مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید -مردان قدرتمند از سفارشی های خود حمایت می کنند.

[box]مخابرات ما – هنوز هم بحث ما گیلان است و انتخاب مدیر عامل آن.این هم کامنت زیبای شماست.[/box]

shoma-neveshte-eed-100x100مخابرات ما- در دل همین کامنتهای شما هزاران معنا دیده می شود.اما امشب دیگر با ارائه نظراتی بسیار زیبا سنگ تمام گذاشته اید.

هر یک از شما حتما مثل ما به این فکر کرده اید که مدیران قدرتمند استانها , چرا و از چه کسانی در مخابرات حمایت می کنند.

این کامنت و نویسنده اش نظر خاصی دارد.دلیل برخی حمایتها را بنا به نظر خودش روشن کرده است.البته منظور ایشان فقط گیلان نیست , لطفا به خودتان نگیرید.

[box type=”info”]

حقگو

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ در ۴:۲۳ ب٫ظ

 

با سلام وخسته نباشید
برخی  چون  -ممکن است – مدیون مخابرات گیلان شده اند مجبور به همراهی با عده قلیلی در مخابرات گیلان می باشند چون برخی مردان قدرتمند , بستگان و وابستگان خود را براحتی و بدون طی تشریفات اداری در مخابرات گیلان مشغول بکار کرده اند و حالا یک سیاهی لشکر در مخابرات گیلان بدون انجام کار مفید مشغول به کار که نه بلکه مشغول به هزینه تراشی هستند.[/box]

 

هیچ حرفی نمی توانیم بزنیم. متاسفانه کمبود مشاغل مناسب , کمبود تعداد مشاغل مدیتی بقدر نیاز مقامات , در یک کلام, کمبود منابع دردسرهای زیادی دارد.

shoma-neveshte-eed-100x100

742740cookie-checkشما نوشته اید -مردان قدرتمند از سفارشی های خود حمایت می کنند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. مهدی می گوید

    با سلام

    می خوام به مطلبی اشاره کنم که در مورد عزل و نصب مدیر تو استان گیلان شاید بهش تاحالا توجه نشده باشه!
    در مورد اینکه حق هر مدیرعاملی است تا نفرات منتخب خود را جایگزین کنه بحثی نیست ولی یه اما اینجا وجود داره اونم اینه که کسانی که در مورد حقوق خود و مسائل مربوط به منابع انسانی(از پیمانکار گرفته تا بازنشسته) تا بحال پای چندین نفر از خارج مخابرات (از مجلس گرفته تا وزیر ارتباطات) رو به میون آوردن!
    اگه بخوایم حق مدیر عامل در عزل نصب ها را مغتنم بدونیم پس نباید در مورد مسائل دیگه مثل منابع انسانی کسانی خارج از مخابرات رو در تصمیمات مدیرعامل دخیل کنیم!
    پس توجه به این نکته ضروریست که مغتنم شمردن حق مدیرعامل در عزل نصب ها مساوی است با اینکه کسی از بیرون حق دخالت در هیچ یک از مسائل داخلی مخابرات رو نداره
    شاید هم این موضوع در آینده به سایر مسائل مرتبط بشه پس باید در رفتارهامون دقت کنیم

  2. ناشناس می گوید

    درگیلان نزدیکِ 1700 شرکتی داریم که از نوعِ ” سفارشی ویژه” توشون کم نیست ،و بالاخره شرکت مجبور به تعدیل این تعداد به 1000 نفر میشه ، این همون جاییه که داد همه رو در آورده، ومقاماتِ استانی رو هم ،در گیر کرده.یه نیگا توی پرونده ی افرادِ شرکتی ، نشون می ده که چقدر نماینده ها، استانداری، مدیران دیگر دستگاهها و ادارا ت،فامیلان، اقربا،… در داخل ِ شرکتِ مخابرات گیلان، مهره چینی کرده ن ،و در غیاب “طبقه بندی مشاغل و وجودِ شرایط در افراد”، می تونید بقیه ی ماجرا را راحت تر تحلیل کنید.

    1. ناشناس می گوید

      خوب باید بر اساس مدرک تحصیلی افراد جذب شوند و روزومه و معدل

  3. ناشناس می گوید

    ولی اخرش خبری برای شرکتی ها میشه من امیدوارم
    این سردبیری که من میشناسم وقتی قولی بده پاش وایمیسته
    با توجه به امیدواری های سردبیر در خصوص قرارداد مستقیم امید است که سال اتی همه شاد و خرم و سلامت با برند مخابرات و تندیس سردبیر را اغاز کنیم
    سردبیر متشکریم

نظرات بسته شده است.