مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تناقض آمار دو اپراتور و انفعال رگولاتوری

مخابرات ما-  آمار متفاوت اپراتور ها برای نشان دادن برتری عددی و فنی , این روزها امر رایجی شده است.

KHABAR-gozaresh-1-250x80مخابرات ما (همراه )- در حالی که اپراتور دوم موبایل با اعلام نتیجه طرح تغییر اپراتور با حفظ شماره، درخواست‌ جابه‌جایی بین همراه اول و ایرانسل را 6 برابر به ضرر اپراتور اول عنوان کرده بود، همراه اول با رد آن، نتایج ترابرد را 0.95 برابر به ضرر ایرانسل دانست.

انتظار می‌رفت فصل الخطاب این تناقض گویی، آمار رسمی رگولاتوری از مرکز ترابرد باشد که کسب اطلاع فارس از تصمیم رگولاتوری برای انتشار رسمی این آمار حکایت داشت.

امروز رگولاتوری به این جنجال واکنش نشان داده است؛ اما تنها نکته ارزشمند در خبر این این سازمان اعلام آمار 55 هزار درخواست ترابرد و موفقیت 35 درصدی درخواست‌ها است. علیرغم انتظار، این سازمان توضیحی درباره میزان مهاجرت به هر یک از اپراتورها برای شفاف‌سازی اظهارنظرهای اخیر ارائه نکرده است.

حسین فلاح جوشقانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفته: از ابتدای راه‌اندازی پروژه ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه (MNP) تاکنون بیش از 55 هزار درخواست ترابرد شماره در مرکز مدیریت ترابرد رگولاتوری ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد 35 درصد از درخواست‌ها تکمیل شده و مشترکان توانسته‌اند اپراتور خود را تغییر دهند. این آمار مستند به آمار ثبت شده در مرکز مدیریت ترابرد بوده و هرگونه آمار دیگری غیر از این صحیح نیست.

 

 

664320cookie-checkتناقض آمار دو اپراتور و انفعال رگولاتوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    ترابردپذیری شماره یعنی پایان امپراتوری مدعی همراه اول

نظرات بسته شده است.