مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ثبت نام برای تلفن ثابت اینترنتی آغاز شد

[box] مخابرات ما -سامانه ثبت‌نام الکترونیکی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران برای تحقق اهداف دولت الکترونیک و سهولت دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، راه‌اندازی شد. [/box]

مخابرات ما (محمد – ایرنا) –  جوشقانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : متقاضیان تلفن ثابت در سراسر کشور علاوه بر مراجعه حضوری به دفتر امور مشترکان و دفتر پیشخوان دولت می ‌توانند به شیوه غیرحضوری و با مراجعه به درگاه شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.ir در بخش تلفن ثابت به طور اینترنتی ثبت‌نام کرده و هزینه آن را واریز کنند.
مخابرات ایران باید با توجه به تعهدات پیش‌بینی شده در پروانه، حداکثر تا یک ماه پس از ارایه درخواست متقاضی، خط تلفن ثابت تقاضا شده را دایر کند و به مشترک تحویل دهد.
چندی پیش معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با ایرنا، اقدام برای تسریع در واگذاری تلفن ثابت را یکی از برنامه های طراحی شده دانست تا در سراسر کشور فرآیند واگذاری به روز شود و علاوه برآن واگذاری اینترنت پرسرعت (ADSL) با توجه به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به حداکثر میزانی برسد که سهم مخابرات است.
به گفته داود زارعیان، گام دوم شرکت مخابرات برای افزایش رضایت مشتریان اجرای حدود 18 برنامه است که تلاش می شود برای رشد کیفیت و همین طور افزایش ارتباط و تعامل با مشتری قدم برداشته شود.
زارعیان ایجاد مرکزهای تماس (کال سنتر) متمرکز را از دیگر برنامه های طراحی شده برای ماه های آینده توصیف کرد تا این مرکزها قابلیت ارایه سرویس از یک نقطه به سراسر کشور را داشته باشد.
وی گفت : بحث ساده سازی ارایه خدمات را توسعه می دهیم و فرآیندهای پیچیده حذف می شوند.

***

772500cookie-checkثبت نام برای تلفن ثابت اینترنتی آغاز شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. نظر من می گوید

    سلام
    من که هیچ حسن و زیبایی در اینکه همه مردم ایران از یک پرتال ثبت نام کنند نمی بینم. یعنی اینکه قبلا وقتی به دفاتر خدمات ارتباطی و یا از طریق سایت استان ثبت نام می کردند مشکلی وجود داشت؟
    به نظر من شما با این کارها در حال کوچک و سبک کردن شرکت مخابرات ایران هستید. در ضمن هیچ بعید نیست که نا رضایتی مردم را نیز زیادتر کنید چراکه چنین درخواستی تا بخواهد به نتیجه برسد بجای هفت خان باید از هفتاد خان عبور کند!
    آهای مدیران شرکت مخابرات ایران که همه چیز را یکی می کنید حالا راضی شدید؟
    قبلا متقاضی می دانست که اگر درخواستش به جواب نرسد به کجا باید سر بزند و پیگیری کند ولی حالا چه؟ باید ماهها به انتظار بنشیند که درخواستش از پرتال شرکت مخابرات ایران به مسئول شبکه مرکز که اتفاقا در همسایگی منزلش نیز هست برسد. یا قبلا با یک سر زدن به مرکز تلفن در مجاورت محل کارش می توانست تلفنش را پیگیری کند ولی حالا باید تقاضایی را با هزار تا مشکل درون پرتال پر بکند و کجای ایران بدنبال تقاضایش بگردد الله اعلم!
    ببخشید از این همه بد بینی به چنین سیستمهایی! که مشتریان را از کارگزاران دور دور دور می کند.
    در هر صورت این نظر من است. و شما ممکن است متفاوت فکر کنید.

نظرات بسته شده است.