مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتظار دکتر سرائیان از کارکنان/آنچه به آنان خواهد داد.

[box]مخابرات ما- اینجا بطور شفاف مشخص میکنیم که مدیر عامل از کارکنان چه می خواهد و به آنان چه خواهد داد.[/box]

 

مخابرات ما- اینکه چهره به چهره چیزی را از کسی بشنوید فرق دارد با اینکه از دیگران بشنوید یا جایی بخوانید.بهمین دلیل است که اینقدر اصرار به گفتگو داریم.

دکتر سرائیان در مشهد همان حرفهایی را زد که در جاهای دیگر گفته بود ولی بالاخره ما توانستیم درک کنیم انتظار این مدیر عامل از کارکنان چیست و در مقابل در آینده برایشان چه میکند.

دکتر گفت انتظارش از کارکنان این است:

[box]

ما به کارکنانی نیاز داریم که :

  • خود را در معرض مشکلات قرار میدهند
  • دوست دارند یاد بگیرند
  • بکار تیمی علاقه داشته باشند
  • خود را تطبیق بدهند با شرایط جدید
  • عاشق مخابرات باشد
  • خودشان حامی و سفیر این برند باشد
  • دور مشتری بچرخند و مشکل مشتری برایشان مهم باشد
  • بر اساس مدل پروژه بیس کار کند.

[/box]

او گفت برای کارکنان این کارها را انجام می دهد:

[box]

در حوزه سرمایه انسانی:

  • آموزش بدنه کارشناسی
  • تربیت مدیر شایسته
  • ایجاد نظام های شایسته سالاری
  • ایجاد نظام ایجاد انگیزش بر مبنای ارزیابی عملکردی

[/box]

از ابتدای سال آینده , همه کارکنان حقوق و مزایای کف را می گیرند. اما هر گونه پاداش و پرداخت دیگر بر اساس نظام ارزیابی عملکردی خواهد بود.

این نظام ارزیابی عملکردی که اخیرا ابلاغ شده است در شش ماهه دوم امسال بصورت آزمایشی اجرا می شود.

[box]

یکی از مهمترین محورهای  برنامه  تحول رسیدگی به شایستگی ها و شایسته سالاری است.توجه به رفاهیات کارکنان, رسیدگی به معیشت کارکنان است تا بتوانیم در شرکت هم درآمد را رشد بدهیم , هم مسائل مالی گذشته را حل کنیم و رفاه نسبی برای کارکنان ایجاد کنیم.

باعث افتخار ماست که کارمند مخابرات با افتخار در محل کارش راه برود در خانواده اش سربلند باشد. این باور همه ماست که به آن برسیم.یک سختی هایی داریم یک مشکلاتی داریم به واسطه مسائل گذشته , ولی با اطمینان به شما می گویم که ما وارد این مسائل می شویم, همه باید کمک کنیم مسائل مالی مخابرات حل شود و ما این را شروع کرده ایم.

ما هم متوجه هستیم که وقتی برنامه ای ارائه میکنیم و انتظارات سختی از شما داریم, این طرف قضیه هم باید امکاناتی ایجاد کنیم.کارکنان باید دیده شوند باید به آنان توجه شود, هم از بعد معنوی (شایسته سالاری, فرصتهای ارتقای شغلی و مدیریتی, نظام ارزیابی عملکرد), هم از بعد مادی و رفاهی.

[/box]

 

661930cookie-checkانتظار دکتر سرائیان از کارکنان/آنچه به آنان خواهد داد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. tohid می گوید

    در حال حاضر تا کنون ما از مسئولین خود وعده و وعید زیاد شنیدیم و ولی عملی ندیدیم و برای در یافت حق رفاهی . …. یایستی به اداره کار شکایت کنیم تا حق رفاهی معوقه رو دریافت کنیم و عارض باشم که اوضاع درست نشده بلکه بدتر هم شده و از این پس باید به چه کسی اعتماد کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    شايد ياد سفر هاي گاليور بيفتين اون شخصيتي كه ميگفت من ميدونستم موفق نميشيم و همش منفي بود نظرش ،،? . به هر حال ميخوام منم به قول اون بنده خدا بگم موقعي كه شركت خصوصي ميشد منم ميدونستم كه وضع كاركنان بد ميشه و همين چندر غاز رو هم هر ماه با منت به ما پرداخت ميكنن . با آرزوي بهترين ها براي تمامي كاركنان شركت ??

