مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دکتر بیگدلی و سهام ترجیهی کارکنان.

[box]مخابرات ما- دکتر بیگدلی در خبری اطلاعات جامعی در مورد سهام ترجیهی اعلام کرده است که بخش اعظم آن قبلا در سایت مخابرات ما منتشر شده بود.[/box]

 

مخابرات ما – دکتر کمال بیگدلی معاون مالی شرکت مخابرات ایران اخیرا اطلاعات جامعی از سهام ترجیهی در اختیار قرار داده است.دو نگته در این میان گفتنی است.

یکی اینکه تقریبا همه این اطلاعات خوشبختانه قبلا توسط سایت مخابرات ما در اختیار خوانندگانش قرار گرفته بود.این گفتگو سندی است بر خبرهای درست مخابرات ما.

دوم اینکه برخی نکات در این گفتگو مغفول مانده است.

مثلا توضیحی داده نشد تا بدانیم چرا هنوز مخابرات بابت اقساط سهام ترجیهی کارکنان, با اینکه از کارکنان اخذ شده, به سازمان خصوصی سازی بدهکار است؟

مثلا گفته نشد که چرا وقتی سهم کارکنان از محل سهام خریداری نشده به سازمان خصوصی سازی داده می شود , با اینکه اقساط تسویه شده است چرا سهام آزاد نمی شود؟

توضیحی داده نشد که چرا نمی توان این سهام را با پرداخت سریعتر اقساط آزاد کرد؟

سوالاتی از این دست زیاداست.شما نیز سوالات خود را در رابطه با سهام بنویسید.شاید توانستیم به پاسخ برسانیم.

 

781190cookie-checkدکتر بیگدلی و سهام ترجیهی کارکنان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. کارمند ناراضی می گوید

    لطفا از ایشان سوال بفرمایید طبق فرمهای موجود امسال یعنی سال 96 میبایستی آخرین قسط سهام از مطالبات ( سود سهام ) ما کسر میشد و پس از آن سهام ترجیحی آزاد میگردید. پس چرا ایشان فرموده اند آزاد سازی سهام ترجیحی در آخر سال 97 انجام میشود. این یک سال و اندی تاخیر برای چیست؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این سوال شما را می پرسیم از اهلش انشاء الله

  2. رسمی می گوید

    سلام
    اقا جان اگه ولخرجی نشه نقدینگی هم می مونه . چند ماهه در آذربایجان غربی نتونسته اند وام ( همسر. فرزند . مسکن)همکاران را بدهند می گویند پول نیست. اگه نیست؟ مرد مومن چرا روز ارتباطات غذای مفت مجانی سفره شاهانه در شهرستانها و در استان میدهی که هزارو یک اشکال داخلش هست. چرا کسی اینا را رصد نمی کند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رسمی جان
      نصفه نیمه میگویی هر چیزی را!
      اگر همین حرفها به زبون دراز برسد میدونی چه قشقرقی بپا میکنه؟
      حداقل کامل تعریف کن که وقتی قشقرق کرد دلیل و مدرک هم داشته باشه!

  3. امیدوار می گوید

    لطفا به آقایون بگین چرا باید سود سهام در سه قسط پرداخت شود ,آیا این مبلغ جزیی میتونه دردی,ازمون دوا کنه به زمین و زمان بدهکاریم اینم از الطاف این گرانمایگان است ,حداقل سود را کامل پرداخت کنند تا بتوانیم گرهی کوچک از مشکلاتمان باز کتیم ,اگر هم برایشان امکان پرداخت یکجا را ندارند ,کارمندان را به دو یا سه گروه تقسیم کنند و در طی یکماه به هر گروه سود سهامشان را یکجا پرداخت کنند ,بجای اینکه پول را قسطی کنند ,کارمندان را تقسیم کنند .

  4. کارمند قبلا امیدوار می گوید

    ضمنا ذکر این نکته ضروری است که منظور از مدیران مدیران زحمت کش و با سواد میانی نیست و منظور مدیران راس سازمان و تصمیم گیران ارشد است که خودشان و ما اطلاع داریم چه مزایا و پاداش های دریافت می کنند تا چشمشان را بر نا عدالتی هایی که در حق کارکنان روا داشته می شود ببندند و چند صباحی بیشتر حکمرانی کنند

  5. کارمند قبلا امیدوار می گوید

    با سلام
    اقایون وقتی چیزی یا موضوعی به ضررشان باشد سکوتی سنگین اختیار می کنند و خود را به اون راه می زنند و اما وقتی اندک نفعی برایشان داشته باشد یا اندک سودی به کارکنان برسانند چنان در بوق و کرنا می کنند که گوش فلک کر می شود و بلانسبت اقایان متاسفانه چنین رفتار و اخلاق را اخلاق ماکیاولی میگویند که حتما از شان و منزلت اقایان به دور است و احتمالا اطلاع ندارند این اخلاق پسندیده نیست و ما در آموزه های دینی و اخلاقی خودمان داریم که آنچه بر خود نمی پسندی بر دیگران هم مپسند اما
    آیا مدیران ما بر مدار اخلاق و اخلاق مداری می چرخند؟
    آیا مدیران ما به عدالت که اتفاقا امروز سالروز شهادت. شهید عدالت هم هست اعتقاد نظری و عملی دارند؟
    آیا مدیران ما شایسته سالاری و ضابطه را بر رابطه و زد و بند ترجیح می دهند؟
    آیا مدیران ما که طعم نداری را نچشیده اند یا لااقل اکنون که به قدرت و ثروت دسترسی دارند درد کارکنان را می فهمند؟ یا اگر هم بفهمند برایشان اهمیتی دارد؟
    شواهد امر که نشان می‌دهد چنین نیست

  6. علی می گوید

    آقای مخبر مگر شما به داد ما برسید بنده از اول خدمت تا الان در نگهداری فیبر نوری کار می کنم چرا جلوی سخت وزیان آور را گرفتند اگر این کار به ناحق نمی کردند بنده دو سال دیگر بیست سال سخت و زیان آورم پر می شد ببنید چه برسر مخابرات آوده اند که متاسفانه برای بازنشسته شدن روز شماری می کنیم به آقای وزیر بگویید چرا حقوق ما اینقدر پایین است ولی همکاران سابق ما در وزارت دو یا سه برابر ما حقوق دریافت می کنند بدون هیچ زحمتی تمام کارها را پیمان کار انجام می دهد ولی ما در سرما و درگرمای با لای 50 درجه خوزستان مفصل بندی می کنیم در حوضچه های پر از فاضلاب کار می کنیم در هوای شرجی آن هم در حوصچه پر از آب گندیده که تحمل آن کار هر کسی نیست کار می کنیم آیا سزاوار است حق ما خورده شود !!!!!!!!!!!!!!! التماس دعا

  7. در انتظار بازنشستگی می گوید

    سلام

    از آقای دکتر بیگدلی سوالی در مورد بازنشستکی تشویقی دارم آیا اصلا برنامهای در این خصوص دارن اگر ندارن

    با شفافیت و روشنی اعلام کنند تا تکلیف مشخص گردد ممنون

  8. در انتظار بازنشستگی می گوید

    سلام

    از آقای دکتر بیگدلی سوالی در مورد بازنشستکی تشویقی دارم آیا اصلا برنامهای در این خصوص دارن اگر ندارن

    با شفافیت و روشنی اعلام کنند تا تکلیف مشص گردد ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برای بازنشستگی چرا از ایشون سوال می کنید؟
      معاونت توسعه نیروی انسانی باید پاسخ بدن که ایشون هم جواب دادن

نظرات بسته شده است.