نتایج دومین رتبهبندی اپراتورهای ADSL اعلام شد
[box]نتایج رتبهبندی اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در استانها در سه ماهه دوم سال اعلام شد.[/box]
مخابرات ما (محمد) – به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی با اعلام خبر فوق گفت: این رتبهبندی از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از ۲۹ هزار کاربر در سراسر کشور انجام شده و اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان ارزیابی شدهاند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه این ارزیابی بصورت استانی انجام شده است عنوان کرد: هدف از این رتبهبندی بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور است و امیدواریم دارندگان پروانه این خدمات ضمن حفظ نقاط قوت خود، در مسیر ارتقاء کیفیت سرویس، با شتاب بیشتری حرکت کنند.
وضعیت رتبهبندی سه اپراتور برتر از نگاه مشتریان در مناطق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به تفکیک هر استان در جدول زیر درج شده است.
منطقه |
رتبه |
۱ |
۲ |
۳ |
آذر
|
اردبیل |
پارس آنلاین |
های وب |
آسیاتک |
آذربایجان شرقی |
آسیاتک |
پیشگامان |
پارس آنلاین |
|
آذربایجان غربی |
آسیاتک |
پیشگامان |
شاتل |
|
شمال غرب
|
قزوین |
آسیاتک |
صبا نت |
های وب |
زنجان |
های وب |
آسیاتک |
شاتل |
|
گیلان |
آسیاتک |
فن آوا |
شاتل |
|
شمال شرق
|
خراسان رضوی |
شاتل |
رهام داتک |
آسیاتک |
خراسان جنوبی |
پارس آنلاین |
آسیاتک |
شاتل |
|
خراسان شمالی |
پارس آنلاین |
شاتل |
آسیاتک |
|
گلستان |
شاتل |
آسیاتک |
پیشگامان |
|
شمال
|
تهران |
آسیاتک |
پارس آنلاین |
های وب |
البرز |
آسیاتک |
شاتل |
صبانت |
|
سمنان |
آسیاتک |
صبا نت |
های وب |
|
مازندران |
آسیاتک |
پارس آنلاین |
صبا نت |
|
مرکزی
|
اصفهان |
شاتل |
آسیاتک |
پارس آنلاین |
مرکزی |
شاتل |
صبا نت |
آسیاتک |
|
قم |
های وب |
پارس آنلاین |
شاتل |
|
یزد |
شاتل |
پیشگامان |
آسیاتک |
|
چهار محال و بختیاری |
آسیاتک |
صبا نت |
پارس آنلاین |
|
غرب
|
همدان |
لایزر |
پیشگامان |
صبا نت |
کردستان |
شاتل |
کارا امین |
حلما گستر |
|
کرمانشاه |
پارس آنلاین |
آسیاتک |
شاتل |
|
جنوب
|
فارس |
آسیاتک |
های وب |
شاتل |
بوشهر |
شاتل |
آسیاتک |
حلما گستر |
|
کهکیلویه و بویراحمد |
پارس آنلاین |
آسیاتک |
پیشگامان |
|
جنوب شرق
|
هرمزگان |
پارس آنلاین |
شاتل |
آسیاتک |
سیستان و بلوچستان |
شاتل |
های وب |
آسیاتک |
|
کرمان |
آسیاتک |
پارس آنلاین |
های وب |
|
جنوب غرب |
خوزستان |
شاتل |
های وب |
آسیاتک |
ایلام |
آسیاتک |
فن آوا |
های وب |
|
لرستان |
پیشگامان |
آسیاتک |
فن آوا |
***
با سلام خدمت همکاران گرامی
به نظر بنده بدون هیچ بهانه ای باید پذیرفت نتایج اعلام شده مایه شرمساری مخابرات می باشد. شرکتی که شاهرگ ارتباطی تمامی مشترکین ADSL کشور در دستان آن است، بزرگترین شبکه مخابراتی را بصورت انحصاری دارا می باشد، دارای بیشترین و زبده ترین متخصصان مخابراتی کشور است، باید در اکثر استانها در رده اول ارائه خدمات باشد، لیکن حیف که مدیران ما هنوز در خواب و خیال زمان دولتی بودن مخابرات بسر می برند و بحث بازار رقابتی و توجه به نیازهای مشتری و ارج و قرب قائل شدن برای مشتری را متوجه نشده اند. همین اندیشه را نیز در زیر مجموعه کاری خود نهادینه نموده و با سرعت زیاد در سراشیبی سقوط در حال حرکت می باشند. براستی ره نگاشت می تواند در این مجموعه معجزه ای انجام دهد یا باید این ره نگاشت را به گونه ای دیگر نگاشت …………
با سلام خدمت سردبیر و مدیران زحمتکش و صبور شرکت مخابرات ایران و حومه
این سنجش میتواند به عنوان ارزیابی عملکرد شما مدیران زحمتکش و صبور شرکت مخابرات ایران و حومه و نشان دهنده درستی و صحت سیاستهای مدیریتی شما عزیزان در نظر گرفته شود.