  3. ناشناس می گوید

    اقای سراییان مخابرات درحق کارکنانش جفاکرد درلحظات سخت رهایش کرد.وزیر بارهیچ مسیولیتی درمقابل کارکنان نرفت اب ریخته جمع نمیشود ابروی ریخته چطور؟ماشرمنده زن بچه شدیم بخاطراینکه مخابراتی هستیم یادمیکنم ازبزرگی که بزرگی شایسته ولایق نام اوست سیدبزرگوارمهندس غرضی درزمان این بزرگوارماهیچ مشکلی نداشتیم چون حامی کارگربودندایشان وتمام توپ وتشر رو روسرمدیران میزدندایا شمااینگونه اید اگرهستید تاماحمایتتان کنیم .علی مدد.

  4. همكار می گوید

    گر بخون دل میسر آب ونانی شد مرا
    در مقام صبر اینهم امتحانی شد مرا
    عمر از پنجه گذشت و پنجه غم بر گلو
    صبر را نازم شه صاحبقرانی شد مرا
    طوطی و آینه دیدی ، شاعر وعزلت ببین
    سایه دیوار حیرت همزبانی شد مرا
    هر زمان ثابت شدم در سیر این صحرای كور
    ریگ غلطانی درای كاروانی شد مرا
    تا گلی از روزن طاق قفس بویم ز باغ
    پله پله رنج ومحنت نردبانی شد مرا
    در صف این گله بودم از تواضع بره ای
    هر كه در دست آمدش چوبی شبانی شد مرا
    ایكه می جویی مكان وحال و روزم را بناز
    كوچه هر خانه بر دوشی نشانی شد مرا
    روزگارا من حریفم هرچه پا پیچم شوی
    غیرت از قید وارستن توانی شد مرا
    من بآب آبرو سبزم، بباران گو مبار
    هر سرای دوستانم ، بوستانی شد مرا
    ایكه خود غرق سلاح جوری و ما بی سلاح
    هر دعای نیمه شب تیر وكمانی شد مرا
    در من از خورشید سوزان قیامت باك نیست
    بال عنقای كرامت سایبانی شد مرا

  5. قراردادی جدید می گوید

    سلام

    کارمند شایسته یعنی کارمند تو سری خور که دائم می گوید “چشم شما درست می گوئید”. فرمایشات خارج از تام اداری و شخصی رئیس را به نحو احسن انجام بدهد.

  6. محمد می گوید

    با سلام
    من با اصل پرداخت بر مبنای شایستگی و… مشکلی ندارم ولی مشکل اینجاست که توی ارزیابی ها بیشتر سلایق و روابط شخصی و باند بازی و… دخیل هست .شما ببینیدمدیرانی میخوان مارو ارزیابی کنند که اغلبشون بر اساس روابط و … روی کار اومده اند . واقعا خدا به ما رحم کنه . این کار توی این سیستم فقط چاپلوسی و زبون بازی رو زیاد میکنه .

  7. ناشناس می گوید

    انتظار کارکنان از دکتر سرائیان
    ما به روسایی نیاز داریم که :

    به فکر تغییر وضعیت کارکنان شرکتی باشند
    حقوق را به موقع واریز کنند
    طبقه بندی مشاغل را اجرا کنند
    با شرکتی ها قرارداد دائم امضا کنند
    عاشق و لایق مخابرات باشد
    خودشان حامی نیروها باشند
    به کارکنان احترام گذارده و مشکل آنها برایشان مهم باشد
    بر اساس وجدان و انسانیت کار کنند.

  8. ناشناس می گوید

    سلام
    ما به کارکنانی نیاز داریم که :
    خود را در معرض مشکلات قرار میدهند
    دوست دارند یاد بگیرند
    بکار تیمی علاقه داشته باشند
    خود را تطبیق بدهند با شرایط جدید
    عاشق مخابرات باشد
    خودشان حامی و سفیر این برند باشد
    دور مشتری بچرخند و مشکل مشتری برایشان مهم باشد
    بر اساس مدل پروژه بیس کار کند.
    پاسخ
    1- مگر ما کارکنان خود را در معرض مشکلات قرار ندادیم ! کدام مشکلی بوده که جلوی پای ما قرار ندادید!
    مشکل خودرو برای رفتن به ماموریت – مشکل کمبود نقدینگی – مشکل رفتار مدیران و……..
    2- مگر ما به اموختن علاقه نداشیم که رفتیم نه تنها دوره های اموزشی را طی کردیم بلکه با هزینه خودمان
    تحصیل کردیم !
    3- مگر ما به کار تیم علاقه نداشتیم که شبها و روزها با تگروههای محتلف کار کردیم !
    4-معنی تطبیق با شرایط یعنی چه ! مگر شرایط از این هم بدتر می شود !
    5- مگر ما عاشق مخابرات نیستیم !
    …………..
    ………………..
    ………………………….
    ……………………………

