مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتظار ما از روابط عمومی چیز دیگری است.

[box]مخابرات ما- نویسنده برخی انتظاراتش از روابط عمومی را به صفحه کاغذ منتقل کرده است.[/box]

 

نویسنده : سردبیر

مخابرات ما – از وقتی دوران مدیریت دکتر زارعیان بر روابط عمومی پایان یافت انتظار داشتیم تغییر و تحولی اساسی در پیکره روابط عمومی ببینیم. البته نه به این دلیل که قبلا اشکالی بوده بلکه به این دلیل که پس از سالها تغییری در مدیریت ایجاد شده بود و این تغییر باید در تمام تاروپود سیستم دیده شود.

ای کاش شما بقدر من از توانایی های همکارانم در روابط عمومی ها مطلع بودید.ای کاش شما هم بقدر من از انرژی مثبت این عزیزان خبر داشتید آن گاه قطعا بقدر من افسوس می خوردید که چرا شاهد تحولی عمیق در کار روابط عمومی نیستیم.

سابقه کار مهندس بیدخام در تهران ما را امیدوار کرده بود.تغییر چهره سایت امیدمان را بیشتر کرد.تحرک همکاران در سایت و جاهای دیگر نیز می توانست نشانه های امیدواری باشد.

اما کم کم روزمرگی را در فعالیت های روابط عمومی می بینیم.بطور مثال شما به همین خبر توجه فرمایید و به من بگویید هدف از نوشتن این خبر چیست؟

تکرار جملاتی مشابه در سه جای مطلبی که کلا سه خط است این انتظار را درشما ایجاد می کند که حتما خبر بسیار مهمی را باید در متن آن بخوانی.اما این اتفاق هرگز نمی افتد.

ما هرگز سایت شرکت مخابرات ایران را با هیچ سایت دیگری از جمله مخابرات ما مقایسه نمی کنیم.سایت مخابرات ایران در پیشانی فعالیتهای رسانه ای است.تمام سایتهای دیگر می توانند غیر حرفه ای باشند و حتی اشتباه کنند اما سایت مخابرات ایران نمی تواند.

ما دوست داریم سایت مخابرات ایران مایه افتخار همه ما باشد.لذا خوشایند خودمان نیست که از این سایت اشکال بگیریم.

فقط بعنوان یک نقد بیدار باش این چند جمله را نوشتم تا خواهش کنم از مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خواهش کنم اجازه ندهد مسیر گذشتگان ادامه پیدا کند.ضمن اینکه لازم نیست خودش تحرک خاصی ایجاد کند، فقط به همکاران روابط عمومی اجازه بدهد نشانه ها را دنبال کنند و قدرت مانور داشته باشند.

از گذشته خاطرات خوبی نداریم.روابط عمومی را به گذشته برنگردانید.

 

 

781120cookie-checkانتظار ما از روابط عمومی چیز دیگری است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    روابط عمومی که جز بخشی منفعل چیزی دیگه نبوده

  2. مهدوی می گوید

    برادر عزیز چرا ر صحبت نمی نمائی!مگر در دوران مدیریت قبلی چه تاجی بر سر مخابرات .همکاران زدند!غیر از تثبیت میز ودر یافت حقوق ومزایا !شاهد هیچ مطلب وتحولی در مخابرات وسایت رسانه ای آن نبودیم!ممکن است مدیر قبلی فرهیخته وبافرهنگ بود !اما بزعم تمامی همکاران راوبط عمومی ایشان فقط به خودش فکر میکرد!دریغ از یک قدم ویا یک قلم!نفر جدید خیلی علیه السلام باشد هیچ خیر ونوری هم از ایشان ساطع نمی شود.حتی در مجله ارتباطات یک خبر در خصوص اندیشه مدیران وهیئت مدیره ونظر معاونت منابع انسانی وشخص مدیر روابط عمومی شفاف وپوست کنده بدور از الفاظ وبازی با کلمات وجملات مبهم که بیشتر جنبه سخنرانی وهمایش دارد منعکس نمی شود!صد ها شایعه مطرح می شود دریغ از یک اطلاع رسانی!واکنش!شفاف سازی!این همه شایعه از گرو های معوق شد!گویا سمعک روابط عمومی چنان مانع استماع ایشان گردید !که گمان بردیم “کسی در خانه نیست”!روابط عمومی می بایست پیشرو -فعال وپویا باشد .هر نوع خبری که در حوزه ارتباطات اعم از قرارداد های بین المللی- افتتاح ها- همایش ها ونمایش ها وسمینار ها وسخنرانی ها وجملات قصار مدیران بلند پایه مخابرات ومصوبات وبازخورد جلسات واندیشه مدیران وتصمیم سازی های آنها ونظرات همکاران مخابراتی وفتوحات همکاران وفرزندان وتحولات وتغییرات سازمانی وفرهنگی وورزشی و…. را در اسرع وقت ودر نهایت امانت داری در سایت منتشر نماید .ویک پیشنهاد ” در برنامه ای به این نکته اشاره شده بود که کمپانی سازنده کارتون های تام وجری در انتهای سقوط فقط با یک معجزه نجات یافت وان صوت و موزیک بود ” سایت بی صدا مانند طبل بی صداست!متاسفانه این عارضه تمامی سایت های کشور ماست .شما خط شکن باشید بیاندشید وعمل کنید

نظرات بسته شده است.