مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خدمات اول در تلکام 2016

[box]مخابرات ما – مسعود لک مدیر روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات برنامه های این شرکت در نمایشگاه تلکام 2016 را  اعلام کرد[/box]

مخابرات ما (محمد – روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات) –  وی گفت : در کنار سایر برنامه های تجاری سازمانی، رونمایی از سایت جدید  به منظور تقویت ظرفیت اطلاع رسانی و بهبود فعالیت های روابط عمومی از جمله برنامه های این شرکت در نمایشگاه امسال خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دراین نمایشگاه ارتباط موثر میان شرکت با مشتریان ، کارکنان وتمامی ذینفعان در راستای اهداف تجاری  و ارتباطی شرکت پی گیری میشود.
آغاز به کار رسمی وبلاگ شرکت خدمات اول مخابرات و نیز کانال رسمی تلگرام گروه مخابرات ایران که توسط روابط عمومی این شرکت اجرایی شده از دیگر برنامه های شرکت خدمات اول در این نمایشگاه است.
او ضمن تشریح برنامه های شرکت خدمات اول مخابرات در این نمایشگاه از برگزاری مسابقه فیلم و عکس موبایلی با موضوع ((تله کام از نگاه شما )) خبر داد و  از عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه تله کام دعوت کرد تا با ارسال عکس و فیلم های کوتاه موبایلی خود با موضوع لحظه ها و جذابیت های نمایشگاه بین الملی تله کام  در این مسابقه شرکت کنند و برای این منظور آثار خود را به پست الکترونیکی pr@tci1.ir  یا نشانی تلگرام @tci1_setad ارسال تا در قرعه کشی ده عدد تبلت شرکت کنند.
شرکت خدمات اول مخابرات در نمایشگاه تله کام در سالن6 ، سالن اختصاصی گروه مخابرات ایران ، پذیرای علاقه مندان خواهد بود .

KHABAR-gozaresh-1-250x80

***

659340cookie-checkخدمات اول در تلکام 2016

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. احد باقدرت می گوید

    سلام از این اقایون خدمات اول یا تی سی وان سوال کنید خداوکیلی در امدشان در یک دوره از برنامه دور همی تلویزیون چند میلیارد تومان است مردانه جواب بدن و راست بگن

نظرات بسته شده است.