مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها – پاسخ به یک سوال, بهره وری شش ماهه اول.

[box]مخابرات ما – سوالات مکرر شما در مورد پرداخت مبلغ بهره وری شش ماهه اول منجر شده است به نگارش این خبر.[/box]

 

تنظیم: نادری80

مخابرات ما- چندی قبل خبری منتشر شد به این مضمون که , هیئت مدیره مخابرات ایران, ÷اداش بهره وری شش ماهه اول را به میزان 50 درصد اعلام کرده است.

با عنایت به اینکه:

  • در سنوات گذشته این مبلغ با سرعت بیشتری پرداخت میشد ,
  • در تصویب هیئت مدیره هم تاخیر زیادی ایجاد شده بود,
  • به استانها هم ابلاغ نشده است

انتظار عمومی پرداخت فوری , حداکثر با حقوق ماه گذشته بود. اما این امر ممکن نشد.

این مسائل باعث شد پیگیر خبر باشیم.

نتیجه اینکه در لابلای خبرهای بین راهرویی شنیده می شود که ابلاغ بهره وری 50 درصدی , مربوط به شش ماهه اول 05, هفته آینده به استانها ابلاغ می شود.آنها نیز طبق موجودی مالی خود نسبت به پرداخت اقدام میکنند.

 

694800cookie-checkشنیده ها – پاسخ به یک سوال, بهره وری شش ماهه اول.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
40 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    طبق آخرین خبری که اعلام شده پاداش بهره وری شش ماه اول را با شش ماهه دوم یکجا در اسفندماه پرداخت خواهند کرد

    1. یک نفر می گوید

      جدی میگی؟ این خبر درسته؟ای بابا

    2. ناشناس می گوید

      چه جالب,چه جوری این تصمیمهارو میگیرن ؟؟؟؟خیلی سخته!!!!حتما تو اتاق فکر چندروزی گیر کرده بودن

  2. یک نفر می گوید

    دیگه این ماه هم پاداش موردی رو بست حسابداری و دیگه امکان این که قبل از حقوق پاداش شش ماهه اول را در برج 9 بدهند وجود ندارد. شاید حضرات لطف کنند و با حقوق این پاداش کذایی رو بدن

  3. اسکندی می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم لطفادرخصوص تبدیل بیمه 9درصد جانبازان به تامین اجتماعی اگر اطلاعاتی دارید اطلاع رسانی فرمائید باتشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اخیرا بچه های سایت مطلبی در این مورد دارن که منتشر میشه

  4. همكار می گوید

    سلام ميخواستم بدونم اين تفاوت رفاهيات چي شد بالاخره ميخواد پرداخت بشه يانه گذشت زمان باعث شده اقايون به دست فراموشي بسپارن
    واقعا اين همه صحبت شد كه قرارهست پرداخت بشه و كارمندان هم اميدوار شدند ولي دريغ ازحتي ياداوري حتي اقاي سرائيان هم صحبتي ازطلب همكاران نكردند انگار فراموش كردند مثل خيلي چيزهاي ديگه

    1. ناشناس می گوید

      واقعا گل گفتی
      خدا کنه پرداخت شه
      سردبیر چرا سکوت کردی؟

  5. یک نفر می گوید

    برخلاف انتظارها بعید هست این هفته پرداخت شود. شاید تا حقوق آذر ماه طولش بدن. به نظرتون پاداش شش ماهه اول سال که در آذر ماه هنوز پرداخت نشده می شود انتظار داشت که پاداش شش ماهه دوم در دی یا بهمن پرداخت شود؟؟ بعید میدونم. همه حساب کتاب های ما رو این آقایون به هم زدن

  6. حسن می گوید

    سلام بلخره باید پول سفرهای خارج کشور آقایان دربیاد(ژاپن……)

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله؟
      حسین آقا!؟!
      ژاپن؟!
      از چین که بهتره!

