مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نتایج جشنواره روابط عمومی ها.

مخابرات ما – در بیانیه هیئت داوران دوازدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، متشکل از داود زارعیان، سید­شهاب سید­محسنی، محمد­رضا کریمی، امیدعلی مسعودی، امیرمسعود امیر­مظاهری، حمید شکری خانقاه، عطاالله ابطحی، مجید بوجارزاده و علی فروزفر، قرائت شد و در ادامه برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح زیر معرفی و تجلیل شدند:

مدیران ارشد ارتباط گستر در سال ۱۳۹۴

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت بیمه ملت، حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق اصفهان و حمید کارگر رئیس مرکز ملی فرش.

مدیران برتر روابط عمومی در سال ۱۳۹۴

علی جهانی مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات، فرشاد فخیمی مدیرکل روابط عمومی بانک شهر، مسعود ایزدی مدیرکل روابط عمومی بانک مسکن، داود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، محمد ناظمی اردکانی مدیرکل روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مجید بوجارزاده مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات شهرداری رشت و هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان.

کارشناسان برتر روابط عمومی در سال ۱۳۹۴

مسلم ابراهیمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرخ زمانی شرکت پتروپارس، فهیمه بابایی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، پرویز تنها شرکت فولاد اکسین خوزستان، سیدهادی شریف‌زاده سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

نشان‌های ویژه

وزارت نفت، نشان دیپلماسی ارتباطی، بانک شهر، نشان عملکرد جامع ارتباطی، بانک انصار، نشان روابط عمومی آنلاین، شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، نشان پاسخگویی سازمانی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، نشان اطلاع‌رسانی خطر، شرکت ملی گاز ایران، نشان اطلاع‌رسانی خطر، شهرداری رشت، نشان مسئولیت اجتماعی و موسسه خیریه حامی شهروندان ارشد، نشان مسئولیت اجتماعی

برترین­های روابط عمومی ایران

الف- اسامی برترین‌های روابط عمومی ایران در سطح ملی:

رشته ارتباطات رسانه ای: وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان حفاظت محیط زیست، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی

رشته اطلاع رسانی: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گروه خودروسازی سایپا، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

رشته توسعه فرهنگ خاص: شرکت سهامی بیمه ایران

رشته پژوهش ارتباطی: بانک توسعه تعاون، گروه خودروسازی سایپا، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران

رشته برنامه ریزی ارتباطی: شرکت فرودگاههای کشور، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت بیمه ملت

رشته مدیریت راهبردی: سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران، شرکت خدمات اول مخابرات

رشته خلاقیت و نوآوری: بانک کشاورزی، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

رشته تکریم ارباب رجوع: بانک قوامین، بانک آینده

رشته ارتباطات الکترونیک: مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

ب- اسامی برترین‌های روابط عمومی ایران در سطح استانی:

رشته ارتباطات رسانه ای: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، نظام مهندسی ساختمان استان تهران، شرکت گاز استان خراسان رضوی

رشته اطلاع رسانی: شرکت آب و فاضلاب اهواز، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان، سازمان منطقه آزاد انزلی

رشته توسعه فرهنگ خاص: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

رشته پژوهش ارتباطی: شرکت آب و برق خوزستان

رشته برنامه ریزی ارتباطی: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، شرکت توزیع برق تبریز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان

رشته مدیریت راهبردی: شرکت توزیع برق تهران بزرگ، شرکت فولاد مبارکه اصفهان

رشته خلاقیت و نوآوری: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، شهرداری اصفهان

رشته تکریم ارباب رجوع: دانشگاه علوم پزشکی زنجان

رشته ارتباطات الکترونیک: اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن تهران، شرکت منطقه ۸ عملیات انتقال گاز

693460cookie-checkنتایج جشنواره روابط عمومی ها.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. tiz می گوید

    چون عزیزم این مدیران مثل آش کشک خالته،بخوری پاته نخوری پاته
    فقط میخوان به انتصابات غیر قانونی و … جنبه و شکل قانونی و علمی بدن

  2. کارشناس مرکز می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز
    نمیدونم خبر دارید یا نه که به تازگی در سیستم HRIS برای یک دوره مدیریت MBA در ثبت نام انجام میشه ؛ تا اینجا همه چیز خوب و قابل تحسینه اما وقتی شرایط رو مطالعه میکنین متوجه میشین که باز هم باید جز مدیران باشی تا بتونی ثبت نام کنی یعنی یک کارشناس حتی اگر واقعا” استعداد مدیریتی هم داشته باشه چون در حلقه مدیران لایق مخابرات نبوده باید همچنان در انزوا باشه ؛ حالا یه سوال : اگه قراره مدیران قبلی توی این دوره شرکت کنن چرا اسم طرح رو گذاشتن تربیت 110 مدیر لایق .

نظرات بسته شده است.