مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- استانها تا آخر سال از نظر مالی چه اختیاری دارند؟

مخابرات ما – تجمیع شرکتها تحت نام مخابرات ایران به این معناست که حسابهای مستقل تعطیل می شود و همه درآمدها به حساب مشترک مخابرات ایران واریز می شود.

مخابرات ایران همچنان معتقد است استانها تا پایان سال از درآمد خود برای حقوق و مطالبات کارکنان  هزینه کنند.در حقیقت  پرداختی های کارکنان را از درآمدخودشان پرداخت کنند.البته این امتیاز چیزی به توانائی استانها اضافه نکرده چرا که تاکنون درآمد قابل توجهی در میان نبوده است.

اما این حرفها باعث شده است گروهی از همکاران به مخابرات مناطق پیشنهاد فروش املاک و اموال را بدهند تا از این طریق بدهی بازنشستگان و شاغلین پرداخت گردد در حالیکه این گفته ها فقط یه شایعه است.

فردا تلاش می کنیم با شرکت املاک تماس بگیریم تا پاسخی به این شایعات داده شود اما بنظر میرسد گاهی همکاران مخابراتی ما, خود شایعه می سازند, خودشان هم برای عدم انجامش انتقاد می کنند.

***

 

677820cookie-checkشنیده ها- استانها تا آخر سال از نظر مالی چه اختیاری دارند؟
5 نظرات
  1. کریمی می گوید

    سلام
    تا پایان شهریور ماه املاک استانها جزو دارایی های شرکت های مخابرات استانی بود ولیکن با حذف شرکتهای مخابرات استانی تمامی این اموال به تفصیل جزو دارایی های شرکت مخابرات ایران شده است.
    برای فروش املاک در هر استانی نیاز به مجوز از حداقل هیات مدیره شرکت مخابرات ایران می باشد و لذا مدیران استانی راسا اجازه فروش هیچ ملکی را بدون اجازه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ندارند.
    همکاران مالی و حقوقی ما در استانهای مختلف مردانگی کنند و خوش رقصی را کنار بگذارند و در صورتیکه از هیات مدیره هم مجوز فروش کلی مثلا تا سقف مشخصی آمد باز هم هیچ پیشنهادی برای فروش ارایه نکنند و اجازه ندهند که اموال استانها به تاراج رود و بصورت درآمدهای غیرعملیاتی به راحتی از حلقوم سهامداران پائین برود.
    شما می دانید که اکثر این املاک حق مردمی است که زمینهایشان را بصورت رایگان به شرکت مخابرات استانها هبه کرده اند تا اینکه زیرساختهای مخابرات در منطقه شان توسعه یابد و نه اینکه املاک فروخته شود و پول ان معلوم نشود کجا می رود. این حق مردم استان چهارمحال نیست که املاکی را که برای توسعه استانشان هبه کرده اند در جیب یک سری سهامدار در تهران برود.
    اگر حتی پول حقوق را هم نداشتید بدهید مطمئن باشید هیچ مسئولیتی با استانها نخواهد بود و این شرکت مخابرات ایران است که وظیفه دارد حقوق پرسنل را در موعد معلوم پرداخت کند. ضمن اینکه شرکت مخابرات ایران با توجه به سود سالیانه اش هیچ بهانه ای برای عدم پرداخت حقوق نخواهد داشت.

  2. س سعدی می گوید

    سلام بر مدیران استانی
    لطفا با همدیگر صحبت کنید و دست به دست هم بدهید و از تنخواهی که برای مخارج ضروری و عادی استان جهت امور عملیاتی در اختیارتان قرار داده اند حقوق پرسنل را ندهید بلکه مسئولیت حقوق و دستمزد را بعهده شرکت مخابرات ایران بگذارید.
    جالب است اقای دکتر سرائیان اختیارات حقوقی و مالی استانها را با حذف شخصیت حقوقی استانها از انها گرفته است و حالا دستور می دهد که تا سه روز فرجه دارید که به کارکنان حقوق بدهید. یکی نیست به این اقای دکتر خوب بگوید که بی زحمت خودتان که صاحب اوامر ملوکانه هستید پس خودتان هم تقبل حقوق پرسنل را بکنید. اگر استانها در حقوق دادن به پرسنلشان توانایی داشتند که شما حذفشان نمی کردید؟ پس بی زحمت از این به بعد خود شرکت مخابرات ایران به پرسنل حقوق بدهد و آن هم سروقت!

  3. م نظری می گوید

    مخابرات ایران بیخود کرده است که اعتقاد دارد تا پایان سال استانها کماکان می باید از درآمدهای خود حقوق بدهند.
    هیچ هم اینطور نیست و از وقتیکه شرکت مخابرات استانها حذف شده اند تمام مسئولیت حقوق کارکنان بعهده شرکت مخابرات ایران است. مگر اینکه مدیران استانی کوتاه بیایند و بخاطر چندرقاز پاداش چنین مسئولیتی غیر قاعده را بپذیرند.
    مدیران استانی به تمام مقدسات قسمتان می دهیم فقط به فکر مخابرات استان خود باشید به فکر ساختمانها و منابع و کارکنان و … مناطق خود باشید و دیگر نمی خواهید کاسه داغتر از آش باشید و به فکر درآمدهای غیرعملیاتی باشید. و چشم شرکت مخابرات ایران کور خودش به اندازه کافی درامد از جاهای مختلف دارد که از پس هزینه های شرکت مخابرات ایران برآید.
    آقای سرائیان گفتند مخابرات استانها فقط مسئول عملیات مخابراتی در منطقه جغرافیایی خود می باشند پس هیچ کمکی برای فروش اموال و کسب منافع غیرعملیاتی برای شرکت مخابرات ایران نباشید.
    شرکت مخابرات ایرانی که مدعی است با چندتا کارمند پرمدعا در تهران می تواند در کل کشور کار کند خودش چنین کارهای غیرعملیاتی را جمع و جور خواهد کرد.

  4. کارمند استانی می گوید

    سلام
    استانها نباید زیر بار این موضوع بروند.
    شترسواری دولادولا نمی شود.
    اگر استان هیات مدیره نداشته باشد مسئولیت درآمد و سودزایی ندارد. و ش م ا می باید خودش مسئولیت کلیه هزینه ها را برعهده بگیرد.

  5. کارشناس می گوید

    مگر قبلا که استانها شرکت بودند اموال را میفروختند پولش را صدقه میدادند؟ درامد حاصله درامد شرکت استانی بود ودرصدی هم عاید شرکت دلال یعنی املاک بود و این درامد صرف مخارج همان استان میشد، لذا فروش اموال مو ضوع جدیدی نیست ، ممضافا این که مگر اموال قابل توچهی هم برای فروش مانده ؟؟؟ لطفا اگر میخواهید شایعه درست کنید قبلش یکم کارشناسی کنید

نظرات بسته شده است.