مخابرات:زیرساخت نداریم, تلفن نمی دهیم!
[box]مخابرات ما- در کنار بحث های تئوریک و فلسفی, یک چیز باید وجود داشته باشد تا بتوان از این بحث ها کرد؛ سرویس![/box]
تنظیم : محمد – باشگاه خبرنگاران جوان
مخابرات ما – این روزها بحث های بسیار جالب علمی, فنی و تئوریک در حوزه مشتری و مسافرت و چسبندگی مطرح می شود , که بجای خود بسیار نیکوست.اما پیش از تمام این حرفها ابتدا باید بفکر توسعه زیرساخت و ارائه سرویس باشیم.
وقتی سرویس نداریم مشتری را ناچار کرده ایم به فروشنده بغلی برود!
این بریده روزنامه یک مورد بسیار ساده است که مشتری در به در دنبال سرویس می گردد:
2599…0912: سلام. ما ساکن شهرک نوساز صدف درمحدوده شهریار و شهرک اندیشه هستیم که به خاطر نوسازبودن و قیمت بالای تلفن، مخابرات بهانه عدم زیرساخت را دارد و به ماتلفن نمی دهند. خواهشمندیم پیگیری فرماید.
این فقط یک نمونه است.در بسیاری از مراکز قدیمی امکانات ته کشیده , در مکانهای جدید هم زیرساخت نداریم.حالا شما اگر بجای مشتری بودید چه میکردید؟
چسبندگی شما به مخابرات چقدر می بود؟
برای مشکلات پیش پا افتاده باید فکری اساسی کرد. ضمن اینکه در بسیاری از این مراکز حتی به توسعه فیزیکی هم نیاز نداریم, بلکه فقط کافی است امکانات بایکوت شده را آزاد کنیم.میدانید امکانات مسدود شده کدام است؟
وقتی سرویس نداریم مشتری را وادار کرده ایم به {سراغ} فروشنده بغلی برود.
چند بار جمله رو خوندم تافهمیدم منظورتان چیست ؟
نگارش عامیانه اگرچه خبر را از حالت خشکی در می اورد اما در مباحث فنی و کارشناسی ارزش خبر را کم جلوی می دهد
شرکت مخابرات هم تقصیری نداره هزینه نگهداری شبکه کابل خیلی بالاست و برگشت هزینه هم نداره. پیمانکار شبکه کابل داره ماهانه میلیاردی پول میگیره بابت نگهداری و ازون طرف مشترک هم میره سمت شرکت pap. و خوب مشترک هم گناهی نداره مختاره و میتونه انتخاب کنه اما این وسط هزینه های مخابرات همش میشه هیچ. تلفن ثابت تنها درآمدی که داره اینترنته و اونم حتمی نیست.مشکل جایی حاد میشه که شهرداری هم با افزایش هزینه های عبور کابل و داکت مانع تراشی میکنه
سلام
سردبیر عزیز
مدیر عامل فرمودند ما مشتری مدار هستیم – ما به دنبال مشتری هستیم – شب و روز روابط عمومی گوش مارا
با ارسال اس ام اس پرمی کند از اینکه ما مشتری را دوست داریم و قربون صدقه اش می رویم بالاخره چی
شد یک زمان گفتند اونایی که تلفون را استفاده نکنند از دستشون می گیریم به اونایی که لازم دارند بعد گفتن نه
نمیشه هرکس خودش داد میگیریم وحالا می گن بستر نداریم قرار بود شفاف باشند و از خرد جمعی استفاده
کنند والله من گیج شدم شما چی !!!
حق با شما است از این سرگیجه سردرد نگیریم خوبه
سلام
چرا این هرم را وارونه قرار دادید ؟
فعلا در شرکت این هرم برعکس است .
البته میشود هرم را نگه داشت ولی … فلش را برعکس کرد تا واقعیت امروز مخابرات آشکار شود .
به امید روزی که مشتریان مثل کنه به ما بچسبند و نتوانیم آنها را جدا کنیم .
با سلام
سر دبیر عزیز قرار است مخابرات اینها به دنبال مشتری برود و می گویند مشتری محورند ولی مشتری خودش می آید ولی زیر ساختی نیست که به او تلفن بدهند شما کشور عزیزمان ایران را بگردی از این مشتریها فراوان است.
چرا چیزی را می گوئیم ولی عمل نمی کنیم.
دیگه با این خبر زمین و زمان فهمیدند که اون منطقه زیر ساخت ندارد
بنده کرنومترو روشن کردم …