مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما گفته اید- کاندیداهای تندیس های مخابرات ما در کلام شما (بخش سوم) در گفتگو با مدیران

[box]مخابرات ما- وقتی سردبیر بطور مستقیم با مدیری یا همکاری در مورد تندیس ها صحبت می کند از ذکر نام ها خودداری میکند.مگر اینکه خودشان بخواهند.[/box]

 

نوشته : سردبیر

مخابرات ما – طبیعی است که باید بتوانیم در طی دو ماه آینده نظرات اکثر افراد را جذب کنیم.افرادی که با مجموعه های بزرگ کار می کنند.

اما برخی نمی خواهند نامشان برده شود تا بتوانند آزادانه و صریح نظر بدهند.

جمعه با یکی از دوستان مدیر صحبت می کردم.کمی صحبت کردم تا موضوع تندیس ها برایش مشخص شد.

او موارد شاخص و مهمی که می تواند عامل دریافت تندیس باشد این فعالیتها می داند:

  1. بیمه تکمیلی (درمان کامل) –
  2. تعیین سهم کمتری برای کارکنان در هزینه همین بیمه درمان کامل (20 به 80 – 20 درصد برای پرداخت کارکنان و 80 درصد برای مخابرات)
  3. رای به برگزاری آزمون و تعیین وضعیت نیروهای شرکتی –
  4. حفظ وضعیت مالی شرکت مخابرات با توجه به پرداخت های سنگین آخر سال-
  5. موضوع اپلای (apply) بسیار مهم است چنانچه جا بیفتد. اپلای می تواند نظام شایسته سالاری را جا بیندازد.

افرادی که بنظر ایشان در همین شاخص ها شایسته دریافت تندیس هستند این افراد می توانند باشند:

  1. -مهندس وصلی-
  2. -مهندس وصلی
  3. دکتر سرائیان
  4. -جناب بیگدلی
  5. -جناب باطنی

 

به مرور نظرات همه کسانی که در بخش کامنتها نظر داده اند, یا مستقیم با سردبیر و یا دست اندرکاران سایت گفتگو کرده اند منتشر می شود.

شما هم اگر می خواهید نظرتان منظور شود , تنها راهش اعلام آن به ماست.با افتخار نظرتان را ثبت و در صورت تمایل بدون نام منتشر می کنیم.

میانه اسفند- چله کوچک

سردبیر

 

744310cookie-checkشما گفته اید- کاندیداهای تندیس های مخابرات ما در کلام شما (بخش سوم) در گفتگو با مدیران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. iVahid28 می گوید

