مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها می گوید یک گروه تشویقی برای همه!

[box]مخابرات ما – همانطور که قبلا نوشته بودیم در راهروهای مخابرات خبر از یک گروه تشویقی است که …![/box]

نویسنده : نادری 80

مخابرات ما- شنیده می شود بدنیال کارهایی که دولت در طی یک سال گذشته برای کارمندانش انجام داده است , شرکت مخابرات ایران هم در تدارک اهدای یک گروه تشویقی به همه است.

هنوز چیزی از مصوبه هیئت مدیره , نظر مدیر عامل و حواشی آن نیست ولی ظاهرا این خبر درست است اما زمان اجرا معلوم نیست.

 

758740cookie-checkشنیده ها می گوید یک گروه تشویقی برای همه!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. مطلع می گوید

    دوست عزیز به عنوان کسی که شاید کمی بیش از شما اطلاع داشته باشم ، اعلام می کنم این موضوع قویا تکذیب می شود ومطمئن باشید حداقل ازدو ماه پیش تا کنون چنین صحبتی نشده است.
    متاسفانه انتشار چنین اخباری آنهم در این اوضاع نابسمان اقتصادی چیزی جز بازی با روح وروان همکاران نیست.

  2. همکار رسمی می گوید

    سلام :
    به نقل پیام تهران
    ” طبق مصوبه 163955مورخ85/2/8 هییت وزیران و تاکید وابلاغ آن توسط وزارتکار به شماره ج/م/7352 مورخه 92/7/30 مخابرات موظف و متعد شده است گروههای شغلی و ارتقای مدرک تحصیلی را مثل زمان دولتی اجرا نماید با توجه به اینکه انرا اجرا که نکرده هیچ و یک گروه جبهه سربازان را هم کسر کرده است . مسئولین محترم بدانند ما با استناد به این مدارک حق مان را به هر طریق ممکن خواهیم گرفت ………”

  3. همکار رسمی می گوید

    سلام :
    توصیه من به همکاران رسمی ، جهت احقاق حق و دریافت مطالبات از بابت مابه التفاوت رفاهیات ، رجوع به دادگاه صالحه است چون این در این قضیه بوی پول می اید و قطعا عده ای مخالف خواهند بود لطفا نظرات خود را اعلام ، تا برابر خواست جمعی اقدام گردد

    1. همکار معترض می گوید

      همکار گرامی
      بسیار پیشنهاد بجایی است
      فکر کنم این اعضای تشکل صنفی که انتخاب کردیم بتوانند با گرفتن وکیل و … اقدامات مفید و موثر دیگر در این راستا کمک باشند .
      شاید اصلا جزو وظایف ایشان هم باشد .
      لطفا سردبیر محترم یک استعلام و پیگیری از تشکل صنفی مخابرات به عمل آورد .

  4. نا اميد می گوید

    با عرض سلام
    28 سال قبل با مدرک مهندسي از دانشگاه دولتي با اينکه دعوتنامه از سازمان هاي مختلف داشتم جذب مخابرات شدم. همزمان يکي از بستنگان درجه يک با همان مدرک جذب سازمان ديگري شده است . اکنون وضعيت دريافتي خودم را با او قياس ميکنم فقط حسرت عمر بر باد رفته ام را مي خورم که به رايگان بر باد دادم.فقط تنها کاري که مي توانم بکنم اين است که از خدا بخواهم مسبب اين وضعيت را تنبيه کند که سرمايه مردم را به رايگان در اختيار ديگران گذاشته و ما را به اين روز انداخته است.خداوند عاقبت همه ما را ختم به خير کند.

  5. رسمی می گوید

    باسلام خدمت همکاران محترم.
    درود بر شما که حد اقل می نویسید و می گویید تا وقتی که ساکت هستیم آنها هم دوست دارنند اینطوری وقت کشی کنن و حق حقوق همکاران را ندهند .درود بر سردبیر عزیز و شجاع. همکاران محترم خواهشا فریاد بزنید تا دادمان به همه جا برسد از فرمانداریها گرفته استانداری و نمایندگان و غیره تا به پا نخیزیم و فریاد نزنیم اینها حق ما را نمی دهند.

