مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین گفتگوها در گروه های اجتماعی مخابرات ما

[box]مخابرات ما- از مدیر گروه های تلگرامی و شبکه های اجتماعی مخابرات ما خواسته شده است روزانه یک گزارش از کوتاه از گفتگوهای اعضای گروهها برای سایت ارسال کند.این هم گزارش دوم![/box]

تنظیم – دبیر دوم

مخابرات ما – در  گروه های اجتماعی مخابرات ما حال وهوای اربعین حسینی در حال کمرنگ شدن است و کم کم  گفتگوها به حالت عادی بر می گردد.

در گروه رسمی مخابرات ما اولین بحثی که مطرح بود شیوه انتخاب 110 مدیر معروف است که اکثر همکاران نسبت به شیوه های آن معترض بودند مخصوصا شرط  داشتن سه سال سابقه مدیریتی , که می توان گفت که اکثریت اعضا در این گروه با این شرط بشدت مخالف هستند.
یک مرتبه در گروه طوفانی بپا شد!

نامه ای منتشر شد که در آن  به استخدام دو نفر اشاره می کرد  کسی با نام خانوادگی ظریفی آزاد حساسیت ها را بیشتر کرده بود.
این نامه که یک مرقومه اداری نیز هست بیست روز پیش در بعضی از گروه های اجتماعی غیر مرتبط با سایت مخابرات ما دست بدست می شد بالاخره در یک لحظه به گروه رسمی مخابرات ما هم آمد
از سردبیر خواسته ایم در این مورد اطلاعاتش را بیرون بریزد.وقتی با او صحبت می کردم به این موضوع اشاره داشت که این مسائل در سال 92 مطرح شد.چیز جدیدی نیست.منتظریم سردبیر در این باره اعلام نظر کند.

 

694750cookie-checkآخرین گفتگوها در گروه های اجتماعی مخابرات ما

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. وحید می گوید

    یک پیشنهاد برای طرح انتخاب 110 نفر برای دوره MBA:
    پیشنهاد میکنم به منظور تشویق نیروهای جوان و با انگیزه و جلوگیری از سرخوردگی استعدادهای شرکت، سهمیه ای در حد چند نفر (حتی یک نفر ) برای اعضای مخزن استعدادها که سابقه 3 سال مدیریتی را ندارند ، در نظر گرفته شود. بدیهی ست که این ابتکار باعث انگیزه و امیدواری بسیار زیادی در بین نیروها شده و همه صحبت های نا امید کننده ای که در مورد حلقه های بسته مدیریتی در شرکت مخابرات عنوان میشود را خنثی خواهد کرد و در نهایت موجب افزایش قابل توجه تعلق سازمانی در منابع انسانی شرکت خواهد شد.

  2. ناشناس می گوید

    سلام

    سردبیر عزیز 27 سال با صداقت در اداره کار کردیم 2000 ساعتمدرک دوره اموزشی داریم با مدرک دانشگاهی مهندسی الکترونیک آیا در طرح رهنگاشت از وجود ما استفاده می شود ! و یا اینکه تاریخ مصرف ما گذشته است !

  3. ناشناس می گوید

    کاش بیگدلی و ظریفی ازاد بودم

  4. احمدی شرکتی می گوید

    کاشکی منم ظریف بودم آزاد بودم

  5. mojeze می گوید

    سلام سردبير
    آيا اين شرط 3 سال مديريت براي دوره آموزشيmba قابل برداشتن هست يا نه؟
    لطفا پيگيري كنيد.

نظرات بسته شده است.