    به نظر بنده موضوع apply اصلا شایسته دریافت تندیس نیست. بنده اولین بار آبان 95 برای دو پست که خیلی دوست داشتم اپلای کردم. وقتی دستورالعمل اجرایی پیاده سازی اپلای رو خوندم واقعا خوشحال شدم چون طبق نکته 5 آیین نامه، اعضای مخزن استعدادها، قابل حذف از لیست افراد مورد بررسی نیستند(حتی در صورت مخالفت مبدا). یعنی حداقل تا مرحله مصاحبه باید جلو برن. پس خیالم راحت بود که دیگه مخالفت مبدا (در واقع لجبازی) که دفعات قبلی برای جابجایی من رخ داده بود، این دفعه بی تأثیر خواهد بود. بعد از اپلای یکی از کارهای روزانه من چک کردن وضعیت درخواست در HRIS بود. مدتی در حدود یک ماه گذشت که چون وضعیت درخواستم هیچ تغییری نکرده بود شروع به پیگیری تلفنی کردم از قسمت های مختلف. اول از همون کارشناس اداره جذب و جابجایی مخابرات ایران که اسمش در HRIS برای درخواست من ثبت شده بود که نظر موافق یا مخالفش رو بده. چندین بار باهاشون تماس گرفتم و ایشون گفتن که هنوز نتایج مشخص نشده و ایشون خبری از نتایج ندارن. بعدش از منابع انسانی استان خودمون پیگیری کردم که در کمال تعجب متوجه شدم که اسامی پذیرفته شدگان برای مرحله مصاحبه از منطقه ما اعلام شده و من توی لیست نیستم در حالیکه طبق آیین نامه چون عضو مخزن استعدادها بودم حداقل باید یه مصاحبه حضوری ازم میگرفتن! برای این موضوع خیلی پیگیری کردم از مدیریت منطقه خودمون که اظهار بی اطلاعی کردن تا رییس اداره جذب مخابرات ایران که خیلی جالب بود که ایشون در جریان این بند از آیین نامه در مورد مخزن استعداد ها نبودند و گفتند اجرای این بند ضرورتی نداشته! و از اون جالبتر به من گفتند که دو سه هفته ای میشه که پذیرفه شدگان در سمت جدید مشغول بکار شدند! یعنی همه این مدتی که من روزی دوبار سامانه HRIS رو چک میکردم که ببینم بالاخره درخواست من مورد موافقت قرار گرفته یا مخالفت، نفرات برگزیده شروع بکار هم کردن و حتی دوستان منابع انسانی زحمت زدن یک تیک در کارتابل مردودین هم به خودشون ندادن که بیخودی انتظار نکشن. بیشتر از 15 بار هم برای صحبت با سرکار خانم سیدمیرحسینی (مدیریت استعدادها مخابرات ایران) تماس گرفتم که موفق با صحبت با ایشون نشدم و صحبت با کارشناس هاشون هم مثمر ثمر نشد. این موضوع برای همه همکاران دیگه ام هم اتفاق افتاد و جالب بود که از حدود 15 نفری که ازشون پرسیدم هیچ کدوم دعوت به مصاحبه نشدن. نکته آخر اینکه اخیرا هم یک اپلای دیگه انجام دادم متوجه شدم که روال تغییر کرده و درخواست در ابتدا به کارشناس مسئول ارجاع میشه در حالیکه قبلا درخواست اول به اداره جذب و جابجایی مخابرات ایران میرفت. طبیعیه که هیچ کارشناس مسئولی اجازه خروج کارشناس خودش رو نمیده مگر اینکه واقعا از کارش ناراضی باشه و بخواد از دستش راحت بشه. با این روش فقط کسایی میتونن اپلای کنن که خاصیتی برای واحد و اداره خودشون نداشته باشن. پس بهتره یا طبق آیین نامه هایی که خود مدیران تصویب کردن اپلای رو اجرا کنن و یا این شو های مدیریتی رو متوقف کنن. مدیری که هیچ کاری نکنه خیلی بهتره از مدیری که امید واهی ایجاد کنه.
    من چند تا اسکرین شات هم از اون صفحه کارتابل HRIS آماده کرده بودم و میخواستم یه مطلب کامل در این مورد در گروه رهنگاشت بنویسم اما به دلیل تنبلی و بی حوصلگی تا حالا ننوشته بودم. خوب شد این خبر رو دیدم که حداقل یه کامنت در این مورد بدم.

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر سلام
    از 110 مدیر شایسته چه خبر؟؟ طبق اطلاعات بدست آمده از خیلی از استانها ضعیف ترین افراد به لحاظ مدیریتی و بی تفاوت ترین افراد جزء پذیرفتگان این طرح شده اند و مدیران توانمند یا حذف شده اند یا شرکت نکرده اند !!! مخابرات ایران قرار است هزینه هنگفتی بابت آموزش اینها داشته باشه ولی مطمئنا با اینها راه به جایی نخواهد برد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبری نداریم.ولی امیدوارم متوقف شد.
      این انتخابها به جایی نمی رسد

  3. رو راست باشیم می گوید

    با سلام
    بیمه تکمیلی (درمان کامل) –
    تعیین سهم کمتری برای کارکنان در هزینه همین بیمه درمان کامل (۲۰ به ۸۰ – ۲۰ درصد برای پرداخت کارکنان و ۸۰ درصد برای مخابرات)
    2 ماه از قرارداد گذشته هنوز هیچی معلوم نیست فقط هزینه اش را کسر کردند
    ما که عادت کردیم تابستان درخواست سیستم گرمایش را میدیم تا درست بشه وسط زمستانیم و زمستان درخواست سرویس کولرهارو و تا سرویس بشن اواخر تابستان
    اونوقت بیا بهشون تندیس هم بده …

