مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست مهم امروز در باره تغییرات احتمالی آئین نامه پرداختی کارکنان شرکت مخابرات/به نفع یا به ضرر؟

مخابرات ما (رضا ) – امروز ساعت 16/30 بعد از ظهر نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری در تهران با  دیانی معاونت نیروی انسانی ، ابراهیمی معاون وزیر کار  و چند تن از مدیران حوزه معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران جلسه خواهند داشت.

شنیده ها حاکی است مذاکرات این جلسه در مورد تغییرات احتمالی آئین نامه پرداختی کارکنان شرکت مخابرات ایران  است که این روزها موجب نگرانی در بین کارکنان  شده.

در جلسه امروز مهندس عبدالله شجاعی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات تهران ، مهندس جابر بنی سپهر رئیس شورای عالی تشکلهای کارگری مناطق مخابرات ایران و مهندس علمداری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از شورای عالی تشکلهای کارگری مخابرات ایران شرکت می کنند.

گفتنی است پیش از این با وجود ارسال درخواستهای متعدد از سوی شورای عالی برای دیدار با مدیرعامل ، این درخواست ها مورد موافقت قرار نگرفته بود. در واقع  جلسه امروز بعد از ظهر حاصل نشست همدان و نامه نگاریهای شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری است.در زیر نامه شورای عالی انجمنهای صنفی مخابرات به مدیرعامل مخابرات (سرائیان) مشاهده میشود :

 

***

 

768980cookie-checkنشست مهم امروز در باره تغییرات احتمالی آئین نامه پرداختی کارکنان شرکت مخابرات/به نفع یا به ضرر؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تبدیل وضعیت نیروهای استخدامی سال 92 طبق چیزی که در آگهی در اینترنت بود باید به دایمی صورت بگیره لینکش هست در گوگل سرچ کنید آقای زارعیان اون وقت گفتن که بعد از حداکثر شش ماه این تغییر صورت میگیرد

    1. لک می گوید

      الان 3 سال شد که

    2. قراردادی جدید می گوید

      سرچ کردم پیدا نکردم.

      لطفا لینکش را بگذارید.

    3. همکار رسمی می گوید

      یا مهدی ادرکنی
      یا مهدی ادرکنی
      فقط تو میتوانی به داد ما برسی
      یا مهدی ادرکنی

  2. ناشناس می گوید

    با سلام.خصوصی سازی یعنی همین. جیب یک عده از آقایان پرپول میشود. وسایر کارکنان به فلاکت می افتند دولت هم هیچ نظارتی روی خصوصی سازی نداره.

  3. بهمن می گوید

    اینها همه ، کش آوردنِ وقته، برای رسیدن به سالِ 97 برای “ادغام!!!!!” سیار وثابت، که طرح این موضوع از ریشه غلط بوده، و از روش “ماس مالی” می خوان صورت مساله رو پاک کنن.

    1. قراردادی می گوید

      طبق تصمیم گیری های هیئت مدیره ادغام از اواسط96 کلید خواهد خورد و از 97 اجرائی می گردد.

  4. پیام.ا می گوید

    فکر کردیم که معاون باتجربه ودید بلندی که منافع کارکنان وشرکت را مراعات میکند جایگزین شده ولی زهی خیال باطل . نه به اون شوری گروه قبلی که با بی تدبیری بهترین نیروهای شرکت وهمچنین مبلغ سنگینی برای پاداش از دست دادند ونه بی نمکی….

  5. کاظم می گوید

    سلام
    فکر نمیکنم از این جلسه آبی برای کارکنان گرم بشه!

    دوستان بنده چند روز پیش به سایت خصوصی سازی مراجعه کردم تا از وضعیت سهام ترجیحی مطلع شوم و متوجه شدم که بدهی سهام بنده 4 قسط است در حالیکه طبق محاسبات فقط 2 قسط از بدهی باقیمانده .آیا من اشتباه میکنم؟
    کسی در این خصوص اطلاعی دارد؟

    1. رضا می گوید

      مخابرات ایران اقساط هیچ کارمندی رو واریز نکرده و همه 4 قسط بدهی دارن. یعنی سه قسط عقب افتاده و یک قسط مربوط به سال 96

  6. قربانی می گوید

    معوقات کارکنان را بدن مشکل حل میشه . واقعا گرفتارن . انشالله جلسه خوبی برگزار بشه به نفع همه

  7. محسن می گوید

    سلام

    متاسفانه شرایط حاضر از مدتها قبل قابل پیش بینی بود . از ظواهر امر برمی آید عزم و اراده ای در مدیریت

    مخابرات جهت گردن نهادن به حقوق حقه و قانونی مخابرات وجود ندارد . ا

  8. خدمات اول گلستان می گوید

    میشه بپرسم جلسه آیا مربوط به نیروهای شرکتی هم می باشد؟

    1. قراردادی می گوید

      لطفا درباره نیروهای قراردادی هم صحبت کنید بعد از 4 سال هنوز به وعده رسمی نمودن قراردادیها عمل نشده است.

  9. خدائی می گوید

    امیدوارم تصمیمی اتخاذ نکنند که مخابرات را دچار چالش اساسی و نابودی نماید! عرصه بسیار مهلک ومنتظر جرقه ای است تا انفجار عظیم روی دهد!

    1. مریم می گوید

      دوست عزیز این توهم ها چیه توی ذهن خودت ساختی. شما و من و امثال ما داریم صرفه جویی مثلا می کنیم حقوق افزایشی ناشی از صرفه جویی را یه عده دیگر روی حقوقشان اضافه میکنن چند تا هم فناوری جدید میارن که همه سکوت کنن. آخه حقوق ها بشدت پایین است.

      1. خدائی می گوید

        مریم خانم خواهر کوچک من من از سال 63 که وارده عرصه کار ومسائل اجتماعی شدم !بشدت از هر چه مدیر ورئیس وهیئت مدیره وواعظ و…. که برای مردم خدائی می کنند متنفرم!چون دهان دارند وبرای خورد آمده اند.اما بعد ظلم هائی که در نتیجه سلیقه گرائی این مدیران ولابی وباند بازی دیده ایم جز منتج به خیانت به کارکنان دون پایه ای مثل من لااقل نشده است!لذا فحوای کلام ظلمی است که در خصوص مفاد ونحوه اجرای انطباق از بخش دولتی به بخش خصوصی برای ما شکل یافته است! واینکه بدون وجود تشکل سازمایافته منتخب همکاران مخابراتی !تیمی ویا افرادی از سوی ما در جلسات حضور یافته!وتطمیع شوند وحق وحقوق همه ما را تضییع نمایند !وتصمیم آتی این نمایندگان جدید!!!!!وموافقت آنها اگر منجر به ظلم بیشتر شود نتیجه ای جز چالش!از هم پاشیدگی ودرگیری های سازمانی فی مابین ما ومالکان ومدیران در پی نخواهد داشت!یکی از چالشها حقوق شماست که متاسفانه به قول مارکس!در غایت استثمار هستید!وهیچ طرفی از سکوت نخواهید بست!ما نیز در آستانه انفجاریم!

    2. ALI TANHA می گوید

      اینی که گفتی یعنی چه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.