در ضمن دوستی در انتخاب معیارهای سنجش دچار تردید شده اند .دقیقا صحیح است مثلا سود بدست آمده براساس سرمایه گذاری اولیه (به نسبت کاربران) در اینجا فکر کنم در نظر گرفته نشده. در اینصورت ارزیابی عملکرد مدیران زحمتکش و صبور شرکت مخابرات ایران و حومه دقیقترنشان داده میشد.
نگران نباشید با رهنگاشت پنج ساله همه چی درست میشه
نظر سنجیش از سلامت کامل برخوردار نیست
با سلام
کاملا اشتباه است.نسبت تعداد یوزرهای مخابرات حاکی از بالا بودن رتبه مخابرات هست.امیدوارم در بررسی های بعدی معیارهای بهتری برای رتبه بندی در نظر گرفته شود.
نه برادر من تعداد بالای یوزرها ی مخابرات نشانه انحصار طلبی و عدم ارائه امکانات از سوی مخابرات هست.همین نگاه غلط باعث شده تا روز به روز مشکلاتمان بیشتر شود و دارد میشود.
این نظر شما که معتقدین تعداد یوزرهای بالا حاکی از بالا بودن رتبه است ! در خصوص شرکتهای pap صدق میکنه اما در مورد مخابرات نه دوست عزیز. به قول همکارمون مخابرات اهرمی به نام انحصار طلبی در اختیار داره که دیگر شرکتهای pap از اون محرومن. شما کلیه مشترکینی که در سراسر کشور روی کافوهای نوری (که روز به روز هم در حال افزایش هستند ) و کلیه مشترکین روستاها رو در نظر بگیر ، اینا همه باالجبار مجبورن از مخابرات سرویس بگیرن. و همین امر باعث میشه امار مشترکین ADSL مخابرات بالا بره .
پس این همه پروژه که در این سالها در راستای بهبود شبکه و سرویس و … نمایششونو دیدیم چه خروجی داشتند؟!
کدام پروژه ها دوست عزیز ؟ مخابرات ار لحاظ فنی و تکنولوژی از خیلی از شرکتهای pap عقبه . مخابرات تازه به فکر راه اندازی cash server در شبکه ADSL اونم در بعضی از شهرها افتاده ! کدوم استان ما دیتا سنتر قوی داریم که علاوه بر درامدزایی باعث بشه تا سرعت دسترسی مشترکین به خیلی از سایتهای داخلی که روی دیتاسنتر خودمون داریم میزبانی شو میکینم ، خیلی بالا بره ؟ و هزار و یک نکته فنی و تخصصی دیگه . به عنوان مثال سایت پرطرفدار اپارات مثلا روی دیتا سنتر شرکت اسیاتک قرار داره ، مشترکین ADSL شرکت اسیاتک مسلمه با سرعت بسیار بالایی به این سایت دسترسی دارن و به تبع اون افزایش و رضایت مندی مشترکین ADSL . این یه مثال کوچیک و ساده بود ،
اگر راستشو بخواهی دقیقا هیچی ! ولی از پاداشهای چند صد میلیونی غافل نشو
باسلام این از عملکرد بسیار خوب امور تجاری بود که شرکت مخابرات ایران در هیچیک از این استانها مورد اقبال مشترکین نبوده امیدواریم با مدیریت جدید تغییراتی در رتبه های شرکت حاصل شود
پس ما كجاييم…..
دقیقا کجاییم !!!!!!!!!!! اون پایین پایینها