  4. همکار می گوید

    میدانید کی نکبت و از کجا گریبان این کشور ر اگرفت! از انجائی که به ما القاء کردند اگر منافعت تامین شد به جهنم همه ملت!سردبیر جان! اگر تندیس را به همکارانت در مخابرات ما بدهید! خب شایسته تقدیر است! اگر خدائی جانبداری ناعادلانه نداشته باشند! زحماتشان قابل تقدیر واجرشان با خدا! اما عملکرد یه مدیر را نام ببرید که جز به منافع خودش ودوستان ورفقای یار غار وگرمابه وگلستان! فکر وعمل کرده باشد!واساسا” درکی از عدالت داشته باشد! از همین مخابرات ایران هیئت مدیره تا دورترین مرکز مخابراتی! انتصابات 10سال گذشته! نه انتصابات وجابجائی های 1 سال گذشته! پاداش دادنشان!گروه های معوق! بخشنامه بازنشستگی! همه چسبیدن به درمان! عزیزان درمان حق شماست! لطفی نکرده اند! این شرکت از تلاش وصدقه سری ما کارکنان 30 ساله وماقبل ما وحتی شما کارکنان شرکتی ! تبدیل شده به آهوی بریان شده! حالا بازنشسته های قبلی با کسو ت مدیریتی فقط سعی در پایمال کردن حق ما دارند! من بارها از دست همین مدیران گزیده شده و! نیش بر جانم زده اند! دیگر تواان بیان نام ندارم! اما اگر فقط ترسی از روز جزا نداشتم ومعادی نبود !یقین بدانید! بخاطر بسیاری از این بی عدالتی هائی که دیده ام! این اشخاص را شایسته مرگ می دانم!ووالله ترسم از قیامتی است که خداوند وعده فرموده ظلم وبی عدالتی ایشان را به من بسپارید!

  5. ناشناس می گوید

    با سلام به نظرمن مهندس ابراهیمی کاندیدای کارکنان می باشد چون در زمان خصوصی سازی ایشان تنها کسی بودند که کارکنان را خوب درک کردند

  6. سردبیر مشقی می گوید

    سردبیر لبخند را بر لبهای شرکتی ها تا شب عید بنشان
    ما به قراردادمان با شما پایبندیم

  7. کارمند مشقی می گوید

    اسم من که تا دیروز ناشناس مینوشتم
    سردبیر رقیبت شدم شاید روزی سردبیر اصلی شدم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      برخی کلمه ها در بین ما معنی و مفهومی فراتر از یک کلمه است.
      از جمله سردبیر.
      لطفا نام خود را عوض کنید. اجازه بدهید کلمه سردبیر حرمت خودش را حفظ کند.

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اسم شما رو میذارم کارمند مشقی
      به این امید که کارمند واقعی بشی.
      سردبیر مشقی که هنری نیست

    3. کارمند مشقی می گوید

      اگه روز کارمند شدم دوست دارم جای تو رو سردبیر بگیرم

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        انقدر اذیت نکنید!
        یه بار دیگه از اسم سردبیر استفاده کنید فیلترتون میکنم ها! … بعدا نگی نگفتی!
        این همه جا ….. این همه آدم درست و درمان, این همه آدم بدرد بخور, …. این آدم بدسلیقه میخواد جای سردبیر رو بگیره! … .واویلا!
        …بردمت توی فیلتر ها…… خوبه؟
        هر کامنتی که (سردبیر مشقی) توش باشه همچین فیلتر میشه که … راستی تازگی در ثبت احوال هم یعه اشنا پیدا کردم …. کارت ملی باطل میکنه!….

  8. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز و مهربان

    بنده دهها کامنت در موضوعات مختلف با نام ناشناس نوشته و می نویسم . انتظاری از شما ندارم ولی ایا می شود
    برای فعال نمودن همکاران راهکاری اعلام نمایید با تشکر دوستدار شما

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      گله من از همه دوستان خوبی مثل شما همین است که چرا ناشناس کامنت م ینویسید
      دو راه پیشنهاد میکنم.
      1- از این پس یک نام برای خودتان انتخاب کنید همشه در زمان نوشتن کامنت , همین نام را بنویسید. وقتی یک بار نام خودتان را بنویسید , هر وقت با همان سیستم کامنت بنویسید نام را تکرار میکند.
      2- عضو سایت شوید.در این صورت سیستم خودش مشخصات شما را در هر کامنت تکرار می کند

      این که کامنت شما نام داشته باشد بسیار مهم است.قطعا بخشی از تندیس ها از آن شما دوستان عزیز است

    2. ناشناس می گوید

      ترجیح می دهیم که تندیس نگیریم ولی ناشناس باقی بمانیم. هر چند سردبیر همه را می شناسد.

    3. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اتفاقا من از شمایان دوستان خوبم گله دارم.
      چرا ناشناس؟
      مگر استفاده از یک نام مستعار و دائمی چه اشکالی دارد؟
      اما منظورتان را برای فعال کردن همکاران متوجه نشدم.
      فعال در رکدام بخش؟

      1. مریم می گوید

        خب سردبیر بعضی ها از نام شما هم استفاده میکنن در همین سایت مثلا یه نفر دیگه هم اسم من هست حالا من چکار کنم.؟؟؟

نظرات بسته شده است.