مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارتباطات سیار، مخابرات منطقه قم،برترین های کشور.

[box]مخابرات ما – ارزیابی مخابرات ایران می گوید سیار و قم اول هستند.[/box]

 

مخابرات ما- بعد ازظهر یک روز گرم و سنگین،پس از برگزاری مجمع شرکت مخابرات ایران مراسمی توسط شرکت مخابرات ایران برگزار شد که گرمتر  و داغ تر از هوا بود!

در این عصر قرار بود نتایج ارزیابی شرکت مخابرات ایران از تمامی مخابرات مناطق استانی و تمامی شرکتهای زیرمجموعه مخابرات ایران اعلام گردد.این نتایج هنوز بصورت رسمی در سایت شرکت مخابرات ایران اعلام نشده است اما شنیده ها می گوید در بین شرکتها، ارتباطات سیار و در بین استانها منطقه قم گوی سبقت را از دیگران ربوده اند و در جایگاه اول ایستاده اند.

شرکت مخابرات ایران عملکرد استانها را در سال 1395 ارزیابی کرده و عصر روز مجمع را برای اعلام نتایج انتخاب کرده بود.در این روز اکثر شرکتهای تابع مخابرات ایران و مخابرات استانی بهمراه مدیران عامل یا مدیران مناطق ،معاونت ها  و مدیران مخابرات ایران و حوزه ستادی،همچنین مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران دور هم جمع شده بودند تا ناظر اعلام نتایج باشند.

اینگونه تصمیم ها تا جا بیفتد ممکن است چند سال زمان ببرد اما صرف وجودش بسیار ارزشمند است.امیدواریم بتوانیم به شاخص ها برسیم تا ضمن اطلاع رسانی آن به بهبد شرایط استانها و شرکتها کمک کنیم.

در این مراسم از بین شرکتها، شرکت ارتباطات سیار بعنوان بهترین شرکت در مخابرات ایران اعلام شد و از مهندس صدوقی مدیر عامل این شرکت تقدیر شد.عملکرد همراه اول در سال 95, بسیار جالب و در خور بوده است.

از بین استانها، مخابرات منطقه قم بر اساس عملکردش در سال 95 بعنوان منطقه اول شناخته شد و در این مراسم از مدیر منطقه قم, مهندس دهناد تقدیر شد.عملکرد استان قم،فقط در آمار و ارقام عددی و مدیریتی خلاصه نمی شود.بنظر می رسد در این استان میزان رضایت کارکنان به سبب فعالیت های جانبی مدیر منطقه و مدیران دیگرش در حد مناسبی فراهم است.البته رضایت کلی, کلیدی است در اختیار مخابرات ایران که امیدواریم زودتر آن را بکار بگیرد.

گفته ی شود منطقه خراسان جنوبی و منطقه مرکزی  بطور مشترک جایگاه دوم را بخود اختصاص داده اند. استانهای اصفهان و آذربایجان غربی رتبه های بعدی را بخود اختصاص داده اند.

امیدواریم بزودی با گزارش های کاملتری به استقبال این انتخاب برویم.قصد داریم با مدیران برتر گفتگو کنیم انشاءالله.

 

774370cookie-checkارتباطات سیار، مخابرات منطقه قم،برترین های کشور.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.