مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نصرالله جهانگرد : با اجرای شبکه علمی؛ ظرفیت های آموزشی کشور به تمام نقاط ارائه خواهد شد.

 

23

مخابرات ما (محمد – ستاد خبری گروه مخابرات) – با امضای تفاهم نامه میان مخابرات و اپراتور مدیریت شبکه علمی ایران و آغاز به کار اپراتور اختصاصی شبکه علمی، امکان ارایه شبکه ارتباطی پرسرعت با سرعت حداقل یک گیگابایتی به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی فراهم شد.

 مهندس نصرالله جهانگرد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام و امضای تفاهم نامه میان مخابرات و اپراتور مدیریت شبکه علمی ایران  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت علوم اپراتور اختصاصی شبکه علمی کشور به سازمان علمی پژوهشی ایران واگذار شده است تا سرویس های در این حوزه به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی آموزش عالی کشور ارائه کند.

400-khabar-22

وی افزود 27 خدمت متفاوت نظیر آموزش از راه دور، کتابخانه مجازی و اشتراک منابع دانشگاهی از طریق این بستر عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که اجرای این طرح گامی بزرگ در استقرار و تقویت عدالت آموزش کشور خواهد بود تسریع کرد به کمک خدمات موجود در این سرویس ظرفیت های آموزشی کشور به تمام نقاط ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل آماده بودن ساختارها زیرساخت ها در تهران این طرح در مرحله نخست در پایتخت در مرحله دوم مراکز استان ها و در نهایت در تمامی شهرها و دانشگاه های کشور اجرا خواهد شد.

معاون وزیر اظهار داشت: امیدواریم با گسترش فعالیت ها روی این شبکه ارزش افزوده فراوانی برای توسعه توانمندیهای داخلی در دانشگاه ها از طریق به اشتراک گذاری اطلاعات فراهم شود.

***
658730cookie-checkنصرالله جهانگرد : با اجرای شبکه علمی؛ ظرفیت های آموزشی کشور به تمام نقاط ارائه خواهد شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.