مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- مطالبی بسیار مهم: معرفی شما / کامنت ناشناس/تاثیرش در تندیسها.

[box]مخابرات ما- یکی دو نکته بسیار مهم در مورد تندیس ها باید بگویم.حتما بخوانید لطفا.[/box]

sardabir_salam_mikonadمخابرات ما (سردبیر) – دوستان خوبم, سلام! یکی دو نکته بسیار مهم می خواهم بگویم , البته در مورد تندیس ها و معرفی افراد شاخص!

  1. به محض اینکه شما , یا هر کسی دیگری از طریق سایت , فردی را شایسته دریافت تندیس بداند, نام آن شخص در ردیف معرفی شدگان قرار می گیرد.اهدای تندیس به ایشان , به نظرات تیم انتخاب سایت , همچنین نظرات صریح شما بستگی دارد! یعنی وقتی در کامنتی یا مطلبی فرد الف مناسب معرفی می شود, تیم مخابرات ما روی آن , متمرکز خواهد شد! حتی اگر یک بار نامش گرفته شده باشد.
  2. حتما باید فرد, از طریق کسی در سایت معرفی شده باشد.کامنت یا مطالب نویسندگان یا … فرقی ندارد! یعنی اگر کسی در سایت از سوی دیگران کاندیدا نشده باشد سایت روی آن تصمیم نخواهد گرفت.
  3. نویسندگان کامنتها , سهم بزرگی در میان تندیس ها دارند! چرا با عنوان ناشناس کامنت می نویسید و چنین فرصتی را از خود می گیرید؟از این پس یک نام برای خود انتخاب کنید و همه کامنتها را با همان نام بنویسید! ضمن اینکه توصیه می کنیم عضو سایت بشوید و همیشه با استفاده از منوی (ورود سایت) با نام کاربری و رمز خود وارد سایت شوید. در زمان اختلاف بین افراد (برای نام مشترک) فقط ملاک ما عضویت در سایت خواهد بود.
  4. شما را دوست داریم.تندیس هایمان را دوست داریم.با وسواس تندیس اهدا می کنیم.اما دوست داریم شما هم از سایت خود یک یادگاری داشته باشید.بسادگی صاحب تندیس ها می شوید.بشرطی که به حرف های ما عمل کنید.دوست داریم تندیس های ما به دوستانمان برسد اما حاضر نیستیم رفتار بی طرفانه خود را زیر سوال ببریم.
  5. هر کسی را می شناسید که در طول سال 95 حداقل یک کار یا فعالیت خوب و قابل عرضه داشته است به ما معرفی کنید.این کار باید برای عموم همکاران نفعی داشته باشد.کار جدیدی باشد و جزو کارهای روزمره و جاری نباشد.آدم های خوب و فعال د رکنار ما بسیار هستندولی نمی توانیم به همه تندیس اهدا کنیم.
  6. ما نمی خواهیم به همه کارکنان مخابرات که خوب و مفید بوده اند تندیس اهدا کنیم.در مرحله اول این افراد باید رابطه ای با ما داشته باشند.حداقل خواننده سایت ما باشند!دوست مخابرات باشند و با افتخار تندیس های مخابرات ما را بپذیرند.این امر برای ما مهم است.
  7. در معرفی افراد, یا قضاوت در مورد معرفی شده ها, شناسنامه 30 ساله آنان را زیر و رو نکنید! کافی است در یک سال گذشته یک کار مفید داشته باشد (یا کارش را قبول نداشته و آن را رد کنید) لطفا به غیبت نیفتید.لطفا … لطفا …
  8. سردبیر خوش حق ندارد کسی را در سایت معرفی کند , یا اگر معرفی کند در لیست قرار نمی گیرد.اما می تواند روی لیست دیگران نظر بدهد.سردبیر می تواند گفتگوهای خود را در مورد تندیس ها , با شخصیتها  منتشر کند.آنان در طی گفتگو می توانند کسی را معرفی کنند یا نظر بدهند.

روز و روزگارتان خوش

سردبیر

744810cookie-checkسردبیر سلام می کند- مطالبی بسیار مهم: معرفی شما / کامنت ناشناس/تاثیرش در تندیسها.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    موافقم

  2. خدمات اولی ازیاسوج می گوید

    سلام خدمت سردبیر باتدبیر,,بنظر من یکی ازکسانیکه لیاقت تندیس ویاهر مدالی که نشان دهنده شجاعت وایثار باشد ,را دارد جناب مهندس نازاری میباشد,,,من خودم الان چندساله با سایت خوب مخابرات ماارتباط کامنتی دارم و خدایی اگاهی ودیدمارانسبت ب کارمون وشرکت مخابرات بازترکرده

نظرات بسته شده است.