مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دوشنبه مخابرات تعطیل است , بجز نیروهای شیفت.

[box]مخابرات ما – از آنجا که در مواردی تعطیلی فردا سوال ایجاد کرده است این مطلب نوشته شد.[/box]

 

مخابرات ما – روز دوشنبه 11 اردیبهشت , روز کارگر است.تمام شرکتها و موسسات تحت پوشش تامین اجتماعی که اصطلاحا به آنان کارگر گفته می شود در این روز تعطیل هستند.

در شرکت مخابرات ایران و سراسر استانها نیز کارکنان تعطیل هستند.این تعطیلی شامل همه نیروهاست نه نیروهای کارگری یا شبکه یا هر جای دیگر.

مثل همیشه نیروهای شیفت در سر کار خود حاضر خواهند بود.

 

765620cookie-checkدوشنبه مخابرات تعطیل است , بجز نیروهای شیفت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. همکاررسمی می گوید

    اقای سردبیر
    موقع کار و فعالیت کارکنان شیفت کار را طبق یک نامه اداری موظف به کار در ایام تعطیلات (نوروز و تمام ایام تعطیل) و این در حالیست که با وجود تعطیلات کادر اداری در این روز ها نه تنها حقوق حقه کارکنان پرداخت نمی شود بلکه به تبعیت از کارکنان اداری هزینه غذا ی مربوطه را هم سالیان دراز است که از کارکنان شیفتی کم می کنند . و این در حالیست که این امر کاملا غیر قانونی می باشد.

  2. همکاررسمی می گوید

    همکاران شیفت باید سرکار باشند اما موقع پرداخت حقوق حقه جایی ندارند حتی پول غذا ی آنها به تبعیت کارکنان اداری ایام تعطیل کسر می گردد!!!

  3. کارگر می گوید

    خیلی دلم میخواد بدونم چه شخصی گفته روز کارگر در مازندران همه تعطیلند! تنها ادارات مرکزی هر شهر تعطیل بودند. شاید ما کارکنان شرکتی رو اصلا کارگر هم نمیدونن. شایدم ما کارمندیم. خوب حتما روز کارمند تعطیلیم نه؟ چرا تکلیفمونو روشن نمیکنن؟ چرا هیچکس جرات نکرد بگه همه سر کارند. کافی بود با یکی از مراکز در هر شهر تماس گرفته میشد. یا از همکاران شرکتی مازندران تو تلگرام سوال میشد. تنها مخابراته که میتونست روزمونو ازمون بگیره. هیچ ارگان دیگه ای چنین جسارتی نداشته تا حالا. امیدواریم روز کارگر به کارمندها خوش گذشته باشه. ما رو همیشه با روشهای خاصشون ساکت کردند پس این بار هم ساکت میشیم تا خدا چی بخواد

  4. امید از بابل می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    در مازندران به کلیه کارکنان بخش خصوصی در مراکز شهری و روستایی گفتند باید بیاین سر کار فقط ستاد تعطیل می باشد
    ستاد مگه چند تا نیروی شرکتی داره همشون آقایون رسمی هستند که در چنین روزی اونا کارگر هستند و ما کارمند
    آقایان بزرگوار کمی خجالت بکشید و دست از حکومت دیکتاتوری در شرکت بکشید که این هم نمی ماند
    ما که تموم جوونیمون رو برای شرکت گذاشتیم و در خدمت شرکت بودیم اگه امثال ماها نباشند باید فاتحه شرکت رو خوند
    پارسال آقای مدیرعامل قول داده بودند در مازندران که تا پایان سال ما جذب داریم پس چی شد آقای دکتر…

    1. راستگو می گوید

      خدا رو شکر که بالاخره یه همکار مازندرانی پیدا شد تا به سردبیر اثبات بشه که مازندران روز کارگر رو تنها واسه خود زسمیها تعطیل کرده بود.

