مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما- فشار به مخابرات بالا گرفته.

[box]مخابرات ما – در این میانه که مدیران مخابراتی در کشور نیستند تا تصمیمی بگیرند شما خبرهای جالبی برای ما فرستاده اید.[/box]

khabar-150x80مخابرات ما- به خبر جالبی که طی کامنتی به دستمان رسیده توجه کنید.جالب این است که مراجع تصمیم گیری اینک در اسپانیا هستند و عملا همه چیز به آینده موکول می شود.

اما … ما در ده سال گذشته ما آموخته ایم که خبرهای دوستان و اعضای سایت -خوانندگان سایت – را جدی بگیریم.

[box type=”info”]

محسني

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ در ۸:۴۴ ب٫ظ

 

ممکن است انتصاب حاشیه دار أمویی به قیمت صندلی مدیر عاملی مخابرات ایران. تمام شود ، بحث بالا گرفته است ، شایعات جدید بر اجبار ایشان به استعفاء به صورت داوطلبانه برای حل مشکل دارد ، دولت و مجلس و جالب تر اینکه ریس هیات مدیره مخابرات یعنی معاون وزیر نیز از این انتصاب إبراز بی اطلاعی و مخا لفت کرده اند ، شاید این انتصاب زمینه سونامی تغییراتی شود ، در مورد صلاحیت ایشان خوب هست کارنامه استانهای قزوین و،،،، برسی شود[/box]

 

هیچیک از مدیران موثر مخابراتی در ایران نیستند.بنابراین اگر هم خبری باشد می ماند برای هفته آینده! مسئله بسیار پیچیده شده است.نظر شما چیست؟

khabar-150x80

742710cookie-checkخبر شما- فشار به مخابرات بالا گرفته.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. شیراز می گوید

    فقط باید بنشینیم به انتظار که کی .رسمیها ازبین ماخدا حافظی بکنند…انشاءالله بعدش به یاری خداوند همه چیز درست میشه ..همکاران گرامی امیدتون ازدست ندیید امیدتون به خدا باشه ….ازهمین جا از طرف همکاران مخابرات استان فارس به تک تک همکاران سراسر ایران عزیز خسته نباشی میگم..انشاءالله سال خوبی پر از برکت در کنار خانواده محترم داشته باشید ….پیشاپیش عیدتان مبارک

  2. شیراز می گوید

    عامو دروغه اینا خودشون هم نمیدونند چکار میکنند

  3. پیروان ولایت گیلان می گوید

    براساس اسناد و شواهد و گفته های کارکنان مخابرات گیلان مدیر قبلی آنقدر به ..و.. و(گوشی همراه آیفون….)داده و مابقی قضایا بماند.
    فقط کمی تحقیق و تفحص نیاز است . لطفا” به آقایان بگوئید کوتاه بیایند هر روزی که از حضور مدیر جدید می گذر ابعاد تازه روشن میشود. خدا به داد ما در قبر و قیامت برسد!!!!!

  4. محمد باجی اوغلی می گوید

    سلام
    دقت در انتصاب مدیران ارشد و توجه به مسائل جانبی و انجام هماهنگی های لازم از ابتدائی ترین اصول می باشد از طرفی مخابرات آنقدر مشکل دارد که جائی برای اتلاف وقت و انرژی ندارد، لذا مصلحت می باشد تا این موضوع سریعاً حل و فصل گردد. از عموم مدیران و همکاران گرامی هم انتظار است از حاشیه پردازی های غیر ضروری خودداری فرمایند. سایت وزین مخابرات ما هم اگر فقط به اطلاع رسانی پشت پرده ها جهت تنویر اذهان اقدام نماید کافی است و شایسته نیست وارد دعواهای زرگری شیفتگان قدرت شود.

  5. همکار می گوید

    سلام
    در سایت مخابرات ما خیلی بیش از سهمیه به استان گیلان پرداختید لطفا به مسائل سایر استانها به پردازید هواخوب بشه ویلا ها به کار بیافتد مشکلات گیلان هم حل خواهد شد .

  6. ناشناس می گوید

    سلام

    سردبیر عزیز الحق و الانصاف برخی همکاران به سورس خبرها دسترسی دارند گویا ظاهرا در استانه انتخابات خبرهای در رابطه با عزل و نصب ها در جریان است .

  7. ناشناس می گوید

    این نیز بگذرد

  8. ناشناس می گوید

    سردبیر سلام
    این درسته که قرارداد مستقیم تا اخر سال برای شرکتی ها اجرایی میشه؟

    1. ناشناس می گوید

      شایعه هستش گوش ندید به این حرفا مخابرات همین الانم کارمندش خیلی زیاده اگر هم باشه تعدیل حستبی همراهش هست

      1. ناشناس می گوید

        چرا تعدیل تا سه الی چهار سال اینده خبری از نیروی رسمی نیست این ما هستیم که میمانیم

نظرات بسته شده است.