  9. ناشناس می گوید

    سلام – اقای مدیرعامل خسته نباشید امیدوارم اعضای 5+1 شرکت مخابرات ایران (هیئت مدیره و مدیرعامل) با این طرحای جدید … چون حرفهای قشنگ و اطوکرده ای میزنید ایا بتوانید اجرائ کنید یا نه نکند اخر کار دود این طرحای جدید تو سر کارکنان بیاد و بس .

    1. م می گوید

      به قولی : بی مایه، فتیره!

  10. سلام به مخابرات می گوید

    با سلام و احترام خدمت دکتر سرائیان عزیز . ارزیابی عملکرد و پرداخت بر اساس عملکرد و شایستگی خیلی مفاهیم زیبا و درستی هستند ولی مهم اینه که چه کسی می خواهد این مقوله را در سیستم پیاده کند . همان مدیری که اعتقاد به این دارد که پاداش اول مال مدیره بعد مال رئیس اداره ها و در آخر اگه چیزی بمونه واسه کارشناسی که 90 درصد اصل کار رو انجام داده است؟ بنده قبلا با مدیری کار می کردم که اعتقادی به جبران خدمت و پرداخت پاداش به کارشناسان نداشت . تفکری که شاید از زمان دولتی به وی رسیده بود . آیا به نظر شما می توان کاری کرد که مدیر یا رئیس اداره مجاب شوند که نمره هرکس را عادلانه اعلام کنند و نهایتا هرکس باتوجه به انرژی و توانمندی صرف شده در محل کار مشمول پاداش و جبران خدمت شود؟ به نظرم کاری است بسیار سخت و ناشدنی……..

  11. همکار می گوید

    درامد شرکت با مصوبه جدید رو به بهبود گذارده است .مردم چه بخواهند چه نخواهند می بایست قبوض را پرداخت کنند .مشکل اساسی در نگرش ورویکرد هیئت مدیره وبرنامه ره نگاشت است .توجه بفرمائید .هزینه های تحمیلی به شرکت علیرغم نبود بهره وری مانند تعطیل کاری – هزینه های غذا واضافه کاری – حق جلسات بی فایده در کل کشور بسیار گزاف است.بسیاری از قرارداد های داخلی وخارجی در شرایط فعلی دارای توجیه فنی واقتصادی نیست .توجه بفرمائید به پیامک امروز صبح” سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در بخش ict .حداقل زمان سرمایه گذاری ونرخ بازگشت سرمایه وزمان مورد انتظار اساسا در این کلام دیده نشده .با توجه به وضعیت روستاهای کشور حتی اگر این پروژه تکلیفی از سوی دولت هم باشد فاقد توجیهات فنی واقتصادی وسرمایه گذاری است.به نظر شما بازگشت سالانه آن چه میزان بایستی باشد تا در طول 20 سال آینده به نقطه سربسر برسیم .سالی 1000 میلیارد تومان!!!! با محاسبه ساده ای با رقم 250 میلیون تومان پاداش بازنشستگی کارکنان وده هزار نفر تعدیل کارکنان( واقعا” نیروی مازاد وبیکار در شرکت بیش از این است”!!!وحذف هزینه های مستقیم وغیر مستقیم وردیف های زائد ایجاد شده سازمانی برای نان رسانی به دوستان یار وغار !!!بازگشت سرمایه 2500 میلیارد تومان در طی یکسال آینده برای بازنشستگی همکاران سالانه بالغ بر 600 میلیارد تومان است .حذف نیرو های فسیل وناکارمد ” فاقد توان عملی وبروز نبودن علم ودانش پرسنل و..”یعنی بازگشت سرمایه پس از 3 سال ونیم .بیائیم کمتر سرمایه شرکت را نبود کنیم .نگاهی به هزینه های ایجاد شرکت ثابت بیاندازیم .هنوز متولد نشده نابود شد ! هزینه های وردیف های کاذب ایجاد- هزینه های میلیاردی به شرکت تحمیل! عزیزان با حفظ سمت وردیف ها از منافع بهره مند وبرای حفظ شان آنها ردیف های جدید ایجاد شد در شرکت مخابرات ایران که اساسا” هیچ فعالتی برا ی انجام نداشته وضرورتی برای ماهیت وجودی انها وجود ندارد.نانی بود برای سفره دوستان!قراردادهای خارجی نیز از این جرگه مستثنی نیستند .صد ها برابر این منابع هم به شرکت تزریق شود متاسفانه به دلیل رویکرد غلط هیئت مدیره وخصولتی بودن آن منایع شرکت ومنافع ملت در معرض فناست .