  5. کارگر شیفتی می گوید

    گناه نیرو های شیفتی چیه؟!
    حتی امروز رو اضافه کاری روز تعطیل حساب نکردن
    این همه داریم شبانه روز زحمت میکشیم دریغ از کمی ارزش قائل شدن و احترام

  6. 1345 می گوید

    بيچاره كارگران (كارمند نما )شيفتي نه ايام تعطيلات نوروز نه جمعه ونه عاشورا وتاسوعادارندچون شيفتي هستنندومجبورند

    ساليانه نزديك 260ساعت اضافه كار بكنند

  7. محمد خراسان رضوی می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم و با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز جهانی کارگر با توجه به اینکه هر ساله روز جهانی کارگر کارکنان اداری تعطیل هستند ولی کارکنان شیفتی به انجام امور محوله مشغول و این تعطیلی شامل حال انان نمیشود پیشنهاد میشود در پایان این ماه حداقل یک روز کاری پاداش روز کارگر به حساب کارکنان شیفتی واربز یا یک روز مرخصی به مرخصی سالانه انها اضافه شود

  8. رضا می گوید

    با سلام
    همکاران شیفتی در کل ایام سال در محل کار حضور دارند ولی متاسفانه شرکت مخابرات علیرغم نص صریح قانون کار(مواد 62و63)که الزام به پرداخت اضافه کاری در ایام تعطیلات و روز جمعه دارداز پرداخت حق مسلم این قشر زحمتکش خودداری می نماید.باشد که از پاداش مقامات چیزی کم نیاید.!!

  9. کارگر بینوا می گوید

    “یازدهم اردیبهشت که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز کارگر نامگذاری شده، بر اساس قانون جزو تعطیلات رسمی کارگران محسوب می‌شود.
    طبق ماده ۶۳ قانون کار، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزء تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌آید. بنابراین کارفرمایان نمی‌توانند کارگر را برای کار در این روز مجبور کنند.”
    اما مخابرات مازندران تمام مراکز ستادی رو تعطیل کرد که اکثرشون همکارای رسمی هستند. تمام مراکز در کل استان مشغولیم و هیچ برنامه شیفتی هم اجرا نشد. در حالی که مدیران مازندران دروغ میگویند که امروز در کل استان شیفتیم. همه همکارای شرکتی در کل استان سر کاریم.

  10. نیروی شیفت می گوید

    با سلام
    حداقل برای نیروهای شیفت چیزی در نظر میگرفتن

  11. فلاح می گوید

    سردبیر از اینکه به فکرمونی ممنون . هدفم زیر آب زدن نیست فقط من جزو اون تعداد افرادی نیستم که ظلمو نادیده بگیرم. موندم چرا اینقدر نظارت بر کار استانها ضعیفه. اینقدر ضعیف که استان بتونه بگه فردا فقط شیفت گذاشتیم! بخدا دروغه. سردبیر نگید چرا موضوع رو گنده ش میکنید شما مازندرانیا! وقتی تو یه همچین موضوع ساده ای بطور خود مختار عمل میکنن تو موارد مالی و … هم همینطوره. حالا دیگه شرکتهای استانی هم نیستن که بگیم امور هر استان به خودش مربوطه. با همه حرفای تلخی که به شما میزنیم اما هر وقت مشکلی باشه بازم جز شما انگار کسی نیست که بشنوه.
    ماه من !دل به غم دادن و از یاس سخن هاگفتن
    کار آنهایی نیست ،که خدا را دارند…
    ماه من !غم و اندوه ،اگر هم روزی ،مثل باران بارید
    یا دل شیشه ای ات ،از لب پنجره عشق ،زمین خورد و شکست،
    با نگاهت به خدا ،چتر شادی وا کن
    و بگو با دل خود ،که خدا هست،خدا هست!

  12. ف می گوید

    سردبیر ممنون بابت اطلاع رسانیتون. اما ای کاش این مورد به روسای شهرها اعلام میشد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بمن نتیجه رو خبر بده لطفا

نظرات بسته شده است.