مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همه کارکنان , در لابلای سکوت دنبال خبریم!

[box]مخابرات ما – آنچه دیده می شود نوعی کم محلی به کارکنان است؟ یا وصله بی صدای امروز به فردا!؟ بهر حال این وضعیت چندان جالب نیست![/box]

tahlil-analiz-nazar-80x250

نویسنده:نادری 80

مخابرات ما- دوستان سایت , در دوران سکوت و سکون و بی خبری در مخابرات , بدنبال طرح خبرهای تازه , هر روز سایت را ورق می زنند.ولی وقتی خبری پیدا نمی کنند گمان می کنند سایت محدود شده و خبری را اعلام نمی کند.

اما بعنوان نویسنده سایت , و منبع نزدیک به آن , به صراحت می گویم هیچ خبر دقیق و موثقی وجود ندارد که سایت بخواهد آن را اعلام کند. حتی شایعات نیز در این زندگی قدرت حیات ندارند.

تمام اینها, به این دلیل است که از روز اول حضور و ظهور مدیریت جدید , کارکنان در انتظار باز شدن شرایط , بهبود شرایط و بازگشت اجرای قوانین هستند.

در دوره ای که طرف کارکنان , یک سیستم خصوصی بود, دیگر تعارف کنار رفته بود.همه می دانستند که بخش خصوصی به اراده کارکنان تن نمی دهد لذا آنان نیز به مسیر دادخواهی از مراکز قضائی رفته بودند.

اما اینک هنوز هم کارکنان به حرمت حکومت دولت بر مخابرات , صبور شده اند.بهر حال سابقه دولتی بودن کارکنان , به آنان می گوید دولت در نهایت کار مناسبی خواهد کرد.

اما هر قدر جلوتر می رویم , متاسفانه , دولت نیز به شرکت داری پرداخته و اصولا به حل مشکلات فکر نمی کند!

از ابتدای سفرهای استانی مدیر عامل مخابرات ایران, به تناسب درخواست کارکنان, بازنشسته ها, شرکتی ها و …. قول هایی داده شده است که هیچیک اجرا نشده اند!

قول هایی که به بازنشستگان خوزستانی داده شد, قول هایی که به آزمونی های گلستان داده شد, قول اجرای قانون در پرداختها که به رسمی ها داده شد و …. همه و همه, در فضائی لایتناهی و خالی, با انعکاسی وجشتناک به سمت خودمان بر میگردد.

ظاهرا آقایان یادشان رفته است که اجرای برخی از قوانین قابل توقف نیست.مثلا نمی توان روند بازنشستگی را متوقف کرد.درست مثل جریان ملایم آب , در حال حرکت است.در روند حرکت رودخانه سیستم اداری , می آیند و می روند. حالا نمی آیند, و نمی روند!

هیچ کاری, هیج تصمیمی, هیچ حرکتی, هیچ رفتاری , حتی به نقطه استارت نرسیده است.

این وضعیت اصلا خوب نیست! به مدیران قبلی هم بارها همین حرفها را زدیم تا اینکه روزی کار از کار گذشت!

آقایان! مشکلات پرسنلی را زودتر به جواب برسانید! این اولین قدم است که متاسفانه شما به آخر , واگذار کرده اید!

[box type=”error” fontsize=”14″]آقایان! مشکلات پرسنلی را زودتر به جواب برسانید! این اولین قدم است که متاسفانه شما به آخر , واگذار کرده اید![/box]

 

705730cookie-checkهمه کارکنان , در لابلای سکوت دنبال خبریم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. قراردادی می گوید

