مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خواهان انعقاد قرارداد مستقیم هستیم

[box type=”info”]مخابرات ما – کارکنان پیمانکاری مخابرات در شوشتر از مدیر عامل خواستار قرارداد مستقیم با مخابرات شدند.[/box]

 

مخابرات ما (همراه ) – جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات شوشتر در آستانه سفر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به اهواز با ارسال پیامک خطاب به «سهراب گیلانی»، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

در این پیامک که توسط 50 نفر از این کارکنان به صورت جداگانه ارسال شده آمده است که هر یک از ما با بیش از ده سال سابقه کار، خواستار انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستیم.

این کارکنان از نماینده مجلس خواستند که مطالبات آنها را با مسئولان شرکت مخابرات مطرح و اجرایی شدن آن را پیگیری کند.

از قرار معلوم، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قرار است روز یکشنبه (25 مهرماه) به اهواز سفر کند. کارکنان شرکتی مخابرات می گویند می‌خواهیم به صورت حضوری با این مقام مسئول دیدار و خواسته‌های خود را مطرح کنیم.

 

672230cookie-checkخواهان انعقاد قرارداد مستقیم هستیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    از همه همکارانی که واسه بهتر شدن وضعیت بچه های شرکتی تلاش میکنن متشکریم امیدوارم همه پشت هم باشن . دم همتون گرم واقعا”

  2. رادمهر می گوید

    امروز یکی از مدیران اداره مالیاتی رو دیدم میگفت اواخر دوران احمدی نژاد تمام بچه های دیپلم به بالای نیروهای شرکتی خودشو تبدیل به قراردادی اداره کردند و الان هیچ نیروی شرکتی ندارند،
    انشالا که مخابرات هم این کارو انجام بده

  3. شرکتی کرمانشاه می گوید

    با سلام خدمت سردبیر

    کارکنان شرکتی مخابرات استان کرمانشاه هم خواهان قرارداد مستقیم ,
    حذف واسطه ها , طبقه بندی مشاغل و امنیت شغلی هستیم .
    ماها نیز از نمایندگان شهرمان در مجلس و مدیر کل مخابرات ایران خواهان درخواست های فوق هستیم

  4. قراردادی جدید می گوید

    همکاران قراردای, از این همه پیگیری بچه های بخش خصوصی باید درس بگیریم انشاالله ما هم برای رسمی شدن یک حرکتی بکنیم بد نیست.

    1. ناشناس می گوید

      حداقل شما امنيت شغلي داريد و يك پله از ما شركتي ها جلوتر هستيد.و حقوقتون هم بالاتر از ماست.ما به همين قراردادي هم راضي هستيم

  5. حسین می گوید

    امیدواریم تمامی همکاران محترم و زحمت کش شرکتی به خواسته ی خودشان برسند. اما در این متن آمده ” 50 نفر از نیروهای شرکتی ” . این یعنی این که شهرستانی با حدود دویست هزار نفر جمعیت نیروهای شرکتی مخابراتش که اس ام اس به نمایند داده اند 50 نفر هستند .که اگر حدس بزنیم چند نفری از همکاران هم اس ام اس نداده اند و با احتساب همکاران رسمی ، تعداد قابل توجهی نیروی انسانی از همکاران در شهرستان شوشتر کار میکنند. مگر اینکه این 50 نفر از شهرستانهای دیگری هم باشند . البته تراکم نیرو در بعضی از شهرستانها یا مراکز زیاد است و در عین حال در بعضی از شهرستانها و مراکز دیگر با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند که باعث این می شود حتی تا چند وظیه و کار به همکاری سپرده شود.اگر مخابرات بتواند تعادل را ایجاد کند قدم بسیار بزرگی در بهره وری انجام داده است.

  6. ناشناس می گوید

    نیروی شرکتی
    همه شهرها منتظر چنین خبری هستند قرارداد مستقیم وطبقه بندی مشاغل می شود امنیت شغلی آینده ای بهتر کارایی بهتر.

    1. م می گوید

      آگاهی ، اولین قدم برای رسیدن به هدفه.

نظرات بسته شده است.