مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیشترین حقوق‌ها مربوط به کارمندان کدام استان‌ها است؟

[box]مخابرات ما- بررسی حقوق دریافتی کارکنان دراستانهای مختلف در این نوشته صورت گرفته است.[/box]

تنظیم برای انتشار – محمود

منبع : ایرنا

مخابرات ما- بر اساس گزارش حقوق و دستمزد سال 95، میزان دریافتی شاغلان در استان بوشهر 39 درصد، هرمزگان 21 درصد و استان خوزستان 5 درصد از میانگین دریافتی در استان تهران بیشتر است.

داده‌های جمع‌آوری شده در گزارش سراسری حقوق و دستمزد سال 1395 نشان می‌دهد میانگین حقوق دریافتی در سطوح غیرمدیریتی در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان از سایر استان‌های کشور بیشتر است.

یافته‌های این گزارش بیانگر آن است که استان تهران در رده چهارم بیشترین دریافتی‌ها قرار دارد و بعد از آن استان‌های فارس و البرز پیشتاز هستند.

نکته جالب این گزارش آن است که در این رتبه‌بندی، استان خراسان رضوی از جمله استان‌هایی است که میانگین دریافتی آنها به طور قابل ملاحظه‌ای از تهران کمتر است. میانگین دریافتی شاغلان در استان خراسان رضوی 27 درصد کمتر از استان تهران است.

گزارش حقوق و دستمزد سال 95، مرجع آگاهی از میزان حقوق و دستمزدها در مشاغل مختلف در کشور است که بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از بیش از 100 هزار نیروی متخصص تمام‌ وقت در گروه‌های شغلی مختلف منتشر شده است.

این گزارش تحقیقی هر ساله توسط وب‌سایت ایران‌تلنت تولید و منتشر می‌شود.

 

768470cookie-checkبیشترین حقوق‌ها مربوط به کارمندان کدام استان‌ها است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. کفشدوزک

    […] بیشترین حقوق‌ها مربوط به کارمندان کدام استان‌ها است؟ … […]

  2. کارمند می گوید

    اگر این آمار مربوط به مخابرات هست که تصور نمیکنم صحیح باشد. اما اگر در مورد کلیه شاغلان میباشد طبیعی است در استانی که 26 فاز پتروشیمی در منطقه عسلویه آن کار میکند و تعداد پرسنل شرکت نفت و نیروگاه اتمی آن بیش از سایر نقاط است 39 درصد در بوشهر و 5 در صد در خوزستان طبیعی است اما در خصوص هرمزگان اطلاعی ندارم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فقط مخابرات نیست
      مربوط به همه ادارات است

  3. رضا می گوید

    ملاک این محاسبه چه بوده و این ضرایب چگونه بدست آمده اند؟

    1. رضا می گوید

      اگر اشتباه نکنم میزان پرداختی کل به پرسنل را ( رسمی و خصوصی ) به تعداد کل پرسنلی که از نظر آقایون میبایستی در شرکت کار کنند ( میزانی که بر اساس تعاداد شماره تلفن ثابت تعین شده نه تعداد واقعی پرسنل خصوصی و رسمی ) تقسیم کرده اند و با توجه به اینکه تعداد نیروهای تعیین شده از تعداد واقعی پرسنل بسیار کمتر است در نتیجه متوسط حقوق پرداختی از نظر آقایون از تعداد مابقی استانها به نظر بیشتر می اید.
      اما حقیقت این است که تعداد پرسنل در نظر گرفته شده در چارت کذایی بسیار کمتر از آنچه میباید باشد است و اصلا ملاک تعداد شماره تلفنهای ثابت برای در نظر گرفتن تعداد پرسنل از اساس غلط بوده است.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        این حقوق اصلا برای مخابرات به تنهایی نیست
        این آمار همه حقوق بگیران است

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به منبع و ماخذ نوشته مراجعه کنید لطفا
      در مورد مخابرات به تنهایی نیست.آمار کلی است

نظرات بسته شده است.