مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آغاز مراسم تقدیر و تشکر و معارفه مدیران شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما – با حضور دکتر سراییان مدیر عامل مخابرات ایرا مراسم تشکر ومعارفه مدیران جدید در حال انجام است که بعد از دریافت گزارشهای تکمیلی منتشر خواهیم کردphoto_2016-11-12_11-36-59photo_2016-11-12_11-37-36

687660cookie-checkآغاز مراسم تقدیر و تشکر و معارفه مدیران شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    مخابرات در ظاهر یک سازمان فنی است ولی بزرگترین سازمان سیاسی کشور است که مدیران ان نماینده
    و مجری سیاستهای برون سازمان می باشد.

  2. ناشناس می گوید

    جا دارد ما هم همزمان با مديريت فعلي از كليه مديران قبلي بخاطر زحماتي كه در كشف و احداث شركت تلفن ثابت كردند و نيز تمامي آنهاي كه در طرح معروف به سيمرغ جانفشاني كرده و به درجه رفيع مديران مخابرات نائل آمدند و همچنين از تمام زحمت كشان و متفكران كه با بنيان معاونت تجاري نشان دادند بنيانگذاري ثابت ، سيمرغ و تجاري چقدر خوب بوده است ، از اينكه با اين طرح ها بيت المال را و سرمايه هاي ملي را و سرمايه سهامداران را افزون نموديد تشكر كرده و جا دارد برايتان از خداوند آرزويي بكنيم .
    ان تشكرا… يشكركم و يشكر الشكاركم ….

    1. استان تهرانی می گوید

      عالی بود…. ممنون همکار عزیز

  3. وارسته می گوید

    به نظر شما فساد مالی واداری قانونمند ومصوب وشرعی مدیران واعضاء هیئت مدیره شرکتها وسازمانها وموسسات دولتی ونیمه دولتی( خصولتی) بیشتر است یا فساد در نهاد ها ی مشابه در امریکا واروپا و..واقعا” مایه تاسف! پست میگیرند پاداش وجایزشون براهه! جابجا می شن! همینطور! تودیعشون ! معارفشون! اصلا” توجلسه میشنند تا واسه خودشون تصویب کنندوقانونا…حالا هم که حق وتو دارند برای بازنشستگی وپاداش تشویقی! راستسی راستی !اینها مسلماننذ! مومنند! شیعه هستند! خداشون با خدا وپیغمبر ما یکیه! فکر نمی کنم خدا وپیغمبرش اینقدر ظالم باشند!ودر حق رعایاشون ظلم کنند! الان!میز وپست! وپول و!ومقام وقدرت! در دست شماست!با این همه تبعیض وبی عدالتی! انشاء.. !

نظرات بسته شده است.