مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

كرمان را از شركت مخابرات ايران جدا كنيد! اين كه از شما برمي آيد!

[box]مخابرات ما- آب خوش از گلوي ما پايين نمي رود! نمي شود كاركنان مخابرات كرمان قسطي حقوق بگيرند ولي ديگران آرامش داشته باشند.[/box]

3-kermanمخابرات ما- شب گذشته در گروه هاي اجتماعي مخابرات ما در تلگرام مي توان گفت وضعيت نيمه فوق العاده بود.هيچكس حس و حال درستي نداشت.

دليل؟

كرماني ها مي گفتند هنوز حقوق ماه مهر را نگرفته اند!

كرماني ها مي گفتند از حقوق دو ماه پيش، فقط 60 درصدش را گرفته اند!

بنظر شما آنان بقيه دريافتي ها را مطابق ديگر استانها گرفته اند؟

 

يادش بخير! در مديريت هاي گذشته ، وقتي مديران ارشد مطلع مي شدند در استانها حقوق پرداخت نشده است، به هر شكلي بود ، كمكشان مي كردند. وقتي عدم پرداخت حقوق شركتي ها به آنان مي رسيد اطمينان داشتم عكس العمل نشان مي دهند. حالا فرقي نداشت اين خبر از كجا بيايد.

مديريت جديد هم حتما مطلع نيست، وگرنه حتما كمك ميكرد! وظيفه اش انجام اين امور است.

شايد اشكال از ماست كه نمي توانيم بدرستي يك خبر را بيخ گوش مديران ارشد برسانيم و نسبت به رفع مشكل ترغيبشان كنيم.اما ما امكاناتي بيش از اين ندارم.

 

676800cookie-checkكرمان را از شركت مخابرات ايران جدا كنيد! اين كه از شما برمي آيد!
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    به نظر میرسد کم کم باید منتظر باشیم نجواهای اختلاس از شسکام عزیز به گوش برسد و پای سازمان بازرسی به اینجا باز شود با توجه به نحوه برگشت دادن پول انصرافی ها از شسکام و نحوه پرداخت سود و این دست واون دست کردن شسکامیها از پس دادن پول .
    بنده نزدیک به یک ماه است که درخواست انصراف از شسکام را به خاطر مشکلات به وجود امده از پرداحت نابسامان حق وق را داده اما هنوز خبری برای بازگشت پول نیست و جناب مهدوی عزیز عنوان میدارند هر کس خواست پولش را بر میگردانیم اما اینکه چگونه و ظرف چه مدت خدا میداند واینکه اینده شسکام چه خواهد شد با این گردش مالی عنوان شده !!! شما به شماره تلفن هایی که در سایت شسکام نوشته شده به عنوان یک کارمند معمولی و سهامدار شسکام زنگ بزنید ببینید چگونه و ایاکسی گوشی را برمیدارد یا نه؟ اصلا شسکام کارمند هم دارد ؟خدا عاقبت همه ما را به خیر کند…..

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    اداره ای که مسئول مالی در مورد پرداخت حقوق خبر ندارد وحتی جواب تلفن را نمیدهد وجوابگوی مسئولیت خو دهم نمیباشد دیگر چه توقعی از مسئولین بالا دست در شرکت مخابرات ایران میتوان داشت که بخواهند به خود زحمت فکر کردن به شهر دور افتاده از مرکزرا بدهند وای بر مسئولین نا لایق و پر مدعا

