مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ضرورت اشراف بر قانون

[box]مخابرات ما – اطلاع از قانون , راه رسیدن به حق را کوتاهتر می کند.[/box]

 

مخابرات ما (محمود) – در این سایت تلاش زیادی شده است تا ضمن آشنایی اعضای سایت  با قانون, نوع طرح و مطالبه یک حق (فرضی) را تغییر دهیم تا خواننده بداند با ناله و نفرین, استفاده از کلماتی که بار معنایی دارد و … به چایی نمی رسد بلکه باید قانون را بداند.

این موضوع آنقدر مهم است که گاهی استفاده از  یک ماده یا تبصره در قانون سرنوشت انسان را عوض می کند.

در گروه اجتماعی مخابرات ما یکی از همکاران در هیمن رابطه می نویسد:

[box]حسین علمداری-

۰۱.۱۱.۱۶ ۲۳:۳۴
متاسفانه در پیگیری هایی که داشتیم تجربه کرده ام که گاهی طرح یک مطالبه فاقد وجاهت، یا طرح مطالبه دارای وجاهت به طرز نادرست، چندان موضوع را از مسیر خارج کرده که حتی به بن بست رسیده است.

متاسفانه کارفرما افرادی را دارد که توان استفاده از هر نقطه ضعفی را دارند. مثلا فرض کنید نماینده مجلسی توسط همکاران اقناع به پیگیری می شود و نامه ای را بر اساس اظهارات ما ارسال می کند. وجود کوچکترین خلل در این نامه باعث می شود که کارفرما با رندی ان را بزرگ کرده و نماینده را مجاب  کند که همه مطالبات مطروحه دارای چنین ضعیف استدلالی است.
لذا بهتر می دانم که همکاران مطالبات را خیلی حساب شده مطرح کنند.

[/box]

با همین مطلب یک خاطره به ذهنم آمد از اعتراض قبول شدگان آزمون ارتباطات سیار !
این گروه  دو سال پیگیری  کردند , با هماهنگی اعضای گروه و استمداد از مسئولین ،ارجاع شکایات و نامه نگاری  فراوان همراه با مدارک مستدل به ارگان های مربوطه، حفظ شان و صبوری در برابر ناملایمات  در انتها,  به حصول نتیجه منتهی شد!

 

682340cookie-checkضرورت اشراف بر قانون

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    بنام خدا
    الحمدلله در عهد انفجار اطلاعات در حال زیستن هستیم یکبار هم به عزیزانم تذکر دادم
    در نظام اداری و قضایی نه رحم و نه شفقت و ملاطفتی در کار نیست . اگر کارمند فلان اداره یا سازمان یا وزارتخانه ای از ضعف اطلاعات شما نسبت به قوانین اگاه شود توقع معجزه نداشته باشید نه با خوار خفیف نمودن خود ارزش انسانی خود را لکد مال نمایید و نه گنده گویی ضمن تخریب شخصیت خود گزک بدست کسی بدهید . تنها ساعتی از وقت خود را پای رایانه بگذارید قوانین مربوط به مجموع هدف را سرچ نموده و انرا با در خواست خود مطابقت دهید به استناد بند ماده تبصره ای که مورد در خواست شماست اداره . وزارتخانه . و یا سازمان را ملزم به اجرای قانون نمایید هیچگاه بصورت محاوره ای درخواست خود را مطرح ننمایید . در خواست خود را یک ورق خوش خط با رعایت نگارش نامه اداری به بالاترین مقام ان مجموعه بنویسید چون در ان صورت نامه دستور خورده و در دبیرخانه ثبت میشود و باید ان مجموعه به این نامه جوابی در خور بدهد . دیگر کارمندی که باید پاسخگو باشد با کلام . نمیشود. نمی توانیم و ….. نمی تواند به شما پاسخ دهد چون باید کتبا مراتب را اظهار نماید . هیچگاه سعی نکنید با کلام کارمند مربوطه را توجیه نمایید .نامه را دادید ساکت منتظر پاسخ( کتبی) ان باشید . لذا در هرصورت شما به خواسته قانونی خود رسیده یا مشکل خواسته خود را می فهمید ما مجبوریم حالیه قوانین تامین اجتماعی. اداره کار بیمه خدمات درمانی . بخشنامه های صادره در این سازمانها . را ذخیره نموده و روزی ده تا بیست دقیقه انها را مطالعه نمایید کلمات و مفاهیمی را که متوجه نمیشوید با انتخاب انان توسط موس و کلیک راست و انتخاب کزینه جستجو در گوگل انرا بدست اورید .حاشیه نروید اینکه بیکارم در شرف ازدواجم . همسرم قصد طلاق دارد . به هیچ وجه مشکل شما را حل نمی کندکند بلکه (اشک کباب باعث طغیان اتش است) . این نوشته تنها به احترام سردبیر محترم که بانکه حتی نامشان را نمیدانم و حل مشکل همکاران عزیزم قلمی شده دوستتان دارم اما در ما بازای این نوشته دعایی برای سلامتی جسمانی . و هدایت الهی حقیر از شما طلب می نمایم

نظرات بسته شده است.