مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در سفرها, حضور اعضای هیئت مدیره و معاونان در کنار مدیر عامل غنیمت بزرگی است.

[box]مخابرات ما- حضور اعضای هیئت مدیره  و معاونت ها در کنار مدیر عامل در سفرهای استانی غنیمت بزرگی است.[/box]

 

مخابرات ما- اگر به سن سردبیر ما برسید خواهید فهمید که سفر رفتن و سفر کردن چندان هم آسان نیست, انرژی و حال و حوصله زیادی می خواهد.ما هر وقت می خواهیم این سردبیر را به سفر بفرستیم انگار کوه جابجا کرده ایم.

بهمین دلیل است که وقتی مهندس وصلی را در تمامی سفرهای مدیر عامل می بینم از این همه انرژی و توان لذت می برم و از طرفی به سختی کار او فکر میکنم.

حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات , بویژه اعضای هیئت مدیره -مهندس وصلی و مهندس تراکمه-  در استانها مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه با درک کامل فضای عملیات و اجرا , و همچنین وضعیت روحی نیروهای عملیات تصمیمات کلان گرفته می شود.

مهندس وصلی از روزی که عضو هیئت مدیره شده است پیوسته در تلاش بوده رابطه اش را با صف حفظ کند و در سفرهای استانی در کنار مدیر عامل حضور داشته باشد.امیدواریم این حضور با نتایجی مفید همراه باشد.

مهندس تراکمه , حضورش دائمی نبوده است ولی همین هم غنیمت است.

در نهایت حضور هر یک از مدیران و معاونت های مدیر عامل در سفرهای استانی, قابل تقدیر است.

حیف است در این گزارش نامی از جناب باطنی نبریم.مردی که با وجود تمامی مشکلات در ساماندهی نیروی انسانی , پیوسته خود را در معرض پرسش و پاسخ قرار داده است و در جلسات , پاسخگو بوده.

ما حضور تمامی این مدیران را نشانه تلاش بیشتر آنان در جهت آشنایی با مشکلات استانها میدانیم و در انتظار به نتیجه نشستن این تلاش ها هستیم..

 

 

673540cookie-checkدر سفرها, حضور اعضای هیئت مدیره و معاونان در کنار مدیر عامل غنیمت بزرگی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ترشيز كهن می گوید

    باسلام وخسته نباشيد:حالا كه بابي باز ودرددل شماهم هست اين مورد رابه اشتراك بگذاريد وببنيد چقدر ازامكانات رفاهي رضايت هست وچه كساني استفاده ميكننداين مورد كه خدمتتان عرض كردم مربوط به بعد از30سال خدمت ودرمهر ماه نه درفصل تعطيلات وشلوغي اتفاق افتاده اين است رفاهيات وارزش نيرو كه عزيزان ميفرمايند%حالااينهايي كه اداره حاج خانوم ونفوذي ندارند مثل من پس بايد چه كاركنند.فيلم سوسكها راگرفتم دارم

  2. ترشيز كهن می گوید

    باسلام :سفربراي كساني سخت است كه وقتي جايي رزرو ونامه اي گرفته باشندوبااشتياق 1000كيلومتر بروندوخانواده اش جلوي درب داخل خيابان وبگويند متاسفيم براي شما هماهنگ نشده پس ازالتماس بگويندمشكل شماست وبعداز پيدا كردن تلفن مسئول معرفي كننده كه به تماس هم پاسخ نميدهند.نه براي كساني كه همه امكانات موجود مثل سردبيرمحترم درسفرنامه كه هنوز به مقصدنرسيده مسئول زنگ ميزدوازديركردن سوال ميكردحالاسفربراي شماسخت است يابراي ما

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دلت می خواد عکس جاهایی که رفتم براتون بندازم تا شاید بتونین با شمارش سوسک هاش یه شب سر کنید؟
      می خواهید عکس آبگرمکن شکسته و یخچال در باز رو براتون بفرستم تا شاید چیز بیشتری دستگیرتون بشه؟
      سفرهای ما یکی در هزار اونجوری نیست جوش نزن.
      در طی سالهای خدمتم هرگز از امکانات مخابرات استفاده نکردم غیر از پریسال که آبروم پیش خانواده رفت , و امسال که بر حسب ضرورت در برخی موارد استفاده کردم.شرحش هم همه خوندن مگر قسمتهای دردناکش.
      حاضرم برم کنار خیابون بمونم ولی از امکانات مخابرات استفاده نکنم به دو دلیل.یکی اینکه واقعا معلوم نیست چی بهت میدن و کجا میدن, یکی هم تنگ نظری برخی آدمها که اگه حساب کنید همه امکانات مخابرات رو دوره کردن ولی باز هم طلبکارن و فقط لقمه های دیگران رو میشمرن.
      بد نیست بدونید اگر بخوام برم سفر براحتی از امکانات اداره حاج خانوم استفاده میکنیم که هر وقت شخصیت ها میرن سفر مال اونجاها رو رزرو میکنن.
      می خوای برات تعریف کنم تا بدونی امکانات مخابرات به گرد اونا هم نمیرسه؟ شاید اون وقت بتونی درک کنی که من هیچ نیازی به امکانات مخابرات ندارم.به دو دلیل!
      من اونقدر که در جاهای دیگه نفوذ دوستانه دارم و ازش استفاده میکنم یک میلیونمش رو در مخابرات ندارم و میلی به استفاده ازش ندارم.
      این سایت بدون اون نفوذها دو روز هم دوام نمی آورد.

  3. ناشناس می گوید

    خوزی
    باسلام
    سردبیر محترم فرمودید حضور معاونین در سفر استانی عنیمت است کاملا صحیح است در صورتیکه که باعث شود مشکلات ونواقص را از نزدیک مشاهده کنند وچاره جوئی حهت رفع آنها بعمل آید نه اینکه از فرودگاه به محل جلسه سپس در ضیافت ناهار وغیره , در صورتیکه دراستان خوزستان مشکلات عدیدهای موجود است از آن جمله در برخی موارد نوشتار افزار اداره را همکاران از پول شخصی خرید میکنند. وعرض پوزش شیر آلات توالت اداره خراب ورسیدگی نمیشود و تاسیسات خنک کنندگی مراکز و مرکز فنی با مشکل جدی مواجه میباشد و کلی مشکلات ریز ودرشت که جهت اختصار از بیان آن صرف نظر میشود اگر آقایان قصد فهمیدن واقیعات را دارند باید تجدید نظری در روش مدیریت خود و روش گزارش گیری بکنند تا به آنچه که میگویند دنبال شرکتی بالنده و با نشاط و برند اول از لحاظ کیفیت سرویس در کشور باشند

نظرات بسته شده است.