مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هیئت مدیره شسکام در جلسه تصمیم

مخابرات ما – هم اکنون جلسه هیئت مدیره شسکام در محل شرکت در حال برگزاری است در این جلسه تصمیماتی در باب تخصیص سود سهام و به شکل کیفی افزایش سهام کارکنان بررسی و به تصمیم میرسد.

تا ساعتی دیگر منتظر خبر تکمیلی ما باشید.

659370cookie-checkهیئت مدیره شسکام در جلسه تصمیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    یه سوال اساسی دارم ایا کسی می تونه پاسخ من را بدهد یا خیر؟
    فعلا از راس تا ذیل مدیران ارشد شرکت مخابرات دم از یکپارچگی و تمرکز امور می زنند و تنها شخصی را که در این بین سرش را بریده اند شرکتهای مخابرات استانی بوده است.
    چرا با وجودیکه مطرح می کنند که شرکت ارتباطات سیار نیز با شرکت مخابرات ایران یکپارچه خواهد شد هر روز بر عکس شرکتهای زیر مجموعه ارتباطات سیار زیاد می شوند و زیر مجموعه های آن شرکت در حال تکثیر می باشد و اتفاقا امور و کارهایش را بجای یکپارچه کردن به دیگران واگذار می کنند و هر روز در حال توسعه دادن سازمانهای وابسته به ان می کنند؟
    چرا شرکت اعتماد مبین شرکتهای متعددی را در زیر مجموعه خود در حال پروراندن می باشد و به نحوی در حال منفک نمودن کار از شرکت مخابرات ایران و انتقال آن امور به زیر مجموعه اعتماد مبین است؟
    و نهایتا داستان شرکتهایی مثل شسکام و خدمات اول و… و … در استانهای مختلف چیست که تمامی انها نشان از شکست و خورد کردن کارها در این شرکتها می باشند.
    آیا این خورد کردن کارها با سیاست یکپارچگی شرکت مخابرات ایران هماهنگی دارد؟
    آیا جمع کردن پرسنل شرکت مخابرات ایران در قالب شرکتهای مثل شسکام و ایکس و ایگرگ صرفا سرگرم کردن پرسنل و تمرکز سرمایه های پرسنل و تحلیل نیروهای بالقوه پرسنل در چنین شرکتهایی نیست؟
    چرا بجای تشکیل چنین شرکتهایی، پرسنل مخابرات در قالب تشکلهای قانونی اداره کار موضوعات و تظلمات خود را پیگیری نمی کنند؟
    لطفا در خصوص این چند مطلبی که عرض کردم اگر نقطه نظراتی دارید بفرمائید.
    متشکرم

  2. س می گوید

    سلام
    لطفا بفرمائید آیا قصد دارند تعیین تکلیف دو شغله ها در هیات مدیره شسکام را معلوم کنند یا خیر؟
    چگونه یک فرد می تواند در دو شرکت مختلف مخابراتی عضو هیات مدیره باشد. مطمئنا تصمیمات آن فرد در خصوص مسایل بازار و رقابت تحت تاثیر کار در دو شرکت قرار می گیرد.

  3. م می گوید

    سریاله؟

نظرات بسته شده است.