مخابرات دست چه کسانی است؟
[box]مخابرات ما- جایی که همه نگاهها به مدیران ارشد است مدیران موثر چه کسانی هستند؟[/box]
مخابرات ما – مدیران ارشد مخابرات ایران بعنوان طراحان و تئوریسین های این سیستم مخابراتی در معرض نگاه همه است.
اما چند قدم بالاتر , یا چند قدم پایین تر , کسانی نشسته اند که در سراسر کشور , اختیار اجرای این تئوری ها را دارند.
به این عکس توجه کنید.
مخابرات دست این مدیران است اما همیشه دیگرانی در تیررس پاسخ و سوال قرار می گیرند که آن بالا نشسته اند! آن عکس بالایی!
6817700cookie-checkمخابرات دست چه کسانی است؟
براي كساني كه با سخت افزار كامپيوتر آشنا هستند مي گويم ، همانطور كه در كامپيوتر سي پي يو اشراف كامل بر عملكرد سيستم دارد و خطاها و عملكردها را مشخص مي كند ، هئيت مديره مخابرات ايران هم بايد چنين عملكردي داشته باشد و وجود دهها سي پي يو در يك كامپيوتر بي معني است .
خب، حالا ایراد ها مشخص شد!؟
بریم سراغ رفع مشکل : چطوری، در چند مرحله، با چه اشخاصی، با چه بودجه ای ، در کدام مکانها ویا پایلوت ها؟
آقای سراییان هم چند ماه دیگه میره و ما میمونیم و یه مشت شعار
با سلام با امدن هییت مدیره جدید و مدیر عامل اقای سراییان سخت گیری در پرداختها مشهود است
با سلام
ما هم میگیم اون بالایی ها باید این پایینی ها را خوب بچینن بدور از هر گونه سیاسی کاری تا هم خودشون اون بالا مورد اتهام قرار نگیرند و هم ماها که فقط دوست داریم در یه محیط آروم وبدور از حاشیه کار کنیم .امیدوارم جناب سراییان هر چه زودتر با توجه به پیدا نمودن نیروها ی شایسته خود مدیرانش را تعیین کند . مطمئن باشد که مدیرای موجودش که در عکس پایین می باشند اکثرا امتحان خودشان را داده اند واین بحث نیروها ی شرکتی را همین مدیران بوجود اوردن چون اصلا در فکر منافع سازمان نبودن وحتی یه رویه مشخص هم جهت جذب این نیروها نداشتن مثلا اعلام میکردن مخابرات فقط لیسانس مر تبط نیاز دارد نه حتی زیر دیپلم هم جذب مخابرات کنن جناب سراییان اکثر پرسنل مخابرات اول چشم به خدا متعال دوخته اند بعد مدیریت جنابعالی و من الله التوفیق
در ردیفهای بعدی کسانی دیده میشوند که دریغ از یک ذره از دانش فنی و آکادمیک!!!! بدا بحال مخابرات…
درردیف چهارم متخصصهای کرمانشاه هست بیشتر دقت کن
پ
باسلام
به حلواحلوا گفتن اگر….. این عکس هارانشون بدید…
اما واقعیت یک شرکت موفق دربازاریابی این است که به جای نشان دادن خود باید ازمشتری تعریف وآن را مرتب در معرض نمایش قراردهد واز اوتعریف کند….
کلاه مشتری رابرسرخودبگذاروقضاوت کن.