مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارائه وای فای شهری بر روی تلفن همگانی

مخابرات ما (همراه -تسنیم) –  شرکت مخابرات ایران برای نخستین بار در کشور سامانه بانکی غیرنقدی را در محل تلفن های همگانی راه اندازی کرد. این فناوری که Cashless نام دارد برای نخستین بار و با همکاری پست بانک در محل تلفن همگانی مخابرات استان همدان راه اندازی شده است با راه اندازی این طرح تعداد جایگاه ها برای مراجعه مشترکان سازمان های خدمات رسان مانند آب، گاز، برق و مخابرات توسعه بیشتری می یابد و امکانات در دسترس مشترکان را بیش از پیش می افزاید.

با استفاده از این دستگاه علاوه بر امکان انجام عملیات بانکی غیرنقدی، می توان پرداخت قبوض، دریافت شارژ و در آینده امکان مکالمه را نیز در اختیار داشت.

مهمترین نکته در خصوص این فناوری این است که در آینده می توان اینترنت وای فای را در تمام نقاط شهر در اختیار شهروندان قرار داد.

500-khabar-23

***

664300cookie-checkارائه وای فای شهری بر روی تلفن همگانی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. احمد می گوید

    والله ما که از نزدیک دیدیم یه دروغ واضح بود فقط یک دستکاه کشلس که برای پست بانک بود رو در باجه گذاشته بودند که هر جایی دیگه هم بود و این که نقش تلفن و وای فای را بازی کند فقط طرحهایی است که همه جا پیشنهاد شده

  2. مهرداد می گوید

    در سایت تابناک خبری گذاشته که در شهر بجنورد یک تلفن همگانی رو به آکواریم تبدیل کردن آفرین به مخابرات بجنورد که این قدر منفعله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اونو دیدم نوشته بود با طرح نوستالژیک تلفن های همگانی.
      حالا نمیشد فهمید که همه تلفنها رو آکواریوم کردن یا نه.

نظرات بسته شده است.