مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هر روز دو کلید طلائی برای دکتر سرائیان (3) -دو کلید امروز

[box] مخابرات ما – نتایج نظر سنجی دو کلید طلایی برای دکتر سرائیان از این پس ، منتشر میشود.[/box]

400-nazarsanji-68

مخابرات ما (محمد) – مدتی قبل یک نظر  سنجی منتشر کردیم.

(برای دیدن نظر سنجی اینجا را کلیک کنید)

که بر اساس آن از شما خواسته بودیم فقط دو کلید طلایی برای بهبود شرایط مخابرات به دکتر سرائیان بدهید از این پس هر روز دو کلید طلائی ارسالی شما را به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خواهیم داد!

دو کلید طلائی امروز را یکی از همکارانمان که خودشان را معرفی نکرده اند  فرستاده است:

[box]

ن

سلام
آقای دکتر عزیز، خوشحالم که روبروی شما نشسته ام و بدون واسطه با شما صحبت می کنم! فقط می خواهم دو جمله به شما بگویم:
۱- تمام تلاش و آبرویت و ارتباطاتت را بکار گیر که اعضای مجمع مخابرات ایران تنها بر اساس اصول تجارت شرکت داری کنند، حتی اگر لازم است بالاترین مقام کشور را هم ببینی اینکار را بکن.
۲- لازم نیست شرکت مخابرات ایران را متوقف کنی و سپس آن را در حالت سکون اصلاح کنی و پس از اصلاح دوباره آن را به حرکت بیاندازی بلکه بگذار شرکت مخابرات ایران با همین شرایط موجود به حرکت خودش ادامه دهد و شما فقط شرکت را به مسیر درست هدایت کن و بارهای اضافه آن را بردار و نیازهای جدیدش را تامین کن.

[/box]

 

 

677310cookie-checkهر روز دو کلید طلائی برای دکتر سرائیان (3) -دو کلید امروز

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. بابک می گوید

    آقای سردبیر این شاه کلید هم به آقای سرائیان ارائه فرمایید که با این برنامه های نامعلوم الحال که تا الان جز سورپرایزکردن جماعت کارگری زیردستشان هیچ بهره ای نداشته و مهره های خودشون رو از ی جایی به جای دیگه می برند و میارند و از پاداش و انگیزه کارکنان می کاهند، اگر نتیجه ای را که از این برو و بیاها نگیرند مدیرعامل AT&T هم جای ایشان بیاد و بخواهد کار کند، نیروهای زیرمجموعه دیگه دلسرد دلسردند.
    -کارگران که طبق معموال مشغول کار و خدمت اند و دلخوش اند به پاداش که چون یخی در حال محو شدن است
    -نظام مدیریت عملکرد برخلاف نامش و بر اساس دیدگاه آقایان محترم نقش چاقوی بریدن حقوق را خواهد داشت( دقت کنید حقوق نه پاداش – این موضوع مهم و خطرناک است)
    -فرهنگ سازی در سازمان نمرش نه صفر بلکه منفی است. سورپرایز شدیم که دیدیم بی برنامه تغییر ساختار انجام شد(البته اینجا مخابرات ایران است)
    -همه جای دنیا طبق اصول سازمانی و اداری ابتدا ساختار را مشخص می کنند، بعد تاییدیه را می گیرند بعدش ابلاغ و چینش نفرات انجام میشه . اینجا سرپرست مشخص میشه حالا برو دنبال ساختار و تایید وزارت کار
    – از سال 92 تا به حال 4 مدیرعامل تغییر، یک شرکت(ارتباطات ثابت) منحل و nبار تغییر ساختار داشته . بعید نیست با این سابقه و اینگونه عملکرد ره نگاشت بر سیمرغ سوار شود و به افق بپیوندد.
    – راستی از Apply چه خبر؟!
    با این وضع و با این مدیریت عملکرد پیمانکاری نشیم صلوات

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    آ قای دکترباتوجه به مدیریت منابع نیروی انسانی بیشترهمکاران ازگرفتن مزایای تحصیلی بی بهره شده اند امیدضمن اجرای طبقه بندی مشاغل تغییراتی نیزدراستانهاصورت گیرد

  3. ناشناس می گوید

    اقای مدیرعامل 30ساله هاروردکن برن کمی اداره خلوت بشه یه نفس راحت بکشیم.

  4. یا علی مدد می گوید

    سلام

    آقای دکتر این 2 کار را انجام بدهی همه از شما ممنون خواهند شد:
    1-افراد بی سوادی که به سمت مدیریتی دست یافته اندبا و افراد شایسته که دارای تحصیلات مرتبط هستند را بکار گیرید.
    2-اعتبار برند مخابرات را که توسط افراد فوق الاشاره از بین رفته است اجازه ندهید همچنان این روند ادامه یابد و با بی تدبیری و نادانی به شرکت مخابرات ضربه بزنند

    1. ناشناس می گوید

      سلام بر همکاران گرامی آقای دکتر سراییان را من می شنا سم همکار ما بوده ومن آرزوی توفیق برای ایشان دارم اما لطف کنند پاداش شش ماهه اول سال امسال را بدهند جیب ما خیلی التماس دعا دارد.

نظرات بسته شده است.