برونداد این 2 مولفه چیست؟ مشترک, مناطق محروم.
[box]مخابرات ما- مدیر عامل در زاهدان از اهمیت دو مولفه برای مخابرات گفت.[/box]
مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران امروز در زاهدان بود.او به دو مولفه مهم برای مخابرات اشاره کرد:
- 1- وی با اشاره به اینکه، در هر شرایطی، مولفه اول توجه شرکت مخابرات ایران به مشتری می باشد، معتقدیم اگر همواره بر اساس خواسته مشتری و کسب رضایت آنان گام برداریم، در هر فضای رقابتی، موفق خواهیم شد.
- 2-این شرکت با رویکرد مسئولیت اجتماعی به مناطق محروم، خدمات مخابراتی ارایه می کند.
در رویکرد اول , هنوز چیز ملموسی مشاهده نشده است.ما بعنوان یک کاربر و یک مشترک هنوز مشکلات قدیمی خود را داریم.
در رویکرد دوم نیز چنانچه طرح و برنامه ای وجود دارد یا اعمال شده است , هنوز بروندادی مشاهده نشده است.
اما دکتر سرائیان به دو مورد بسیار مهم اشاره کرده است که توصیه میکنیم مدیران به آن توجه کنند.
در مورد مشترکین همه چیز روشن است.اما در مورد مناطق محروم, شاید اولین نشانه ای که این حرف را باورپذیر کند, رسیدگی به وضع کارکنان در مناطق محروم باشد.حداقل حقوقشان به موقع پرداخت شود.
پس از آن, شرکت مخابرات ایران چنانچه به اجرای طرح های استانهای محروم کمک کرده باشد از انتشارش خوشحال خواهیم شد.
[box]رسیدگی به وضع کارکنان در مناطق محروم, و پرداخت حقوق بموقع آنان, طرح کمک به مناطق محروم را باور پذیر می کند.[/box]
نظرات بسته شده است.