مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این نظام پیشرفته ارتقا و علاقمندی کارکنان شماست.

[box]مخابرات ما- در نظام اداری, اگر ارتقا نباشد علاقمندی هم نخواهد بود …[/box]

نوشته :نادری80

مخابرات ما- این حرف دیگر خیلی قدیمی شده است.گمان نمی کنم کسی با آن مخالفت کند.

کدام حرف؟

اینکه اگر ارتقا در کار وجود نداشته باشد در نهایت علاقمندی هم نخواهد بود.

حالا برمیگردیم به سیستم کارمان در مخابرات.

به وضعیت عموم افراد نگاه کنید! آیا ارتقا بقدر یک چوب کبریت در زندگی کاری این افراد می بینید؟

البته گروه عزیزان را کنار بگذارید!ما را با آنها کاری نیست! حرف ما نشان دادن عموم افراد است.آدمهایی مثل این:

[box]

پیام.ا ما بعد ۲۳ سال کارشناس مسئولی باتجربه فراوان به جای ارتقا خیر سر آقایان شدیم کارشناس و۱۰۰ هزار تومان حقوقمان کم شد نوبر نیست والا. قدر شناسی به روش ……….

[/box]

 

این ارتقا را مشاهده کردید؟

لطفا به همان HR خودتان مراجعه بفرمایید و ضریب ارتقا در سیستم را مشاهده کنید.در میان کل کارکنان در طی 8 سال یا 10 سال گذشته چند نفر با کارهای بهتر و سمت های بالاتر جابجا شده اند؟

 

769540cookie-checkاین نظام پیشرفته ارتقا و علاقمندی کارکنان شماست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. نامدار می گوید

    با سلام اززمانی که به بخش خصوصی واگذار گردیده مگر برای تعداد اندکی که از جنس خودشان باشد خوب بوده برای سایرین بجز ضرر سودی نداشته خودشان می برند و می دوزند او خود گواه است

  2. رازی می گوید

    اینها پیروان ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      حرفهای شما متاسفانه قابل تامل است ولی قابل انتشار نیست.
      واقعا از ته دل عذرخواهی میکنم

  3. کارمند کوچولو می گوید

    متاسفانه فقط ارتقا شده برای دوستان نور چشمی .درحالیکه در تغییر ساختار جدید خیلی از دوستان را که سمت مدیریتی داشتند (رئیس اداره- معاون اداره- رئیس ومعاون مرکز و…)را تنزل دادند واز دوستان خودشان که کارشناس یا کارشناس مسئول بودند برای ردیفهای ریاست ادارات جدید استفاده کردند( در حالیکه در مقایسه با بعضی از دوستان تنزل داده شده خیلی ضعیفتر بودند ولی چون روابطی عمل شد حق آنها به دوستان خودشان داده شد)تازه خودشان قول داده بودند تامشکل دوستانی که دارند تنزل میابند حل نشود هیچ ارتقایی از کارشناسان یا کارشناس مسئولان انجام نشود که اصلا نتوانستند به قول خود عمل کنند(حداقل ای کاش دوستان ارتقا داده شده از کارشناس مسئولی به رئیس اداره شایستگی بیشتری نسبت به افراد تنزل داده شده میداشتند که اصلا چنین نبود وخیلی ضعیف تر بودند)
    ضمن اینکه آقای سرائیان خودشان قول دادند حقوق ودریافتی هیچ کس با اجرای ساختار جدیدکاهش نمیابد در حالیکه حقوق این افراد تنزل داده شده حداقل بطور میانگین 400هزارتومان کاهش داده شده است واین یعنی بازی با زندگی وحق وحقوق زن وبچه این افراد. وجالبتر اینکه خدای ناکرده اگر ریالی از حقوق که چه عرض کنم حتی ریالی از پاداشها ودیگر دریافتی آقایان کم شود اداره را زیر و رو میکنند ولی براحتی برای زندگی و خانواده کارکنان تصمیم کاهش حقوق میگیرند واین تبعیض شده بلای عدم انگیزه وعلاقمندی همکاران.
    لذا چه امید واهی به ارتقاء همکاران عزیز دارید وقتی همه ارتقاها روابطی ودوستانه شده ودریغ از یک ذره رعایت شایسته سالاری

    1. رسمی می گوید

      چه خوب گفتی همکار گرامی ولی کو گوش شنوا. بنده هم جزو همون همکارانی هستم که در ساختار جدید شدم کارشناس و حقوقم هر ما 500 هزار تومان کاهش داشته .

  4. محمود4آزی می گوید

    البته در سیستم، ارزش ارتقایی که در ازای 100 الی 200 هزار تومان جز اعصاب خوردی و توهین و حرص و جوش و زدن از وقت خانواده و درگیری و … باشه از الان برای عدم ارتقا رقابت هست.

  5. محسن می گوید

    سلام

    اشتباه بزرگ و فاحش وهرروز بدتر از دیروز ! در جایی که زمینه ارتقا را فراهم نکرده می خواهد حقوق را نیز
    با ضریب بدهد ! معلو م نیست این تئوریسین ها از کجا تغذیه می شوند !

    1. پیام.ا می گوید

      این تئورسبن ها همانی هستند که ضریب حق سرپرستی بطور عادلانه!؟! تعین کردند در آن آیین نامه ضریب پایین ترین شغل عدد 5 درست دیدی پنج وبالا تربن 350 است . آیا این تفاوت شما را آزار نمیده؟

نظرات بسته شده است.