مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روش‌های عجیب‌وغریب اپراتورها برای عضویت کاربران در سرویس‌های پیام کوتاه

مخابرات ما (محمد – سردبیر) – سرویس‌های پیام کوتاه یکی از منابع درآمد اپراتورهای موبایل و چالشی مهم برای کاربرانشان است. درحالی‌که کاربران اپراتورها از هزینه‌هایی که پیامک‌ها و سرویس‌های پیام کوتاه بدون اینکه از آن‌ها اطلاعی داشته باشند گلایه دارند، اپراتورها و برخی از سرویس‌های پیامک هم چنان روش‌های مختلف و حتی عجیبی را برای عضویت کاربران در این سرویس‌ها در پیش‌گرفته‌اند. از مسابقه‌های مختلف پیامکی و کم کردن وجه بدون اجازه صاحب سیم‌کارت گرفته تا مورد عجیب جدیدی که به‌تازگی برخی از کاربران ایرانسل گزارش کرده‌اند.

irancell-2134-slide

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به‌تازگی برخی از کاربران ایرانسل گزارش کرده‌اند که پیامی دریافت کرده‌اند که در آن عنوان‌شده که «شما یک پیام صوتی برای شنیدن دارید و برای شنیدن آن عدد یک را ارسال کنید.» کاربر نیز با ارسال کد یک نه‌تنها هیچ پیام صوتی دریافت نکرده، بلکه به عضویت سرویسی درآمده است! این شیوه جدید به صورت‌های دیگر شامل دریافت پیام صوتی، پیامک و… گزارش‌شده است و در برخی از پیامک‌ها نیز نام مالک سیم‌کارت ذکر شده و مشخص نیست چرا اطلاعات کاربران در میان این سرویس‌ها دست‌به‌دست می‌شود.

بااین‌حال سرویس‌های پیامکی هم چنان یکی از ضعف‌ها و عامل نارضایتی کاربران هستند که اپراتورهای همراه به‌خصوص ایرانسل، باید برای آن فکری اساسی کنند.

khabar-slide2

***

 

 

705310cookie-checkروش‌های عجیب‌وغریب اپراتورها برای عضویت کاربران در سرویس‌های پیام کوتاه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام

    سازمان تنظیم مقررات ساکت نشسته و اپراتورها میلیاردها به جیب می زنند !

  2. مجید فا می گوید

    لطفا خبر بنده در مورد تالیا رو منتشر کنید جناب سردبیر

نظرات بسته شده است.