مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زیارت مرقد مطهر امام هشتم(ع), سرائیان را به مشهد کشاند.

[box]مخابرات ما- امروز دکتر سرائیان که بقصد زیارت به مشهد آمده بود ساعتی در بین همکاران قدیمیش بود.[/box]

saraeian-mashhad-1

کانال مخابرات ما بطور مستقیم-آنلاین این مراسم را پوشش داد.

 

مخابرات ما- دکتر سرائیان که همراه خانواده بقصد زیارت به مشهد آمده بود ترجیح داد ساعتی را د ر بین همکاران قدیمیش بگذراند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران , سال ها پیش , بمدت دو سال مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی بوده است.

در جلسه امروز ابتدا مهندس سالاری مدیر مخابرات خراسان رضوی گزارشی از انواع فعالیت های منحصر بفرد خراسان رضوی به ایشان داد. بر اساس گزارش او, فعالیتهایی که امروز با حضور دکتر سرائیان در سطح کشور مطرح میشود , سه سال پیش در این شرکت انجام شده و به نتیجه رسیده است.

پس از او دکتر سرائیان به شیوه معمول خود , پاور پوینت عمومی خود را برای حاضران تشریح کرد.او در بین حرفهایش تاکید کرد که هیچ گریزی نیست, باید تحول در شرکت مخابرات ایران انجام شود.

او می گوید تمام شرکتهای بزرگ مخابراتی که شبیه مخابرات بوده اند , یا این مسیر را رفته اند , یا شکست خورده اند.

دکتر سرائیان همه را دعوت کرد به اینکه  با قلب و جان خود مخابرات را دوست بدارند و برای بهبود شرایط مخابرات و اجاری طرح تحول یا ره نگاشت تلاش کنند.او مشتری را قلب تحول دانست و از همه خواست حول محور مشتری , راحتی, آرامش و سرویس مناسبش حرکت کنند چرا که مشتری باید با رغبت ما و سرویس های ما را انتخاب کند و پولش را به شرکت ما بپردازد.

در پایان دکتر سرائیان, در حال خروج از سالن, همکاران قدیمی ار می دید و با هر یک به خوش و بش می پرداخت.ضمن اینکه در ابتدای صحبت هایش , از دوران حضورش در مشهد و خراسان رضوی , بعنوان یکی از بهترین دوران کاری و زندگیش یاد کرد.

بدلیل ضیق وقت , او فرصتی برای پرسش و پاسخ نداشت, حتی دعوت خبرنگاران را برای مصاحبه رد کرد.

 

661170cookie-checkزیارت مرقد مطهر امام هشتم(ع), سرائیان را به مشهد کشاند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.