  12. آرمان می گوید

    با سلام
    جناب سردبير عزيز
    من يك كارمندم :
    در معرض مشكلات شركت هستم .
    دوست دارم ياد بگيرم كيه كه ياد بده .
    عاشق كار تيمي هستم چون نتيجه بهتري داردمانند انجام همكدي (سريعترين زمان وكمترين مشكل وحداقل هزينه ) ولي درحال حاضر كاري وجود ندارد .
    وقتي مشكل دارم نمي توانم خود را با شرايط تطبيق دهم .
    عاشق مخابرات بوده و هستم و اگر خانه وماشيني دارم از مخابرات دولتي مي باشد .
    حامي و سفير برند هستم اگر برند حامي من باشد .
    دور مشتري مي چرخم ولي گاهي با مشتري همدردي كرده حق را به او ميدهم(مثلا وقتي ميگويد اينترنتم سرعت وكيفيتي كه بابت آن پول دادم را نداشته و مرتب قطع ارتباط دارم) يا ( وقتي تلفنش تخليه شده وپس از تسويه آن بايد بابت خط جديد 200 هزار تومان بدهد) .
    پروژه اي تعريف نشده كه بخواهم در راستاي آن حركت كنم .
    و درآخر جناب دكتر شما براي من تب كن تا من براي شما بميرم و چون مخابرات بناي بي اعتمادي را گذاشته خودش هم بايد قدم اول را بردارد .

  13. رسمی . آ. غ می گوید

    سلام بر همه همکاران. راستش را بخوای خوب گفته و هر همکاری از خداشه که اینطوری باشه ، ولی آقای دکتر از یادش رفته که این نظام موجود و افرادی که میخوان نظام عملکرد را اجرا کنند یا بقیه همکاران را مورد سنجش قرار بدن که کفایت کافی ندارن و کار را بد از بدتر می کنن. همون هایی هستند که از روی اصول مدیر نشده اند .اخوی عزیز…

  14. ناشناس می گوید

    سردبیر دلم پر است…چگونه پای کار باشم… طاقت از کفم ربوده است…..چگونه پای کار باشم…..
    وقتی مینویسی سلام بر مردان پای کار !
    وقتی مینویسی انتظار دکتر سرائیان از کارکنان/آنچه به آنان خواهد داد

    مدیر عامل میگوید ره نگاشت را بفهمید و خوب بفهمانید
    دیگری میگوید نیروی انسانی ،شرکا، سهامداران سرمایه اصلی مخابرات هستند
    دیگری میگوید طرح تشویقی بازنشستگی پیش از موعد!!!!
    دیگری…..
    کدام قسم را باور کنم سردبیر…….
    نمی توانم باور کنم که بدنه مدیریت ارشد ، به یک فهم واحد از ره نگاشت نرسیده ، و انگاه میخواهند به مدیران میانی بفهمانند که دست اخر ما فهمانده شویم! و همراهی کنیم …….
    سردبیر حالا میخواهم از خودمان بگویم …
    خودی که به واقعیت ، از همان موقع که زمزمه خصوصی سازی شروع شد ،فراموش شد ،البته بر من خورده نگیرید که:
    “اتفاقا تمام تلاش مدیریت در این واگذاری ها و خدمات پس از ان ،این بود که اب تو دل نیروی انسانی تکان نخورد …کلی بابت ان قانون و ایین نامه و مصاحبه و جلسه و کمیته درست شد!….”
    اری مصداق عملیاتی شده ارزش گذاری به نیروی انسانی در شرکت مخابرات ،مصداق عملیاتی شده ایرانی اسلامی ارزش گذاری به مقام زن است!!!! ان هم در مقام مهریه ! که کی داده کی گرفته!!!!
    همکاران من یادتان می اید سرگرمی های قبلی مان را :
    ثبت نام سهام ترجیهی ، سیلابهای درخواستهای انتقال به ساختار دولت ،غیبتهای مکرر مدیران به خاطر برو بیا به تهران ،به هلدینگ ، به وزارتخانه و شرکتهای اقماریش برای تلاش برای چپاندن خود بر روی صندلی نون و ابدار!،شایعه های تعدیل ،ظهور شسکام و تشویق های غیر متعارف مدیران به خرید سهام توسط کارکنان ، ظهور شرکتهای اقماری دیگر که بعضی از انها هنوز هم در محاق اند ، !!!! ، شکل گیری ادبیات غولی به نام زیرساخت ،سازمان تنظیم و….، ایجاد شرکت ارتباطات ثابت ، زلزله ظهور بخش مستقل تجاری،مزایده املاکمان! ، ….داشت سیمرغ تحول فراموشم میشد………البته یادش به خیر کارهای خوب اقای نقویان در شورای فرهنگی را ….قرعه کشی های حج عمره و….

