مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام آمادگی کره جنوبی برای سرمایه گذاری در طرح فیبرنوری مخابرات ایران

[box]مخابرات ما – توسعه اینترنت پهن باند یکی از راه های مهم برای دسترسی مشترکان اینترنت به شبکه فیبرنوری است. [/box]

مخابرات ما (همراه – اقتصاد آنلاین ) –  فیبر نوری یا تار نوری رشته باریک و بلندی از یک ماده شفاف مانند شیشه یا پلاستیک است که می تواند نوری را که از یک سرش به آن وارد شده، از سر دیگر خارج کند.

فیبر نوری دارای پهنای باند بیشتر از کابل های معمولی است. با فیبر نوری می توان داده های تصویر، صوت و… را به راحتی با پهنای باند تا 10 گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد.

در این زمینه شرکت مخابرات ایران اعلام کرد نمایندگان شرکت تایهان کره جنوبی که پیش از این در طرح های عمرانی و مخابراتی کشورهای مختلف فعالیت داشته اند با حضور در نمایشگاه ایران تلکام 2016 برای مشارکت در طرح های مخابراتی ایران اعلام آمادگی کردند.

نمایندگان این شرکت کره ای برای مشارکت مالی و سرمایه گذاری در طرح فیبرنوری مخابرات ایران ابراز علاقه کردند.

شرکت مخابرات ایران نزدیک به 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، 75 میلیون مشترک همراه و 20 میلیون مشترک اینترنت پهن باند همراه دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ششم شهریور امسال به کره جنوبی رفت و در سئول اعلام کرد با توجه به فضای پساتحریم شرایط خوبی برای گسترش همکاری ها میان ایران و کره جنوبی در بخش ارتباطات و فناوری (آی.سی.تی) ایجاد شده و جمهوری اسلامی ایران آماده تبادل تجارب و دستاوردهای متقابل در این زمینه است.

شامگاه بیست و ششم دی ماه 1394 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.

400-khabar-22

***

661000cookie-checkاعلام آمادگی کره جنوبی برای سرمایه گذاری در طرح فیبرنوری مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.