4- اجرانکردن سریع اقدامات مصوب و کلیدی
      5- کارکنان سرد و درگیر نشده
      6- اعتماد به نفس کاذب و حرکت منقطع و ناپیوسته

      امیدوارم به درد خورده باشد.

  3. ناشناس می گوید

    منم بلدم خوب حرف بزنم اماازحرف تاعمل مثل فاصله زمین تاماه است ازعمل برایدنه ازحرف دراید.

  4. ناشناس می گوید

    سلام به سردبیروهمکاران
    نویسندە متن و همکارمحترم این دادن شعار برای انگیزه که شما میفرمایید برای کارکنان همان رفاهیات و بازنشستگی تشویقی است و الا با دست و شکم خالی نه فکر کار میکنە نە انگیزه ای برای کار باقی میماند.
    با سپاس

نظرات بسته شده است.