مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش شما , از سمینار UBBF

[box]مخابرات ما- سمینار UBBF در هتل استقلال برگزار شد.از آنجاکه این سایت خبرنگاری ندارد خوشحال می شود از گزارشهای خوانندگانش استفاده کند.[/box]

khabar-150x80گزارش از : احسان روش-خواننده و عضو سایت

مخابرات ما- سمینار یو بی بی اف  UBBF هم در هتل استقلال برگزار گردید ۴۰ درصد چرت می زدند و ۴۰ تا ۵۰ درصد هم با موضوع آشنا نبودند تعداد قلیل افراد شنونده تا چه حد انتظارات و نیازهای مارا منعکس کنند خدا داند.

استان تهران که با خدم و حشم لشکر کشی کرده بودند خیلی هاشون حتی الان هم بپرسی که مفهوم سمینار چه بود نمی دانند بجای معرفی کارشناسان که فید بک مناسب برای تصمیم گیری است حاضران در جستجوی گوشی هدیه ای و جایزه ای بودند و خیلی پیگیر و بعضی هاشون از دیشب کمپ زده بودند و بساط شان در هتل پهن بود … که نگذارند مبادا کارشناسی از فیلتر بگذزد و راهی سمینار گردد .

حیف از این همه امید که ما از مدیریت وتیم جدید داریم که حتی بعد از ۷ماهحضور به زیر دستان یاد ندادند که سمینار فنی مال کارشناسان هم هست اگر همه اش به مدیران نرسد ضرر ندارد.

حضور برای فهم مطالب آن است که خیلی از مدیران و حاضران فعلی از آن سر در نمی آورند و نیاز به حضور کارشناسان با سواد دارد ، گله از برادر سراییان داریم که به مدیران یاد دهد که باز کردن درهای فهم و دانش با انحصار طلبی میسر نمی شود و بایستی کارشناسان را در این امر بها داد و از انها انتظار داشت امری که تاکنون محقق نشده و فاصله مدیر و کارشناس را زیاد و زیاد تر کرده است .مدیر خود را صاحب همه چیز شرکت می داند و  این, در مدت ده سال گذشته به یک عادت بد تبدیل شده است که مدیران خود تشخیص می دهند خود جلسه کارشناسی می روند و خود به جای کارشناس تصمیم می گیرند و ولی مسئولیت ضرر دهی شرکت را بعهده نمی گیرند.

امید است شرکت به جایگاهی برسد که کارشناس کار خود انجام دهد و مدیر هم مدیریت کند. بنده عکس های چرت زنی را خدمت سردبیر خواهم فرستاد

[box]این هم کامنتی دیگر در زیر همان کامنت بالا!

تازه کجاشو دیدی ؟بعضی از آقایان حوالی وقت نهار آمدند و تناول فرمودند و تشریف شان را بردند و سمینهار را بخاطر نهارش دوست می دارند و کارشناس برای چی معرفی کنند به سمینهار ؛ که دفعه دیگه یاد بگیرند و مدیران نتوانند خود را بیمه کنند ؟ هرچند بیمه هستند و مارا با انها کاری نیست

.[/box]

 

691000cookie-checkگزارش شما , از سمینار UBBF

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. محراب می گوید

    سیستم مخابرات به نفر خبره نیاز نداره دلیلش هم معلومه در نبود کارشناس خبره سیستمها دچار ایراد میشن اصل کار نظر مشتریه و مشتری بخاطر عدم کیفیت سرویس یا قطع ارتباط نمیتونه اعتراض کنه و اگر هم اعتراض کنه بجایی دستش بند نیستش در شرکت زیرساخت اینطور نیست چون مشتری اونجا مخابرات و سایر اپراتور های گردن کلفتن و ثانیه ای پول میگیرن بابت خسارت قطعی بوجود آمده.

نظرات بسته شده است.