  6. حميد زر می گوید

    سردبير عزيز سلام!
    چرا بعداز ٨سال گروه. تشويقي ؟
    چرا براساس قانون نيست ؟
    تعدادي از مديران كه حتي گروه ٢٠ خودراسالها گرفته أند بايد گروه مجدد بگيرند وعده زيادي. ازهمكاران نه گروه سنوات ونه گروه مدرك ونه گروه جبهه هم يك گروه اين چه. عدالتي است ؟

  7. همکار رسمی می گوید

    سلام :
    بخوانید و عبرت بگیرید
    از همین ستون بغلی گرفته شده : ” مخابرات ما (محمد – ایلنا) – در حدود ۳۰۰ نفر از کارگران بازنشسته کارخانه مخابرات راه دور شیراز امروز برای سومین روز متوالی مقابل استانداری استان فارس تجمع کردند.

    تعدادی از این کارگران در اواخر تجمع امروز جلسه‌ای با مدیر کل امور اقتصادی استانداری فارس داشتند. این مقام دولتی به آنها وعده داده است که مشکلات آنان هر چه سریعتر برطرف شود.

    بیش از ۱۲۰۰ بازنشسته این کارخانه تولید کنند کارت‌های سوخت که تاکنون که بیش از ۱۰ سال از بازنشستگی آنها می‌گذرد مطالبات مزدی ایام کار و سنوات بازنشستگی خود را دریافت نکرده‌اند.”
    فکر میکنید مطالبات ما را خواهند داد بیشتر به خودتان وعده ندهید !!!!!! بعد از ده سال نتیجه نگرفتند !!!!! چرا ؟ چون مثل ما آنها هم وحدت نداشته اند و به وقتش شکایت نکردند و….

  8. حامد شاکریان دربندی می گوید

    سلام

    هر روز که سپری می شود وسعت ظلم و تعدی مدیران به کارکنان بیشتر و بیشتر می شود تاکی بایستی شاهد سکوت
    باشیم جناب اقای مهندس فیضی ما رابه چه روزی انداختی ! جناب اقای دکتر واعظی چرا از حق ما دفاع نکردی !
    دوستان انجمن های صنفی تا کی سکوت ! فردا بعد از بازنشستگی زانوی غم در بغل خواهید گرفت و افسوس خواهید
    خورد ! خدا را شکر می کنم که با شکایت توانستم رفاهیات را از شرکت بگیرم . هر بلایی سر ما می اید از خودمان
    است والسلام

  9. همکار رسمی می گوید

    سلام :
    این سنکایکا در خصوص احقاق حق کارکنان ، جرات هیچ کاری را ندارند وگرنه کار به اینجا کشیده نمی شد. تو روز روشن گروه ها را نمیدهند و ان وقت شایعه گروه تشویقی را پخش می کنند !!!
    شما بیایید کارنامه عملکرد این سندیکا را بررسی کنید واقعا خالی خالی است چون کاری تا بحال انجام نداده اند اگر انجام داده اند بگویند !!!!!

  10. همکار می گوید

    برادر من در شرکت زیرساخت مشغول به کار است با ۱۲ سال سابقه مدرک لیسانس بالغ بر دو ملیون پانصد هزار نسبت به سال گذشته افزایش حقوق داشته اند. دریافتی فروردین ۸ملیون شده .خشک و خالی .اونوقت به ما یک گروه میخوان بدن اونم با منت که حقوق ۱۵۰ تومن بالا بره.

  11. استخدامی 92 می گوید

    سلام.آیا شامل ما قراردادی های 9 هم میشود؟

  12. همکار رسمی می گوید

    سلام:
    این نیز یک شایعه ای بیش نیست که از طرف همان مدیران برای مشغول نمودن کارکنان پخش شده چون هرچه زمان اعطای این گروه دیرتر باشد ( گروه ی که به حق باید در سنوات گذشته باید داده می شد ) به نفع شرکت و بضرر کارکنان است مخصوصا انان که نزدیک بازنشستگی قرار دارند و کمتر تاثیر خواهند گرفت بهتر است از راه قانون با رویه مقابله کرد و این یعنی شکایت سندیکا از شرکت ، البته اگر اعضا سندیکا جرات داشته باشند !

  13. همکار مخابراتی می گوید

    از سال ۹۶ به جای دادن حق واژه اهدای تشویق به کار می رود؟؟؟؟

  14. مسعود می گوید

    با سلام دوست عزیز این همان گروه های استحقاقی کارکنان است که در زمان خصوصی سازی به ما ندادن با این کارشون میخوان شیرین کاری کنند و بر ما منت می گذراند انهاحق خودمان را بدهند گروه تشویقی پیش کش.

