مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رونمایی از خدمات متنوع جیرینگ در نمایشگاه تلکام 2016

22مخابرات ما (محمد – ستاد خبری گروه مخابرات) – مدیرعامل جیرینگ به تشریح سرویس ها و خدماتی که جیرینگ قرار است در هفدهمين نمایشگاه بینالمللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاعرسانی (تلکام) ارایه کند، پرداخت.

 مهرداد خطیبی، مدیرعامل جیرینگ در گفت و گو با خبرنگارستاد خبری گروه مخابرات ایران ضمن تشریح این خدمات بیان کرد : دستگاه جیرینگ‌شارژ، خدمتی است که قصد داریم آن را در نمایشگاه تلکام رونمایی کنیم .

  وی  در همین رابطه افزود : این دستگاه، کاملا بومی است و جایگزین کارت شارژهای فیزیکی خواهد شد تا امکان خرید حضوری شارژ مستقیم و رمز شارژ سیم‌کارت همه اپراتورها را بدون مصرف کردن کاغذ، در محل مغازه‌ها، دفاتر خدماتی، کیوسک‌های روزنامه‌فروشی و شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ فراهم ‌آورد.

 مدیرعامل جیرینگ اظهار کرد: ما بزرگ‌ترین فروشنده شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول هستیم که تا قبل از تولید این دستگاه، صرفا از بستر USSD، اقدام به فروش شارژ می‌کردیم و در طول این مدت، از قطع حدود پنج هزار اصله درخت و هدر رفتن بیش از صد لیتر آب جلوگیری کرده‌ایم.

 خطیبی در عین حال بیان کرد: امیدواریم با تولید و عملیاتی شدن این دستگاه، دغدغه چاپ، توزیع و دردسترس بودن شارژ برای جامعه هدف این محصول، مرتفع شود و از هدر رفت آب و کاغذ نیز جلوگیری شود؛ چراکه با پرداخت نقدی هزینه شارژ به فروشنده، سیم‌کارت مشترک به صورت مستقیم، شارژ می‌شود و یا در صورت نیاز به رمزشارژ، این رمز برای شماره تلفن‌همراه وی، پیامک خواهد شد.

khabar2-Lرونمایی جیرینگ از اینو

وی در ادامه سرویس اینو (Interactive Video Stream Server) را معرفی کرده و گفت: فعالیت جدیدی در حوزه تبلیغات موبایلی داشتیم که امکان تبلیغات هدفمند، تعاملی و همچنین امکان سفارش و خرید آنلاین کالا یا خدمت مورد تبلیغ را فراهم کرده‌ایم. در این خدمت، با حک لوگو و پیام تبلیغاتی زیرنویس شده با امکان کلیک داینامیک، قابلیت اطمینان از رویت تبلیغ توسط مشتری هدف و همچنین تعریف پروموشن‌های هدفمند، نظرسنجی و خرید آنلاین از طریق تلفن‌همراه میسر خواهد شد.

همکاری جیرینگ و هواوی در ایجاد گیم‌استور

مدیرعامل جیرینگ با بیان اینکه اخیرا همکاری خوبی با شرکت هواوی برای راه‌اندازی گیم استور داشتیم گفت:  از این به بعد، مشترکین همراه اولی دارنده گوشی اندروید، می‌توانند با نصب گیم‌استور هُپ از بازی‌ها و برنامه‌های این فروشگاه استفاده کنند. استفاده از بازی‌های رایگان و پولی این فروشگاه از طریق عضویت و یا خرید موردی بازی با پرداخت هزینه از کیف‌پول جیرینگ،میسر خواهد بود.

صدور بیمه نامه غیر حضوری با همکاری بیمه ملت

خطیبی  در رابطه با صدور بیمه نامه غیر حضوری با نام بیمه همراه ملت، توضیح داد: درهمکاری مشترک جیرینگ و بیمه ملت، شرایط برای صدور و تمدید بیمه‌نامه برای مشترکین همراه اول بر بستر تلفن‌همراه، فراهم شده است. در نمایشگاه تلکام این سرویس بر بستر USSD  با کد دستوری #707* ارائه خواهد شد و طی دو ماه آتی، اپلیکیشن بیمه همراه نیز ارائه خواهد شد.

khabar2-L

ارائه خدمات اپراتوری و پرداخت، به مشترکین همه اپراتورها

وی همچنین با بیان اینکه جیرینگ برای اولین بار در سالن اختصاصی A25، پذیرای بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهد بود، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال قصد داریم از اپلیکیشن جامع جیرینگ با نام جیرینگ‌پی رونمایی کنیم. این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های اندروید و ios قابل نصب است. جیرینگ‌پی، امکان خرید شارژ، پرداخت قبوض، خدمات اپراتوری، خرید بیمه‌نامه، پرداخت جرایم، نیکوکاری، خرید فروشگاهی و انتقال وجه جیرینگی را برای مشترکین همه اپراتورها فراهم می‌سازد.

مدیرعامل جیرینگ در خصوص خدمات پرداخت مبتنی بر NFC نیز گفت: مذاکراتی را برای انتخاب وندور انجام داده‌ایم ولی از نظر بنده، ارائه این خدمت، محدودیت‌هایی دارد که تجاری شدن آن را در کوتاه‌مدت با مشکل مواجه می‌کند. در حال حاضر، صرفا ارائه خدمت به مشترکینی که دارای گوشی هوشمند مجهز به NFC هستند، میسر است و سیم‌کارت مشترکین نیز باید برای دریافت این سرویس، تعویض شود.

 وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری اولیه برای تامین زیرساخت ارائه خدمت در سمت اپراتور و پذیرنده (شبکه پرداخت) نیز قابل توجه است، لذا در حال حاضر، ارائه این خدمت، صرفه اقتصادی ندارد و جامعه هدف محدودی دارد.

 گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(تله‌کام ۲۰۱۶)  که از آن  می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT  و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت ، در فضایی به مساحت 32 هزار متر مربع و با حضور بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی از 4تا7مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

khabar2-L

***

658660cookie-checkرونمایی از خدمات متنوع جیرینگ در نمایشگاه تلکام 2016

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.