بیمه تکمیلی , به لطف هیئت مدیره در خانه آخر.
[box]مخابرات ما – در آخرین گام , باز هم هیئت مدیره در بیمه های تکمیلی قدم بزرگی به نفع کارکنان برداشت.[/box]
مخابرات ما – بیمه تکمیلی درمان کامل (فول درمان) قدم بزرگی بود که در مخابرات سابقه نداشته است اما هیئت مدیره این قدم را برداشت و این نوع از بیمه را با تمام هزینه هایش پذیرفت.
اقدام بعدی تعیین سهم کارکنان از این مبلغ بود. هزینه سرانه این نوع از بیمه , برای شرکت مخابرات ایران و در سراسر کشور 83 هزار تومان است. مصوبه هیئت مدیره باید سهم کارکنان را تعیین می کرد.
هیئت مدیره با مصوبه ای سهم کارمند را 20 درصد و سهم شرکت را 80 درصد تعیین کرده است.
در سال گذشته این سهم 40 به 60 بوده است.یعنی با همان بیمه نصفه و نیمه, سهم کارکنان 40 درصد از هزینه سرانه بوده است.اما این سهم اینک 20 به 80 تصویب شده است یعنی مشابه شرکت ارتباطات سیار.
هیئت مدیره شرکت مخابرات ایرا ن با تصویب بیمه تکمیلی بصورت فول درمان (درمان کامل ) و تعیین سهم کارکنان به میزان 20 درصد قدم خوبی در جهت آسایش کارکنان برداشته است.
ا عرض سلام خدمت سردبیر محترم .بیمه تکمیلی شکت مخابرات ایران از آسیا به دانا تغییر کرد و مجددا شرکت مخابرات ایران خانواده بانوان شاغل رو جزو خانواده مخابرات به حساب نیاورده و آنها رو دوباره تفکیک کرد .سال گذشته در بیمه آسیا ماهانه ۵۵۰۰۰ تومان بابت یک خانواده سه نفری از بانوان شرکت کسر می شد ولی این مبلغ امسال به ۱۸۰۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد .
سلام و خسته نباشید
از نظر مبلغ شاید تغییر تعریفی داشته باشه
امسال بیمه با درمان کامل است.از مبلغ 83 هزار تومن 20 درصدش توسط کارکنان پرداخت میشه
اما در این مورد اگر ممکنه توضیح بیشتری بدین من پرس و جو کنم.
با سلام خدمت سردبیر و همکاران
از اینکه هیات مدیره محترم زحمت کشیدند و این قرارداد را با بیمه دانا بستند جای تشکر دارد.
ولی توجهی به اینکه در آیین نامه درمان قبلی در صورتی احدی از همکاران هزینه درمانی داشته باشند مبالغ به همکاران پرداخت می شد ولی در حال حاضر چه همکار هزسنه داشته باشه چه نداشته باشه مکلف به پرداخت حق سرانه به شرکت بیمه گر هستیم.بطور مثال برای یک خانواده ۴نفره ماهیانه هزینه ای معادل ۲۶۸۰۰۰ تومان پرداخت می شود و آن هم فقط برای هزینه های سرپایی که قبلا در صورت تحقق آن از طرف شرکت پرداخت میشد. ضمنا این را هم باید در نظر گرفت که هزینه های دندانپزشکی هم هنوز بر عهده شرکت می باشد که قسمت اعظم هزینه های همکاران همین مورد اخیر هستش.
سلام
ظاهرا در روزهای اخیر قدمهای مثبتی به سمت کارکنان برداشته می شود مثلا برای کارکنان بازنشسته هزینه بلا عوض
ازدواج فرزند از 2.5 ملیون تومان به پنج میلیون تومان افزایش یافته است .و….
اونوقت ميگردن دنبال حقوق بگيران نجومي اقابااين دستورساده 30روزپاداش روميكنن 10روزو5روز اگرازحسابدارسركوچه اميرزاي بقال هم بپرسي جواب ميده كه قضيه چيه ؟؟؟؟ازهركارمند20روزتا25روزدرهر6ماه كم كني طي دومرحله پرداخت رقمي ميشه كه جديدابهش ميگن نجومي؟بعدميره توجيب اقايان مدير به عنوان حق السعي .
دوستان بدانید با عدم پرداخت پاداش به ما از هر نفر حداقل 50 وحداکثر 100 میلیون تومان ذخیره نموده وبا احتساب2000 کارگر مشمول رقمی در حدود 100 تا 200 میلیارد تومان تو حساب شرکت می مونه وبا احتساب سود 20 درصد توافقی سالانه مبلغ 20 تا 40 میلیارد صرفه جوئی می شه! که با توزیع عادلانه آن !سهم اعتماد مبین! وزیر !ومعاون وزیر !واعضاء
هیئت مدیره! ومعاونت ها ومدیران کل و…..جمعا” اگر 200 نفر باشند رقمی بین 100 تا 200 میلیون به تناسب سهم هر فرد می تونه با شه !که تازه اون هم به صورت طبقه ای وقطبی !باز توزیع می شه!