  15. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام و خسته نباشید
    وقتی شرکت به ما دو گروه سنواتی نه اهدایی بدهکاراست چطور می گوید یک گروه تشویقی برای همه . پس اسم این کار تنبیه است تا تشویق و شرکت باید بگوید یک گروه تنبیهی برای همه نه تشویقی .البته یک نکته جالبی در این وسط به نظر می سد و آن اینکه وقتی شرکت با لابی گری هر از چند سال نرخ تعرفه ها را با لا می برد نیازی به تشویق کردن کارگران برای کا ر نمی بیند و خود را مثل مسئول خانواده ای می داند که با جیره غذایی ثابت همه را به طور نسبی سیر و گاهی گرسنه نگه دارد.این روش در دراز مدت کارایی ندارد چرا چون اینترنت استان ما به مدت یک هفته نیمه قطع بود و همه همکاران مرتبط به همدیگر پاس می دادند تا کار انجام نشود و هنوز هم حل نشده . حالا هیات مدیره هی برای خودش مصوبه تصویب کنه رهنگاشت بفرسته وقتی از پایین حرکتی نباشد این بدنه عظیم حرکت نخواهد کرد.به قول صادق زیبا کلام ایام به کام.

  16. کارمند کوچولو می گوید

    پس دو گروه معوقه چی؟
    تعیین تکلیف حقوق پائین مخابرات نسبت به سازمانهای دیگر چی شد؟
    ظاهرا سیاست در مخابرات از همان اول بالا بردن حقوق مدیران در حد سازمانهای دیگر وپائین نگهداشتن حقوق کارکنان بوده است واینکه مدیران به این خاطر از کارکنان کار بکشند ومتاسفانه پرسنل مخابرات هم که انسانهای نجیب وقانع هستند وصدایشان نیز در نمی آید.باور کنید از چند روز پیش که گزارش مقایسه حقوق مخابرات با سازمانهای دیگر را در سایت گذاشتید اکثر همکاران دپرس شده اند وهمان انگیزه کمی که داشته اند ازبین رفته است.جدا مخابرات برای خودش قبلا عدد قابل ملاحظه ایی بود

  17. علی بیغم می گوید

    با سلام
    حق از دست رفته امان را بدهند گروه تشویقی پیشکش ! نخواستیم و نمی خواهیم دلارهای آقایان خدای نخواسته بی زاویه شود همه کارکنان حداقل 2 گروه طلب دارند گروه تشویقی یعنی چه ؟ چرا به شعور انسانها توهین می کنید ؟

  18. سعیدی می گوید

    سر دبیر جان سلام .از جنابعالی درخواستی داشتم که با بزرگواری سفیر ما شوی واین پیام به سمع جناب آقای دیانی معاونت محترم توسعه انسانی و مدیرکل محترم روابط عمومی برسانی .واما درخواست این حقیر!” جناب آقای دیانی حال که با عنایت الهی سکان دار مسندی خطیر در شرکت مخابرات ایران شده اید لازم است طریقتی غیر از اندیشه مسئول ماضی این سمت پیشه نمائید.! روریکرد مدیریتی وخط مشی سازمان و… به جای خود نیکو! فقط بهنگام ومستمر نسبت به درج مصوبات واطلاع رسانی اندیشه مدیریت در خصوص تمامی مولفه هائی که به نوعی با همکاران مرتبط است اقدام نمائید. زمان آن رسیده است که مدیری مدبر با اطلاع رسانی بهنگام ومناسب به تمام شایعه هائی که در راهرو های مخابرات نقل قول می گردد خاتمه دهید!خود نیک می دانید آرامشی که با اطلاع رسانی دقیق ومستمر خویش می توانید برای همکاران ایجاد نمائید با هیچ رویکردی نمی توانید برقرار نمائید .بیائید در آستانه تکیه زدن بر این مسند خطیر همه همکاران در سراسر کشور را با اندیشه نیکو واطلاع رسانی مناسب وحذف شایعه های ناصحیح در جهت تحقق برنامه های ره نگاشت آرامشی مضاعف عطا نمائید .

  19. حسین ده ملا می گوید

    اهدا ؟

نظرات بسته شده است.