  3. حلوایی می گوید

    سلام
    اخیرا روابط عمومی شرکت مخابرات ایران که مواجه شده با اینکه اکثر همکاران در سراسر کشور از بس ره نگاشت شنیده اند خسته شده اند و برای اینکه کمک کند و نشان دهد که شرکت مخابرات برای اقدامات عملی هم برنامه دارد در توضیحاتی آورده است:
    “مدیرعامل محترم شرکت، به‌عنوان مسئول اجرایی برنامه ره نگاشت، تمامی اهتمام خود را در این راه به کار گرفته است. و از سویی، به‌خوبی می‌داند کـــه محقق ساختن شایسته آن دست‌کم در ایــــن مرحله که یکپارچه‌سازی شرکت‌های مخابرات استانی ست، جز با مساعدت صمیمانة مدیران استان‌ها و به خدمت گرفتن توان همکاران آنان امکان‌پذیر نخواهد شد.”
    ونهایتا از همگان خواسته که در این مرحله کمک کنند.
    من بعنوان یک همکار مخابراتی خیلی ساده عرض خواهم کرد که اقای دکتر سرائیان شما می خواهید کارهای مهمی انجام دهید و از طرفی هم می خواهید همکاران در این مسیر به شما کمک کنند. ولی اصلا نمی خواهید هیچ از خودتان مایه بگذارید. و حتی نمی خواهید در این سیلاب تغییرات خیس هم بشوید!
    استانی را می شناسیم و شما هم می دانید که تمام معاونینش از دست مدیر استان شاکی هستند و هزار دلیل هم آورده اند و به شما منتقل کرده اند. کارکنان آن استان اکثرا از دست مدیرشان ناراضی هستند و مدیر مذکور بدترین اقدامات را علیه منابع شرکت و کارکنان و مشتریان انجام داده است. شما هیچ اقدامی نمی کنید.
    یعنی این سی استان تمام مدیرانش گل و بلبل هستند و پس از مدیرعامل شدن شما لازم نبوده هیچکدام هیچ تغییری بکنند. این قضیه از محالات است.
    آقای سرائیان ما انتظار داریم تغییرات از طرف شما فقط شعار نباشد و واقعا همراه با عمل باشد.
    اگر حس کنیم که صرفا شعار می دهید دیگر انگیزه و قوه ای برای تحرک برایمان باقی نمانده است. ما در این چندساله شعارهای تحولی زیادی را شنیده ایم که همگی انها منجر به برخی منافع برای سهامداران و همه شده اند و هیچ نتیجه و منافعی برای کشور و مردم و مشتریان و کارکنان نداشته است
    آقای فیضی امد و به ما گفت که خصوصی شوید و همراهی کنید چونکه به نفع همگان است، آنگاه همراهی کردیم چه شد؟ آیا شرکت خصوصی شد یا خصولتی؟
    آقای سیدهاشمی و پوررنجبر امدند و گفتند به حرفهای مشاوران گوش دهید و طرح تجاری 5 ساله را اجرا کنید و از پس آن شرکت ارتباطات ثابت بوجود آمد و کلی پول به مشاوران داده شد نهایتا چه شد بغیر از اینکه شرکت سالها عقب افتاد و نهایتا سرمایه های مخابرات و این مردم را در قالب درآمدهای غیرعملیاتی بردند چه شد؟
    آقای مهندس ابراهیمی آمد و ایشان نیز طرحها و برنامه هایی را اعلام کردند و شروع به تغییر کردند ولی هنوز در ابتدای تغییرات بودند که به مذاق سهامداران خوش نیامد و یک روزه ایشان را به بهانه برداشتند.
    شما هم که تشریف آورده اید و می خواهید صرفا با گفتن تغییر و بدون انجام دادن هیچ تغییراتی و بدون اینکه از خودتان مایه بگذارید کار را پیش ببرید. مگر می شود با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین شود؟
    مخلص کلام اینکه اقای دکتر جلوی چشم شما مشکلات و معضلات بزرگی وجود دارد و اگر شما این مشکلات جلوی چشمتان را نبینید و تغییر ندهید انتظار نداشته باشید که کارکنانی که چندین مرحله اسیب دیده اند به حرفهای شما خوش بین باشند و حرکتی انجام دهند.

    1. جان نثاری می گوید

      سلام
      آفرین به این تحلیل
      به نظر می رسد اقای دکتر سرائیان مسئولیت تحول را دارند ولی اختیاراتی برای تحول ندارند.
      اگر دوستان تفاوت اختیار و مسئولیت را بدانند متوجه خواهند شد.
      ممکن است به یک نفر بگویند که شما مسئول ساختن فلان ساختمان هستی ولی هیچ اختیار به وی ندهند یعنی بگویند هر کاری خواستی بکنی باید اول اجازه بگیری و بعد انجام دهی و یا اینکه هیچ پولی برای خرید مصالح به وی ندهند. در اینصورت می گویند تطابقی بین مسئولیت فرد با اختیاراتش وجود ندارد.
      مدیرعاملی که می خواهد “یک” مخابرات را “ده” کند می باید اختیار داشته باشد. مدیرعاملی که نتواند یک مدیر خود را جابجا کند که نمی تواند تغییر ایجاد کند.
      مگر می شود در این چندماهه ایشان هیچ مدیری را که دارای صلاحیتهای لازم برای تغییرات نباشد را ندیده باشد. حساب احتمالات هم این قضیه را قبول ندارد.
      آقای دکتر روحانی که خودش کابینه خودش را انتخاب کرده است و کسی این افراد را به وی تحمیل نکرده است نیز پس از مدتی وزرایش را تغییر می دهد. و شما که خودتان این افراد را در پستهایشان نگذاشته اید بعید است از عملکرد و سابقه همه شان راضی باشید. پس چرا دست به تغییر نمی زنید؟ معلوم نیست. اگر نمی خواهید چیزی را عوض کنید پس لطفا ما را معطل خودتان نکنید.

    2. ناشناس می گوید

      باسلام.ازابتدا گفتیم که این ره نگاشت درانتها به ره نداشت میرسد.شایدحدود100000تلفن به دفتر اقای سرائیان واقای بیگدلی ازسوی همکاران کرمانی زده شد وحتی بخاطر گرفتن حق وحقوقمان خداوائمه (ص)راواسطه فراردادیم ولی امان از یک پیگیری خالی.انشاا…خداونداخروعاقبت همگی راختم بخیر گرداندوهمه مارا به راه راست هدایت فرمایید تاشاید کمی مسئولان به فکر اخرت هم باشند.

      1. ناشناس می گوید

        سلام
        اگر شماره ای دارید که کسی گوشی را بردارد بگویید ما هم تماس بگیریم گر چه در محابرات کرمان هم همینجور است هر شماره ای را که شما بگیرید کسی گوشی را بر نمیدارد انگار خاک مرده در محابرات کرمان پاشیده اند

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          منظورتون سایته یا مخابرات ایران؟
          اگر منظور شما سایت است , وقتی از موبایل تماس بگیرید منهم بعدش زنگ میزنم بهتون (ساعاتی که جلسه هستم) اما وقتی از تلفن اتاق همکاران زنگ میزنند و من وقتی تماس میگیرم یخ میشم! سنگ روی یخ میشم! از هر چی زنگ زدنه پشیمون میشم.
          یه پیامک هم بذارین زنگ میزنم.

    3. پرنده آبی می گوید

      احسنت

نظرات بسته شده است.