    در این سرگرمیها بازار بدگویی و شایعه هم داغ بود…… تفاوت حقوقی میران ، رفتارهای منفعلانه مدیران ،تغییرمداوم سیاستها و برنامه ها ، دعوای همیشگی رسمی /شرکتی/خصوصی ، رها شدگی سیستم ،رها شدگی کارکنان ، رها شدگی انسانیت ، رها شدگی حق و حقیقت !ودر یک کلام رها شدگی مفهومی به نام شرکت سهامی عام مخابرات ……
    احساسمان در این سالها چون احساس بچه های طلاق بود….پدرو مادر سازمانی مان، ما را سرمایه عمر خود میدانستند! ولی از روی خودخواهی راه کار طلاق را برگزیده بودند و ما را در هاله از ابهام ،استرس ،بی پدری و بی مادری.، بی برنامگی ،بی محلی ،بلاتکلیفی و……رها کرده بودند،هر کدام جدا جدا کلی کتاب روانشناسی میخواندند و خوانده بودند و در حال گذراندن تز دکترا هم بودند شاید ، من باب اداب رفتار با کارکنان ! حتی مشاور هم گرفته بودند که همانها را برایشان بلغور کند! ….اما چون به اجرا میرسید اولویت های مهم تر دیگر !!! جایش را میگرفت …و این چنین بود که ما فقط در در کاغذها حضور داشتیم و در حقیقت در انها گم شده بودیم.
    در خلوتمان ایا به چیزی جز بازنشستگی پیش از موعد فکر میکردیم……خودکشی !!!! نه! اینقدر دیگر احمق نشده بودیم ؟ .چندین بار سوابق بیمه ایی مان را دوره میکردیم ،سوابق راکدمان را به جریان می انداختیم، با همکارانمان دایم خاطرات خوش مهربانی های گذشته را مرور میکردیم ، گاه به در و دیوار و حتی به خودمان ،به همکار عزیزتر از جانمان هم بی خودی فحش می دادیم…..ازشما چه پنهان گاه الکی دست به یقه هم میشدیم…….. یادتان هست چقدر استعلاجی می اوردیم تا چندی نفس راحت بکشیم؟؟
    این بالایی ها ما را روانی ،سرطانی ….دیوانه کرده بودند………..اما ما هنوز پای کار بودیم ،مثل مجنون پای کار کوه بی ستون!!!!
    اماحال اکنون ما این است : ما بچه های طلاق ،ما بچه های دیوانه سرطانی !!! ما را چه به ره نگاشت !!!!!.
    .ما بیماریم دکتر !!! ما تاب دو مارتن نداریم دکتر !!!! ما غمگینیم دکتر!!!! ما معتاد شبکه های اجتماعیم دکتر!!!! ….ما بس که در این سالهای طلاق ول بوده ایم و ول گشته ایم و از بیکاری و بی برنامگی به هر کجا سر ک کشیدیم …جاهایی که نمی بایست رفتیم ….چیزهایی که نمی بایست دیدیم و شنیدیم ، در دام دشمنان دوست نما افتادیم ……. حال عمومیان خوب نیست دکتر !
    البته بعضی هامان که سخت جانتر بوده اند و غده سرطانی حریفشان نشده ؛مفقودالاثر شده اند…..به کنجی خزیده اند ….. و هیچ وقت بیکار هم نبوده ان،و با این حالشان ،جور ماها را هم کشیده اند……
    دکتر برای هم قدمی با تو ……اول نجاتمان بده ، به کانون اصلاح و تربیتمان بفرست ، پدرو مادرمان را به خانه برگردان …انها را فی الواقع در زیر یک سقف قرار بده …….با هم مهربانشان کن ….کانون خانواده که گرم شد…… داروی تقویتی برایمان بخر ….،مهریه هامان را عندالمطالبه پرداخت کن ……بعد برایت اپولو هوا میکنیم دکتر ….. برایت عاشق شرکتمان میشویم دکتر….. دور تو ،دور مدیران گماشته تو و دور مشتریان شرکت تو پروانه وار می چرخیم دکتر…..