    متاسفانه رانت بازی و پارتی بازی این سالها در مخابرات زیاد شده مدیرانی که انتخاب میشوند شایسته نیستند و از حق و حقوق کارکنان دفاع نمی کنن . مخابرات ایران رو هم خدا خیرش بده از هر روزنه ای برای شانه خالی کردن به تعهداتش استفاده میکنه دستورالعنل ها و بخش نامه های استخدامی رو نادیده میگیره . نمونش مخابرات استان گلستان که با همکاری مدیر منطقه 35 نفر از نیروهای قراردادی رو به ناحق یه یهانه یک آزمون سوری شرکتی کردند و فرستادن تو دامن شرکت شسکام که سودش به جیب کارکنان مخابرات که این شرکتو تشکیل دادن میره . به امید بازنشست شدن هر چه زودتر مسئولین بی کفایت و نالایق مخابرات . بلکه ما نیروهای قزاددادی هم یه روز خوش ببینیم

  2. ناشناس می گوید

    مخابرات شیراز قرار است از حرم شاه چراغ وام بگیره پاداش همکاران بده چون پول ندارنند

  3. رو راست باشیم می گوید

    سلام
    شرکت خصوصی دیگه این حرف ها رو نداره به هرکی دلشون بخواد پاداش میدن به هرکی هم دلشون نخواد نمی دن چون مال خودشونه ! ناراحت نشو عزیزم مال خودشونه مگه نیست ؟ طرف 15 ساله مدیره مگه الکی دیگه تمام راهها را بلده اینطور نیست ؟

  4. ناشناس می گوید

    سردبیر جان ممنون میشوم کلمات را حدالمقدور سانسور نکن و جاش نقطه چین نذار

  5. ناشناس می گوید

    اگر پاداشی هست باید برای همه استانها یکسان باشد. اتفاقا برای مخابرات ایرانی هاباید کمتر ازبقیه باشد. مگر خون آنها رنگین تر؟

  6. ال م می گوید

    بنام خدا
    روزی که از دفاع مقدس فارق (با همان توان و همان نیت و همان از خود گذشتگی ایثار ) گشتیم ادامه مبارزات خود را دردر راستای بوجود اوردن جامعه علوی مومن ترین مجموعه اداری کشور ( مخابرات ایران ) یافتم غافل از اینکه این مجموعه و مدیران پس مدتی ما را جدا ( انشالله خدا ما را ببخشد ) به مرگ راضی نموده اقای سراییان و دیگر مدیران محترم ارشد ان روزگاران چند سال داشتید؟ (. ربنا افرق علینا صبرا ) خدایا به این بنده ناتوانت صبر عنایت فرما . و این سپید مویان را بی عزت و احترام مگردان

    1. مریم می گوید

      زمان مثل برق و باد میگذرد . هیچ وقت سرعت زمان را ندیده بودم. هر چقدر بزرگتر میشوم بیشتر سرعتش را حس میکنم. نمیدانم هرکی مسولیتی را بدست میگیره فکر نمیکنم نخواد بهترین مدیریت را داشته باشه ولی اینقدر حساب کتاب می کنیم که چی خوبه چی بده یکدفعه میبینی 4 سال رفت 8 سال رفت ولی هیچی درست نشد تازه اون چیزهایی هم که فکر میکردیم درسته غلط از آب بیرون اومد این است که بایست همیشه از خدا بخواهیم ما را به حال خود وانگذار. این اعتقاد قلبی باعث میشه حتی اگر اشتباه فکر کردی خداوند یه طوری بهترین سرانجام را رقم بزند پس نتیجه اینکه خدا را در جایگاه های بالا گاهی فراموش میکنیم.

  7. سیدعلی می گوید

    پیرمردی کاردیده هنگام مرگ فرزندانش را به سردی و گرمی ، پستی و بلندی ها……………‌‌‌‌‌‌ روزگار وصیت می کرد
    در آخرین نفس ها تعدادی چوب را از زیر رختخواب بیرون کشید و به هریک از فرزندان چوبی داد و گفت بشکنید
    فرزندان به راحتی چوب ها را شکستند
    اینبار پیرمرد چوب ها کنار هم گذاشت گفت حالا بشکنید
    حضرات هر چه زور زدنند نتوانستند چوب ها را بشکنند
    بله پیرمرد در اینجا بود که آخرین وصیت را نمود و جان را به جان آفرین داد
    گفت اگر می خواهید در زندگی از هر حیث موفق باشید باید همیشه باهم باشید وگرنه …………….
    ب له مخابراتی ها با اتحاد به حقشون می رسند
    (پ) و (ز) و ………. راحت به حقشون می رسند اما بقیه شاید روز قیامت بحقشان برسند