چرا ما مثل بچه های شرکتی اعتراض نمیکنیم
با سلام وعرض ادب وهمچنان تشکر ازشما سردبیر عزیز و رئیس وکل هئیت مدیره عزیزمخابرات امروزبنده بخاطر بستری همسرم به شرکت مخابرات گیلان رفتم ضمن تشکر ازآقای قاسمی نژاد خانم خدادادی معرفی نامه گرفتم به بیمه ایران معرفی شدم آقای قاسمینژادوهمکاران ایشان گفتنند فول است بیمه به بیمه رفتم برای 5میلیون تومان معرفی نامه داد گفتم خانم (کارشناس بیمه ) هزینه عمل ایشان بیشتراست قراردادما هم فول است ایشان هرچند برگ را عوض کردولی گفت ما معرفی نامه فول نمی دهیم سقف دارد می خواهم بزرگواری فرمایید پاسخ فرماییدمگر بیمه ما فول نیست چرا پس معرفی نامه فول یا بی نهایت نمیدهیند من ازهمه کمال تشکررا دارم ولی بازبیمه به تشخیص خودش مبلغ تعیین می کند
با سلا وپوزش بیمه دانا منظورم بود
اين لطف نيست جناب سردبير اين وظيفه انهاست وحداقل كاريست براي همكاران شريف مخابرات ايران/
باسلام برادرناشناس من نمیدانم ما کی میخواهیم یادبگیریم درقبال کار مثبت ،تشکر کنیم شما هنوز ندیده ونشنیده سریع قضاوت نکن اول قرارداد رامطالعه کن اگر نسبت به گذشته بهتر شده خوب جای تشکر واگر بدتر شده جای انتقاد دارد .خوب است که تجربه ی عدم پرداخت حق وحقوقمان راداریم شخصی مثل باطنی وظریفی ازاد خط بطلان بر حق وحقوقمون کشیدند خوب این گوی واین میدان بفرما حق خودت وبقیه رو زنده کن وبعد از موضع بالا نگاه کن وصحبت کن
واقعا درست وبجا گفتيد والا بانكها وشركت گاز -شركت برق وشركت نفت ازساليان سال هست كه به اين شكل خدمات به كاركنانشون پرداخت ميكنند چه منتي هم سر كارمنداي مخابرات ميزارند ولي خوب بازم جاي تشكر داره چون ميتونستند همين حداقل كار رو هم انجام ندهند.
سلام.
باور کنید اگر در مواردی قصد کمک و لطف نباشه بین دو چیز اجرائی فاصله زیاده.
بدون تعارف بگم
در مخابرات ایران هیچکس حتی فکر بیما کامل درمان رو بفکرش راه نمیداد (بخاطر هزینه اش)
ولی وقتی عضو هیئت مدیره در جلسه می شینه , میگه همه نصفه نیمه ها رو بریزین دور, درمان کامل قیمت بگیرین.
او اگر همون روند گذشته رو ادامه میداد کسی ازش اشکال نمی گرفت
بین اینها فرق هست
باید اینها بزرگ بشه تا مدیران بدونن یه قدم طرف کارکنان بیایند کارکنان توان درکش رو دارن
و قدر میدونن
لذا برای کارهای دیگه تشویق میشن
البته حرفتون هم درسته که تمام اینها وظیفه است.ولی امروز ادای وظیفه , ظاهرا فراتر از وظایف جاری شده
باید تکر کرد تا این فرهنگ ادامه پیدا کنه
با حالت (دائم طلبکار بودن) چیزی درست نمیشه
از اینکه نظرتونو نوشتین تشکر میکنم.نظرتون برام خیلی ارزش داشت
احسنت
سلام سردبير اره شما درست ميگيد ميتونستند خيلي راحت مثل سالهاي قبل قرارداد ببندند ولي بازم خداراشكر چون واقعا اينجوري خيالمون راحت شد ازشون بايد تشكر كرد ولي كاش واسه هزينه دندان هم با بيمه قرارداد مي بستند مثل اينكه خود اداره پرداخت ميكنه ولي نميدونم به چه صورت اميدوارم سال اينده اين مورد هم به ليست درمان كامل اضافه بشه
سلام دوست خوبم
برای دندون
میگن چون هزینه هاش خیلی متغیره و سنگین
خود اداره میده پولشو.
بهر حال باید نظارت عمومی همکاران باشه تا کار خوب, بدرستی اجرا بشه
فول درمان یک کلمه ابداعی انگلیس و فارسی است . فارسی را پارس پداریم
چشم.
گوش نویسنده کشیده شد