    1. ناشناس می گوید

      سلام اي نا شناس
      درود بر تو
      درود برتو كه چنين شيوا و رسا قلم زدي و نگرانيهاي مان را بر روي كاغذ نگاشتي .
      كاش دكتر عزيز هم اين درد نامه ( با اجازه نگارنده ) را به دقت مطالعه مي كرد ……………. كاش

    2. يك خدمات اولي مشهد می گوید

      به به به
      عالي بود
      انشاله كه دكتر مطالعه مي فرمايند و دستور بازگشت پدر و مادر به خانه را صادر مي فرمايند
      البته انشاله
      انشاله

    3. ناشناس می گوید

      خوب میشد اگر این را در صفحه اول می زدید،به عنوان یک مطلب مستقل.

  15. منتظرالرحمه می گوید

    شعار های زیبائی است .28 سال است اندیشه لااقل اینجانب چنین بوده وهست! .در سال 67 با عشق در سالن علامه می نشستم وبا نیروی مضاعف به فعالیت اپراتوری از شب تا صبح در سالن 195 می پرداختم( بدون یک ریال اضافه کاری ویا وجهی غیر از حقوق ) .با عشق 23 سال در …… کار کردم.با عشق امین شرکت بوده وهستم !! .با عشق مضاعف از دیپلم خود را به سطح کارشناسی ارشد در سال 85 رساندم.با عشق ابزار دست افراد شدم برای ارتقاء وخود پس از 28.5 سال سابقه فقط یک کارشناس ارشد جزء هستم .! لابی فاسد نظام اداری در شرکت مخابرات فقط ارتقاء را شایسته افرادی می داند که از یک آبشخور ارتزاق می نوشند!یادم است یه روزی یک مدیرکلی گفت( فلسفه خودی وغیر خودی یعنی هر کسی سر سفره ماست بایستی چشم ها ببندد وسر به تعظیم فرود آورد و…..)خدایا سپاس ترا که جزء سفره تو هنوز سر به تعظیم پیش هیچ ناکسی خم نکرده ام .گرچه هیچ رشدی نیافتم اما تاج آزادگی که تو بر سر من نهادی افضل بر تمامی منافعی است که مقرر بود در سایه ذلت نابخردان وفاسدان در سفره من جای گیرد .آخرین درخواست این حقیر بخشنامه باز نشستگی است!البته گرچه دیگر هیچ انگیزه ای مرا بدان جلب نمی کند اما تنها آرزویم تبدیل واحد مسکونیمان به واحدی است که یک اتاق هم برای پسرم داشته باشد تا دیگر ….خدایا متاسفم .صدقه پاداش بازنشستگی ما را از فرش به عرش نمی رساند بلکه مرهمی است بر زخمهای کهنه ما!ما چه باشیم چه نباشیم .مخابرات خواهد ماند.ودر این رهگذر تنها مائیم که بازنده ایم وفاتح این میدان … بماند .من نمونه ای هستم از هزاران همکار مخلص شرکت مخابرات ایران در مرز بازنشستگی!

    1. علی بیغم می گوید

      درود بر شرف شما و هزاران همکار مثل شما که در کمال ناباوری از ابتدای خدمت تا بحال صادقانه تلاش کردند و مزد تلاششان ارتقاء دیگران بود همان نورچشمی هایی که با پارتی بازی و … حق را ناحق کردند و تیشه بر ریشه مخابرات زدند فامیل های بی سوادشان را سرکار آوردند و…هزاران حرف و حدیث ناگفته …در اداره ای طرف دو دهه است رئیس است یعنی در آن استان قحط الرجال است اگر مدیر خیلی خوبی است ارتقاء بدهید اگر در همین سطح است زور و توانش 5تا 8 سال است بس است همه چیز را به ل…. کشیده …..تمام کارکنان خوب کنار زده شدند و حالا بی خیال روزگار می گذرانند و..

    2. همكار می گوید

      سلام همكار محترم فقط ميتونم بگم متاسفم واسه مديران شركت و دلم گرفت ازخوندن صحبتهاي شما چقدر سخت شده كاركردن با اين شرايط بغضم گرفت انشااله خدا كمك كنه همه مشكلات كاركنان حل شود

نظرات بسته شده است.