مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش حضور مدير عامل در اهواز

[box]مخابرات ما- اين خبر از سايت خوزستان يا گروه كاركنان خوزستان نقل قول مي شود.ترديد از ماست..[/box]

مخابرات ما (سايت مخابرات خوزستان) –  همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران در تاریخ 25 مهر 1395   با حضور استان های بوشهر ، فارس ، کرمان ، کهگیلویه وبویر احمد و هرمزگان در استان خوزستان برگزار شد. در ابتدا مهندس مشیدی مدیر  مخابرات منطقه خوزستان  ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان،   آمادگی خود و پرسنل شرکت مخابرات منطقه خوزستان را برای رسیدن به اهداف ره نگاشت و باور  قلبی  به اجرای این برنامه را اعلام نمود. وگزارشی از رشد وصول مطالبات مالی و قرار داد با  شرکت های فعال  منطقه  و توسعه مخابرات استان ارائه کرد.

در ادامه مراسم دکتر سرائیان   اجرایی کردن نظریات  و تبادل افکار را گام اساسی در جهت رسیدن به اهداف ره نگاشت دانست.   وی یکی از اهداف اساسی رگولاتوری  را دادن حق انتخاب به مشتری با ایجاد رقابت دانست و افزود ، استفاده بهینه از فضای رقابتی در حوزه ict که تحقق آن در گرو مسئله مشتری مداری است ،می تواند خواست رگولاتور را محقق کند .

دکترسراییان  مدیریت و کنترل ریزش  مشتری را یکی از استراتژیک ترین پروژه های مسیر ره نگاشت دانست  و گفت ،  در این استراتژی سه رویکرد می توان داشت  :رویکرد منفعلانه و سکون ، رویکرد فعال و پایا و رویکرد پیشدستدانه  یا pure  active   .سومی رویکردی پیش بینی کننده و اساسی در امر مدیریت و کنترل ریزش محسوب می شود . وی احساس مسئولیت در قبال ریزش مشتری را امر مهم در مدیریت مناطق مخابرات دانستند.

673410cookie-checkگزارش حضور مدير عامل در اهواز

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. سارا می گوید

    مگر میتوان در بازار رقابتی امروز حرف از مدیریت کنترل و ریزش مشتری زد وقتی مدیران ما با مباحث کیفت و تعالی نه اشنا هستند و نه علاقه ای به ان دارند و نه از یک مدل مدیریتی مناسب تبعیت میکنند . ره نگاشت زمانی به ثمر مینشیند که شرکت رهبران خوبی داشته باشد . رهبران خوب، رهبرانی هستند برنامه ها وراهبردهای خوبی داشته باشند و به ان اعتقاد عملی داشته باشند .قابل توجه اقای سراییان برای اجرای ره نگاشت یا برنامه های یک رهبر خوب لازم است کارکنان راضی و بروز باشند . حالا هی تو این استان ان استان بروید و شعار بدید هیچ نتیجه ای نمگیرید.

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    کنترل ریزش مشتری بسیار مهم می باشد.
    ولی قبل از آن کنترل کیفیت خدمات مهم تر از آن می باشد. دلیل اصلی ریزش مشتریان کیفیت بد سرویس مخابرات می باشد و لازم است زیرساختهای سرویس اصلاح و یا بازسازی شود.
    مدیرعامل استان ما تنها توجه اش را به دایر نمودن سرویس ADSL معطوف نموده بود و دقیقا مثل تلفن ثابت قصد داشت صرفا اعداد دایری اش را به رخ مدیران و همطرازان خود در شرکتهای مخابرات دیگر بکشد و هر چه توسط همکاران فریاد سرداده می شد که آقا حفظ مشتری مهم است هیچ گوش شنوایی وجود نداشت و هر چه پول داشتیم اینترنت و پورت می خریدیم. و مطمئن باشید در این چندساله در سرویس اینترنت حتما استان ما ضرر کرده است ولی وقتیکه آقا نمی فهمد چه باید کرد؟ وقتیکه هیچکسی کنترل نمی کند. چه باید کرد؟

  3. ناشناس می گوید

    باسلام.کاش می شد این جلسه درکرمان برگزارمی شدوشمامسئولین ورئیسان متوجه میشدید که چگونه امرار معاش وزندگی رامگذرانیم.اگه امکان دارد درهمین ماه محرم وصفر تشریف بیاورید تاازسفره اباعبدالله پذیرای شماباشیم مگر نه خودمان حقوقی دریافت نکردیم به رسم مهمان نوازی کرمانیها درخدمتتان باشیم.وهرروز به خاطر برگشت چک های بانکی وفرار ازدست مامورین چند ساعتی درموتورخانه تاسیسات به سر میبریم.

  4. محمد می گوید

    اقای دکتر سرائیان در تمام متون تعالی سازمانی ومدیریت کیفیت ، کارکنان از مشتریان سازمان تلقی می شوند، کارکنان باچه زبانی بگویند ناراضی هستند؟در این پروژه مدیریت و کنترل ریزش مشتری که از آن در جای جای ایران سخن گفته ومیگوئید ، جایی برای شرکتی ها و کارکنان رسمی هست ؟ شما هنوز تیم مدیریتی خود را انتخاب ننموده اید!کارکردن با مدیران فعلی که آینه تمام نمای وضع موجود است وهمزمان شعار تحول سردادن چه معنایی دارد؟ چگونه میهواهید با سخنرانی تحول ایجاد کنید؟در شرکتی که وابسته به سرعت زیاد پیشرفت تکنلوژی است و شرکتهای رقیب هر روز با خدمات جدید تر به بازار می ایند شما چه کرده اید، ؟معاونت عریض و طویل سرمایه انسانی شما آیا اعتقادی به سرمایه انسانی دارد؟

    1. ناشناس می گوید

      با سلام
      من با سابقه کار بیست وپنج سال در این شرکت کاملا با شما موافقم و متاسفانه ایشون هم فقط داره زمان را سپری می کنه در استان ما نیرو هایی مثل من با سابقه کار بالا وهمیشه در فکر منافع سازمان در حاشیه هستیم چرا چون مدیرانی که جناب سراییان می خواهند با هشون ره نگاشت را پیش ببرن در فکر منافع خودشان هستن ومنتظرند که فلان نماینده چی میگه وچی می خواد اما اقای سراییان تورا بخدا به مدیران عزیزتون بگید ما دیگه دولتی نیستیم که نگران استاندار ویا وزیر باشیم شرکتهای رقیب این دغدعه را ندارند

  5. همکار می گوید

    لطفا همکاران مخابرات منطقه خوزستان در مورد بخشنامه بازنشستگی سئوال فرمایند ممنونم

نظرات بسته شده است.