  8. ناشناس می گوید

    سلام مثل اینکه پاداش بهره وری برای مخابرات ایران (تهران) یکماه و برای برخی استانها همان 50 درصد(15 روز) نامه اش ارسال شده.

    1. یک نفر می گوید

      شایعه هستش. شاید به مخابرات ایرانی ها یک ماه بدهند ولی به مخابرات استان تهران مثل بقیه استان ها خواهند داد

    2. کارمند می گوید

      گیلان مثل همیشه پول ندارد دنبال وام است وام هم که دیگر به ایشان نمی دهند پس باید چه کرد

  9. ناشناس می گوید

    آقای …. حقوق و پاداش های نجومی هم خودش هم مدیرانش میگیرند. براشون کارمندها مهم نیستند.

    1. کارمند می گوید

      احسن همکار ارجمند

  10. امید می گوید

    سلام
    عزیز دل برادر این عزیزان عزیزتر از جان و عزیز کرده خاص و عام اصلا قدم زدن که هیچ تاتی تاتی کردن را هم فراموش کرده اند و اول و اخر هم نمی شناسد اینها قدر قدرتانی هستند که در خلا محاکم قاطع انطور که دلشان میخواهد می تازند و نیروی انسانی را به عددی بشمار نمی اورند حالا هی شما تذکر بدهید و انذار
    اصلا گوششان به این حرفها بدهکار نیست اخه وقتی پاسخگو در هیچ محکمه عادلی نیستند و محکمه ای هم نیست که اینها را به سوال بکشد چه انتظاری باید از اینها داشت؟
    همون بهتر که ما هم خود را به کوچه معروف بزنیم و شتر دیدی ندیدی سر دهیم تا هر چه پیش اید خوش اید
    شب دراز است و قلندر بیدار
    شاید هم اخر شاهنامه خوش است
    و شاید بزک نمیر بهار میاد
    و شاید هم گهی زین به پشت و بازم زین به پشت و این بیشتر محتمل است چون غیر از خدا که ما دادرسی نداریم و خدا هم که صبور است

  11. ناشناس می گوید

    باسلام وخدا قوت. تیپ مدیریتی اقایان وگفتارشان خیلی قشنگ وجالب بوده وخودشان راازنظر علم ودانش وطراحی بکارگیری نیروی انسانی برتر میدانند ولی دوصد گفته چون نیم کردار نیست

  12. یک نفر می گوید

    خیلی ممنون از سردبیر عزیز بابت این مطلب.واقع امر این است که مخابرات دقیقا مثل یک مرده شده.هیچ حرکت و تحرکی درش دیده نمی شود. هر روز بدتر از دیروز.اصلا دچار افسردگی شدم. واقعا ناراحتم از بابت این که عمرم رو دارم تو این شرکت تلف میکنم که هیچ خبری نیست و برای نیروی انسانی هم هیچ ارزشی قائل نیستند. از ابتدایی که این مدیر عامل و هیئت همراهشون سرکاراومدن، همکاران خیلی خوشحال شدن که شاید مخابرات طعم خوش گذشته های نه چندان دور را دوباره بچشه. اما….. اما تو این مدت نزدیک به یک سالی که این دوستان سرکارآمدن جز وعده وعید و دادن تزهای الکی عملا چیزی ندیدم و چه بسا وضع شرکت بدتر از پارسال و سال های قبل شده. واقعا نمیدونم از دست من جوان کارشناس این شرکت چه بر می آید

نظرات بسته شده است.