مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجارت الکترونیک پارسیان و خدمات اول؛ امروز در نمایشگاه تله کام 2016.

parsian-namayeshgah-21

مخابرات ما-  این روزها بدنبال نتایج فعالیت شرکتهای مرتبط با مخابرات در نمایشگاه تله کام 2016 بودیم.انتظار کاری که جالب باشد. این خبر در رابطه با این شرکتهاست.

مدیر عاملان شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان  و خدمات اول مخابرات از نسخه جدید نرم افزار تاپ رونمایی کردند.این نرم افزار برای انجام اینترنتی کارهای تجاری طراحی شده است که از طریق تجارت الکترونیک پارسیان , شرکت عرضه کننده تجهیزات بانکی ارائه می شود.

پرداخت قبوض خدماتی،خرید شارژ،نیکوکاری،خرید بسته اینترنتی،پرداخت جریمه خودرو و خریدطرح ترافیک برخی از قابلیت های نسخه جدید اپلیکیشن تاپ است که طی مراسمی با حضور قنبریان مدیر عامل شرکت پککو و کاشانی مدیر عامل خدمات اول  رونمایی شد.

این رونمایی همراه بوده است با رونمایی از جایزه ویژه اپلیکیشن تاپ در نمایشگاه تله کام ۲۰۱۶ . این جایزه یک دستگاه پورشه ماکان سورمه ای رنگ است  که در پایان پاییز به کاربران تاپ اهدا می شود.

در این مراسم گفته شد که ماهیانه جوایز دیگری به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیز قرعه کشی و به کاربرانی که بیشترین امتیاز را دارند اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان به خبرنگار مخابرات ما می گوید اپلیکیشن تاپ  در تمامی مارکت های نرم افزاری  کشور موجود است ضمن اینکه خوانندگان سایت مخابرات ما با استفاده از لینک این شرکت  در صفحه اول این سایت می توانند آن را دانلود کنند تا در ردیف قرعه کشی جوایز این شرکت قرار بگیرند..

.parsian-namayeshgah-11

 

660420cookie-checkتجارت الکترونیک پارسیان و خدمات اول؛ امروز در نمایشگاه تله کام 2016.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.