  7. کارمند می گوید

    آیا میدانید تفاوت بین شعار و عمل چقدر است ؟
    برای دانستن این موضوع توجه شما را به فرازهایی از نامه آقای سرائیان که با موضوع مشتری در تاریخ 95/6/22 به مناسبت عید سعید قربان خطاب به همکاران محترم دریافت کننده ایمیل نگاشته شده است جلب می نمایم :
    √پس از رونمایی از ره نگاشت تحول 5 ساله تلاش شده است در مناسبتهای مختلف مفاهیم و محورهایی از سند خدمت همکاران محترم تبیین و توضیح داده شود . یکی از مهمترین محورهایی که در جلسه استانی ….. مطرح شد تبیین اینکه ” مشتری قلب برنامه تحول 5 ساله شرکت است” بود و در سفر استانی …… به طور مبسوط راجع به دو مفهوم بسیار راهبردی و اساسی به نام ” سفر مشتری” و ” تجربه مشتری” توضیح داده شد.
    √ توجه به این نکته مهم و بسیار اساسی ضروری است که درست یا غلط امروز در خط مقدم ما کارکنانی نشسته اند که دغدغه ها و نگرانیهای اساسی و جدی از بابت دریافت به موقع حقوق ، ثبات شغلی ، کرامت شغلی و توجه قرار دارند .
    √ راز موفقیت هر استان در تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده حضور شخص مدیرعامل و بالاترین مقام هر حوزه (تمامی حوزه های شرکت) در خط مقدم و در کنار نیروهای خط مقدم ، دیدن آنها ، گوش دادن به حرفها و نکات آنها و عمل به پیشنهادات دلسوزانه و کاربردی آنهاست.
    √- بدون شک برای فعال و حساس کردن نیروهای خط مقدم نیاز به نظام های انگیزشی و پاداش و تنبیه خواهیم بود و لذا ارائه پیشنهادات عملی و اجرایی در این خصوص بطور جدی مورد استدعاست.
    √ ایجاد تجربۀ مثبت در مشتریان به چیزی فراتر از عرضۀ محصولات و خدمات عالی نیاز دارد . ایجاد تجربه‌های مشتری عالی مستلزم داشتن كاركنان با انگیزه و توانمند خط مقدم و نیروی كار متعهد و با انرژی است ؛ كاركنانی كه می‌توانند تجربه‌های منفرد را به سفرهای یكپارچۀ رضایت‌بخش مشتری ترجمه كنند و می‌توانند بهبود این سفرها را برای حفظ مزیت رقابتی ادامه دهند. شركت‌ها با انگیزش و پاداش‌دهی مناسب به چنین كاركنانی، تعهد خود به كارِ كاركنان را نشان خواهند داد و بنابراین منافع آن‌ها را به‌دقت با اهداف كلان راهبرد مشتری خود همسو خواهند كرد .



    حال یک نکته را بایستی به جناب آقای سرائیان یادآوری (بدون هیچ قضاوتی) نمود و آن چیزی نیست به غیر از یک جمله که در همان نامه آقای سرائیان از زبان یكی از كاركنان خط مقدم بازگو می گردد بدین مضمون که :
    « وقتی حس كنم حواستان به من هست ، حواسم به حرف شما خواهد بود »
    يكی گفت يك روز ديگرت بخير باشد گفتم من امروزم خوب نيست تو از يك روز ديگر سخن می گوئی و نکته پایانی اینکه جناب آقای سرائیان آیا حواستان به کارکنان میباشد ؟ و یا بایستی به این ضرب المثل کهن پارسی بیاندیشیم « که کار هر کس نیست خرمن کوفتن ، گاو نر می‌خواهد و مرد کهن »

  8. همكار می گوید

    سلام والا اين پاداش بهره وري رو كه قرار بوده 50درصد بدن واسه استان ما از5تا 25روزشده يعني واسه من كارشناس ميان 10روز ولي واسه مدير كه طفلك فقط حق سرپرستيش اندازه حقوق من هست 25روز پرداخت ميشه اين عين عدالت هست فقط يه قلمش هست بقيه رو نگم راحتترم بخدا

  9. مرادی می گوید

    با سلام مجدد به سردبیر محترم لطفاً نامه بازنشستگی دیپلم وزیر دیپلم را پیگیری کنید ویک خبررسانی فرمائید باتشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باور بفرمایید در روند کارهای اداری مخابرات است.

      1. ناشناس می گوید

        همه کارکنان یافقط دیپلم

      2. مرادی می گوید

        با سلام وتشکر از اینکه جواب دادید

نظرات بسته شده است.